Dvojka z výtvarky????
Holky co máte školáčky na prvním stupni, jak je to u vás s známkováním výtvarné výchovy? Syn má ze všech předmětů samé jedničky a ted mu chce dát učitelka dvojku z výtvarky. Víc v komentu.
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 37 komentářů
Markéta P. (Mar5ka) ID 143009, mimibazar.cz/mar5ka (24.1.2013, 13:00)
Dcery spolužák odcházel v 5 třídě s 3 z hudebky, jinak samé 1 (pst).

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 112526 (24.1.2013, 9:24)
tak to bylo i u mě (a to jsem Husákovo dítě) ve druhé třídě jsem měla samé jedničky a z výtvarné výchovy za dvě. Rodiče to mrzelo, mně to bylo jedno. Nic si z toho nedělejte :-) :-) :-)

ODPOVĚDĚT
Marta O. (czech) ID 117982 (24.1.2013, 9:20)
,-) Bohužel jsme na tom stejně. Kluk má ve druhé třídě samé jedničky, jen výtvarná výchova bude za 2. Mám pocit, že na ty "výchovy" se dneska ve školách klade větší důraz než by mělo být. Už to nejsou de facto oddechové hodiny, děti jsou z nich mnohdy víc vystresované než češtiny nebo matematiky.
Malého taky pochválím, ale neodpustím si komentář, ať si z toho nic nedělá, že je to blbost a živit se tím určitě nebude ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Petra O. (HunchiBunchi) ID 228714 (24.1.2013, 0:29)
Já vaše pocity úplně chápu. Také by mě to mrzelo, i když o nic nejde. Já si pamatuji, jak jsem byla smutná, že mi hrozila na prvním stupni dvojka ze zpěvu, že nemám hudební sluch. Absurdní. Nová učitelka na druhém stupni mně naopak vybrala do školního sboru. Byla jsem překvapená nejen já, ale hlavně moji rodiče.Každý měl zpívat písničku dle své volby a já zpívala "Ten chlumecký zámek" - to je snad jediná píseň, kterou ustojím bez ztráty kytičky. ,-) Jaké pak bylo její překvapení, když jsem měla kdákat ve sboru. (smich) (smich) Ráda jsem z toho vycouvala. Zpívám děsně falešně.

ODPOVĚDĚT
Libuše H. (libusHlad) ID 350942 (23.1.2013, 23:40)
Holky moc díky za vaše komentáře. Já samozřejmě syna za vysvědčení pochválím a i mu něco koupím. Rozhodně se na něj nezlobím, protože vím, že se snaží, jen hold nemá ten talent na VV. Chtěla jsem hlavně vědět, jestli je to i na jiných školách. Nemám srovnání. Jak vidím z vašich reakcí tak je to problém i jinde. Hlavní je, že mu jdou ty důležité předměty, ty v životě bude potřebovat mnohem víc. Jen je mi ho líto, mrzí ho to, že mu to nejde i když se snaží. Tak mu vždycky říkám, že někdo jiný se třeba snaží zase v matice a taky mu to nejde a mu zase jde třeba ta matika. Přeji všem pevné nervy ze školou.

ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (23.1.2013, 22:22)
Nejde jen o výtvarku. Je tělocvik, pracák, hudebka. Myslím si, že by se měli zodpovědní lidé zodpovědně zamyslet a známkovat trošku jinak. Možná slovně, nevím. Ale jsou věci, které se naučit nedají. Já zkrátka nikdy nepoběžím rychle a nedoskočím daleko, váš synek zase nikdy asi malířem nebude. Snad jen ten zpěv jde prý naučit( říkal mi to stařičký učitel v tehdy LŠU a ještě bývalý vedoucí jednoho sboru). Naučit tak, aby člověk "netrčel z davu", aby zapadl. Ale chce to ˇučitele", člověka, který ví, jak na to. Jinak, u nás to funguje asi podobně. A děti, které výtvarku bojkotují ( nedonesou pomůcky...), mají za 3.

ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (23.1.2013, 22:09)
Já měla málem na konci základky 3 z těláku. Mezi samýma 1. A 2 jsem měla stabilně od páté třídy. Z ničeho jinýho jsem ji neměla.

ODPOVĚDĚT
Šárka Š. (skvorec) ID 110669, mimibazar.cz/skvorec (23.1.2013, 20:27)
To znám moc dobře, téměř celý první stupeń jsem měla 2 z Hv. Hrozně těžce jsem to nesla, byla jsem prostě holčička šprt ,-) Představte si tu velkou dvojku v 1.pololetí v 1.třídě...No časem jsem to rozdýchala ,-)
Prďte na to a kupte mu nějakou pěknou odměnu za vysvědčení, známky nejsou všechno...Mám teď syna v 1.třídě a taky nebude mít samé jedničky, psaní mu prostě nejde :-D

ODPOVĚDĚT
PAvlína V. (Nota) ID 9600 (23.1.2013, 19:59)
Tak to jsme na tom stejně,syn samé jedničky a vytvarka 2.Já to tak beru,moc to neřeším,zajímá mě hlavně matematika,čeština,čtení ,prvouka,ale syna to moc mrzí,vysvětlila jsem mu to ,svět se kvůli tomu nezboří (L)

ODPOVĚDĚT
Michaela B. (bizi) ID 125081 (23.1.2013, 19:39)
Náš kluk měl 2 z dramatické výchovy *-) a teď bude 2 i z hudebky :-@

ODPOVĚDĚT
Martina N. (Petamaty) ID 77319 (23.1.2013, 18:36)
Libuško, my jsme na tom byli také tak. Syn měl ve 3. třídě samé 1, jenom 2 z pracovních činností, taky jsem to velice těžce nesla, ale co se dalo dělat :-( . Buďte ráda, že mu jinak všechno jde a že má z hlavních předmětů samé 1.

ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (křižáci) ID 458833 (23.1.2013, 18:30)
nic si z toho nedělejte, já bych tyto předměty taky neznámkovala. Každá paní učitelka má jiný vkus. Jeden rok jsem měla na výtvarku paní učitelku, ta mi dávala i jedničky podtržené a další rok jsme měli paní učitelku, která mi dala za výkres i čtyřku, protože se jí to nelíbilo. Tak potom nechápu, jak se to může hodnotit.
Ale nic si z toho nedělejte a synka chvalte a podporujte.

ODPOVĚDĚT
Jana N. (Aaurinko) ID 346587 (23.1.2013, 18:26)
Mně se nelíbí známkovat tyhle subjektivní předměty. U nás se k tomu naštěstí přihlíželo a známkovala se snaha. Neumím zpívat a dostala jsem i 4 za zpět, ale na vysvědčení se to naštěstí neprojevilo. Je mi to opravdu líto, pořád se dnes všechno porovnává.

ODPOVĚDĚT
Dana B. (Danibab) ID 169806 (23.1.2013, 18:20)
některé paní učitelky nemá cenu ani slovy komentovat 8o|...já osobně v 1 třídě měla 2 z Hv............bohužel mám absolutní hluch a paní učitelka nechápala,že můžu zpívat falešně........dnes se tomu směju ,ale jako malé mi to bylo strašně líto,že neumím zpívat jako ostatní :´(

ODPOVĚDĚT
Anna B. (Česťa kuba) ID 353128, mimibazar.cz/cestakuba (23.1.2013, 18:19)
Bohužel, kluci na to malování prostě nejsou. Mj Kubík už má 2 dvě a po mamince není ,-) http://www.mimibazar.cz/rodinne_fotografie.php?album=154425 :-D

ODPOVĚDĚT
Petra O. (HunchiBunchi) ID 228714 (24.1.2013, 0:21)
,-) ,-) to máte pěkné. Syn má sice za 1, ale zvířata mu teda moc nejdou http://www.mimibazar.cz/rodinne_foto.php?id=2393933 ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Lenka E. (lenina) ID 1050, mimibazar.cz/elenka (23.1.2013, 18:03)
Já jako dítě reprezentovala školu v běhu na čas a v běhu vytrvalostním, byla jsem dítě neskutečně pohyblivé, všechno mi šlo.Přesto jsem dostávala běžně 2 i 3 z TV, protože jsem nedokázala vylézt na tyč a provaz, měla jsem panický strach z i malých výšek a jako starší jsem to už naplno tvrdě odmítala, tak jsem holt najust dostala za 3 :-(
Kamarádka :hudebka-noty a paměť na slova atd za 1, zpěv za 3, na vysvědčení za 3.Jak vysvětlit, že zpívat se prostě nedá naučit, pokud nemáte sluch
+o(
Výchovy by se měly pouze hodnotit stylem prošel- neprošel

ODPOVĚDĚT
MIlena B. (nelykely) ID 263990, mimibazar.cz/nelykely (23.1.2013, 22:00)
Tak to máte pravdu. Jsem pedagog s 35 letou praxí. A někdy mě zůstává rozum stát. Prostě když vidím slunce zelené tak ho namaluji zelené. Chyba pani učitelka mě přesvědčí a budu ráda, že nezesměšní - slunce je žluté. Dcera měla několik pokusů na pedag. školu a vždy ji při talentovkách neprošla ze zpěvu. No a tak pak si našla VŠ, kde se na zpěv nekladl takový důraz. Teď si dodělává poslední rok pedag. a úspěšně učí i bez zpěvu, který za ni učí kolegyně a dcera zase má její hodiny Tv. Tak maminky buďte v pohodě a snad někdy někdo podpoří myšlenku, aby pedag. dělali psych. testy a myslím si, že hodně z nich by si hledalo jinou práci. Jinak dnes učit není k závidění, ale práci mám moc ráda a dětský úsměv ....... no super.

ODPOVĚDĚT
Iveta S. (svetvysivek) ID 354570, mimibazar.cz/svetvysivek (23.1.2013, 18:26)
(Y) (Y) (Y) ano presne tak...to jsou veci, ktere se nedaji naucit, vysvetlit atd...

ODPOVĚDĚT
Jitka S. (desty) ID 54, mimibazar.cz/jitkas (23.1.2013, 18:03)
Měla jsem na ZŠ samé jedničky od shora dolů s vyjímkou TV - to jsem měla vždy 3. ,-) ,-) No naši to přežili a brali s humorem (H) Můj synek má samé a z TV 2. Tak žijeme v pohodě. |:o)

ODPOVĚDĚT
Kateřina D. (katija) ID 374657, mimibazar.cz/katija (23.1.2013, 17:27)
A já zase nechápu, jak může učitelka posuzovat jestli obrázek ještě je pěkný, nebo ne. Podle mě je to na osobním vkusu. Matematika, čeština, to je prostě dané. Dle mě by se také nemělo hodnotit.

ODPOVĚDĚT
eva p. (evicela) ID 205626 (23.1.2013, 17:35)
ale tak to snad ne, učitelka příkladně zadá dětem namalovat postavičku, tak snad je vidno jak se dítko orientuje hlavu tělo atd to se posoudit fakt dá, tady osobní vkus musí stranou, není to o abstrakci, to snad až hodně později

ODPOVĚDĚT
Kateřina D. (katija) ID 374657, mimibazar.cz/katija (23.1.2013, 17:54)
Tak pokud neví žák na prvním stupni kde má být hlava a kde nohy, tak spíš navštěvuje Speciální základní školu. A nemyslím to zle. Já bych to neznámkovala. Nic bych neznámkovala, zavedla bych slovní hodnocení, to vyjádří mnohem více. Sice je to pro učitele o hodně horší, ale na těch speciálních to také zvládají, byla jsem tam na praxi dva roky a šlo to. A mně také dost zranilo, když jsem něco nakreslila, z čeho jsem měla radost a líbilo se a za tři. To mě odradilo od dalšího tvoření. Místo, aby třeba slovně napsala, co bych chtělo doladit, co je fajn, prostě za tři a přeber si to sám.

ODPOVĚDĚT
Petra O. (HunchiBunchi) ID 228714 (24.1.2013, 0:18)
Souhlasím.

ODPOVĚDĚT
eva p. (evicela) ID 205626 (23.1.2013, 17:18)
a tak bude mít dvojku, nic se nestane, bylo by myslím nefér dát jedničku děcku co umí opravdu pělně kreslit a stejnou známku dítěti jen pro to že nosí pomůcky na výtvarku ale kreslit mu moc nejde, nemyslíte, podle mě to je v pořádku

ODPOVĚDĚT
Jana J. (Eddye77) ID 446529 (23.1.2013, 17:11)
Jé, to mi připomělo moje známky na ZŠ. Vždycky samé jedničky, jen dvojka z TV a z výtvarky. Ta dvojka z výtvarky mě štvala hodně, výtvarka mě bavila a vždycky jsem se snažila, jenže "soudružce učitelce" se moje výtvory asi nezdály. To pak soudružka koukala, když jsem se ve třetí třídě umístila na 2. místě v celorepublikové výtvarné soutěži ,-)

ODPOVĚDĚT
Celkem: 37 (zobrazuje se 1-20)1, 2 další >>