Reklamace Baťa-výsledek
Bydlenky, paní mi řekla,ž si myslí, že jsem boty prala, ale jistá si tím není, tak tam mám otazníky,boty jsou umělé a měla jsem je prý kartáčovat, no to nechápu, to by se asi lopaly hned po prvním kartáčování a praskliny a rozpárané nitě jsou
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 5 komentářů
Veronika H. (Wewa) ID 16754, mimibazar.cz/wewa (24.1.2013, 21:53)
Nedá mi to reagovat... Dělala jsem několik let na reklamačním oddělení právě u Bati. To co nám někteří lidé posílali na reklamace tak to byl děs. Vaše boty jsem neviděla... Ze zkušeností vím, že zbytečné problémy Baťa s reklamacemi nedělá. Vždy nám šlo o spokojenost zákazníka. Pokud jsou praskliny v ohybu (tam, kde se bota ohýbá při chůzi), jde s největší pravděpodobností o vadu. Samozřejmě, že i špatná údržba má vliv na popraskání materiálu (praní, promáčení a následné sušení na topení apod.) Baťa má ve Zlíně zkušebnu a boty může tedy nechat pořádně prozkoumat (což alespoň za mě se tak téměř pokaždé dělalo + jsem jezdili konzultovat do ITC Zlín) Bohužel, pokud se zjistilo, že jsou boty opravdu poškozené, nemohli jsme reklamaci uznat.

ODPOVĚDĚT
Lenka M. (LenkaMateju) ID 40762 (24.1.2013, 15:07)
Mám podobnou zkušenost s Baťou a už nikdy si u nich nic nekoupím. Zimní boty s kožíškem jsem se pak zpětně dozvěděla, že nejsou vhodné do větší zimy než -5 stupňů a že nejsou vhodné do mokra. Tak nechápu k čemu takové boty jsou *-). Teklo do nich úplně nehorázně a slezla z nich barva. To se prý u barvených bot státá mi také sdělili. Reklamaci samozřejmě neuznali, tak jsem napsala e-mail do Zlína odkud mi napsali ať boty donesu znovu do prodejny, kde poprvé reklamaci posoudili (takže reklamaci posuzují zřejmě prodavačky na prodejně a ne nějaký odborník) no a že to posoudí oblastní vedoucí znovu. Setkala jsem se s ní na té prodejně a asi po dvouhodinovém jejím a mém monologu (každá jsme si mluvila neustále to své) mi nakonec peníze vrátila.Když mi je ale vracela, zrovna prodavačka vydávala jinou neuznanou reklamaci, takže je to u nich asi běžná praxe. Nedejte se a zkuste to znovu.

ODPOVĚDĚT
Vendula R. (avanes) ID 108813 (24.1.2013, 14:20)
Mohu poradit boty poslat přímo do Zlína s dopisem a případně i zamítnutím reklamace z prodejny. Takto jsem řešila zamítnutnou reklamaci, se kterou jsem se nemohla smířit a nechtěla nechat jen tak. Přišel dopis s tím, že mi peníze vrátí na prodejně.... do cca 14ti dnů jsem je měla. Takto se musí na Baťu.

ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (Katulik007) ID 98130, mimibazar.cz/katulik007 (24.1.2013, 12:22)
Míšo pro příště jste už myslím si dost poučena a pokud budete cokoliv chtít reklamovat dříve než do půl roku od zakoupení, tak se plácnete přes ruku a použijete raději rozpor s kupní smlouvou (Y)

ODPOVĚDĚT
Michaela Z. (miska810) ID 95812, mimibazar.cz/miska810 (24.1.2013, 12:18)
vzhledem k nošení, boty sice zimní jsou, ale je dobré druhé nosit asi v kabelce, protože když vyjdete ven a je sucho a náhle se rozprší, je zřejmě nutné okamžitě přezout, já to prostě nechápu, vše je o lidech a já to takhle nenechám, budu pokračovat dál a mám chu´t, pokud mi bude rekalamace uznána napsat do novin, jak se u Bati řeší reklamace a přístup k zákazníkovi.

ODPOVĚDĚT