♥ღ Krásný večer ♥ღ
a máme po volbách ♥ ...a co dál.....
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 72 komentářů
Jiřina L. (jiraluk) ID 188558 (22.8.2016, 8:38)
(L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (hello) (hello) (hello)

ODPOVĚDĚT
Lucie Z. (Lucy33) ID 221460, mimibazar.cz/lucy33 (6.4.2013, 17:00)
,-) (H) (flower) (hello) (hello) (hello) (F)

ODPOVĚDĚT
Jiřina L. (jiraluk) ID 188558 (17.1.2013, 17:05)
Jani taky Ti něco posílám *-) *-) *-)
http://www.zvedavec.org/ *-) *-) *-)

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (17.1.2013, 19:23)
Jiřinko, děkuji za odkaz +o( +o( +o(, volit už asi nepůjdu....... 8o| 8o| 8o| 8o| 8o|
Krásný a pohodový večer (C) (D) (D) (pusa) (pusa) (pusa)

ODPOVĚDĚT
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (13.1.2013, 20:51)
zajímavé čtení,sakra já snad volit ani nepujdu,to je jeden lepší jak druhý
http://www.ac24.cz/blogy/152-hrichy-karla-schwarzenberga *-)

ODPOVĚDĚT
Jiřina L. (jiraluk) ID 188558 (17.1.2013, 17:01)
to máte pravdu takoví dědci už mají sedět doma na zadku *-) *-) *-)

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (13.1.2013, 23:33)
Děkuji Terezko, něco jsem věděla a je to hrůza..... *-) +o(

ODPOVĚDĚT
Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (13.1.2013, 14:24)
Krásný kočárek (F) (F) (F)

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (13.1.2013, 15:37)
Petruško (F), děkuji (L)
Krásnou a pohodovou neděli (C) (D) (zima) (zima) (zima)

ODPOVĚDĚT
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (13.1.2013, 11:59)
Já pořád nevím *-)u Karla mi vadí jeho paktování s kalouskem a krytí všech prasáren téhle mafiánské vlády.Kalousek je šmejd a karel ho evidentně bezmezně obdivuje a přitakává mu.A taky mi hodně vadí,že by byl pro přijetí eura a pro církevní restituce,se kterými naprosto nesouhlasím.Zvedl ruku pro zvyšování daní i pro důchodovou reformu.Kdyby se veřejně postavil proti miniálně zvyšování daní a proti tomu,že si polititci v této době zase přidali,když lidem jen zdražují neřeknu ano popel.Prostě mi vadí to přitakávání této zkorumpované vládě a představa,že s nimi souhlasí a všechno jim podepíše..... *-)

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (13.1.2013, 12:27)
Terezko (F), právě se toho bojím, že se nic nezmění jestli bude prezidentem Zeman, nebo kníže *-) *-) *-) a proroctví Sibyly se stále vyplňuje....... [A]

ODPOVĚDĚT
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (13.1.2013, 13:15)
ted nevím jaké proroctví,já jen vím,že říkala,že nás tady zaplaví žlutá rasa +o(což je dost pravděpodobné,protože už ted jich je tady miliarda +o(

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (13.1.2013, 14:17)
Přijde doba, že lidé budou jen přemýšlet, jak by jeden druhého jen okradl, aby tím jenom získal. Přijde doba, že mnoho lidí svěří své peníze druhým a tito je o ně okradou, aniž by byli potrestáni.(amnestie)
Do české země vloudí se houfy cizích, kteří mnoho zlého s sebou přinesou.....
vzrostou takové daně neslýchané, že lid nebude s to, aby je zaplatil...
Opravdu zajímavé čtení..... *-) *-) *-)

ODPOVĚDĚT
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (13.1.2013, 14:49)
a můžu se zeptat kde to čete?,děkuji (Y)

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (13.1.2013, 15:36)
Terezko, tady je odkaz a jinak z knihy - proroctví Sibyly
http://tobleko.webnode.cz/proroctvi/proroctvi-sibyly/

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Kateřina N. (cherry.) ID 171867 (13.1.2013, 10:22)
já jsem nadšená, že tolik lidí volilo slušnost, nadhled, nehádavost, nezkorumpovatelnost, nehonění si vlastního ega, vzdělanost, velikost ducha,nenabubřelost v osobě pana Karla...předtsava , že na děti shlíží ve své samolibosti ten druhý mě opravdu děsila, jako obří krok zpátky do dob,kdy tady bylo možné ponížit voliče opoziční smlouvou- je nám jedno,koho jste zvolili, my chcem vládnout=mít moc oba a tak se spaktujeme, zničili tím morální klima zde a otrávili lidi, tak že se na snahu se podílet na demokracii tady vykašlali na dlouhé roky...děkuju všem,kdo nechtějí tyhle mamuty minulosti zpátky-kdo zapomněl at se koukne co byla opoziční smlouva, kauza Bamber,Olovo,kdo je Šlouf a spol (L)

ODPOVĚDĚT
Jaroslava H. (JJJarča) ID 25268, mimibazar.cz/jjjarca (13.1.2013, 11:01)
Tak to já si myslím, že je to velká ostuda pro Čechy, že volí člověka, který má dvojí občanství, podle mě má náš prezident být Čech jako poleno, jeho manželka neumí česky a její otec byl nacista. Ostuda, ostuda, ostuda....Vracíme se zpět o víc než pár desítek let...tohle je doba temna....

ODPOVĚDĚT
Šárka B. (Brblalka) ID 248206 (13.1.2013, 11:41)
Takže myslíte, že všichni kdo mají takové rodiče by měli vlézt někam pod šutr? Ona přece nemůže za to, kdo byl její otec. Každý je tu sám za sebe, nikoliv za svoje rodiče. Myslíte, že důchodce z Vysočiny, který se honosně nazývá prognostikem a mluvu má jak řeznický učeň, je pro nás Čechy reprezentitavnější? Ale možná máte pravdu. Možná si lepšího prezidenta než je Zeman nezasloužíme. Neumíme přeročit svůj stín, odsuzujeme druhé za jejich původ, posmíváme se, nadáváme....

ODPOVĚDĚT
Jaroslava H. (JJJarča) ID 25268, mimibazar.cz/jjjarca (13.1.2013, 12:19)
Nemyslím....nepropaguji Zemana a není to můj favorit....o manželce pana hraběte si nemyslím, že může za svoje rodiče - to nemůžeme nikdo...ale pokud by můj otec byl nacista,chodím kanálama, zajímalo by mě, jak byste mluvila, kdyby to byla např. dcera Miloše Jakeše, jestli byste byla také tak schovívavá, to asi ne,že jo...

Těžko se v dnešní době najde někdo, kdo je nepostižený minulostí...komunismus, 90-tá léta....přes 20 let od revoluce a svůj stín jsme nepřekročili....

Ale takovouhle debatu jsem rozpoutat nechtěla...Napsala jsem jenom to, co si myslím...prezident české republiky má být Čech, první dáma České republiky má mluvit česky....a teď do toho nechci plést žádnou politiku nic...prostě jenom to...

ODPOVĚDĚT
Šárka B. (Brblalka) ID 248206 (13.1.2013, 12:54)
Odporujete si. Neodsuzujete ji, ale má chodit kanálama. Jak jsem řekla. Neposuzuji lidi podle toho, čím byli jejich rodiče. Taktéž je neposuzuji podle toho jakým jazykem mluví, ale o čem mluví. Jako kdybyte řekla, že ten kdo má za rodiče zloděje, by měl chodit kanálama. Ale máte pravdu. Také nechci rozpoutávat žádnou diskuzi a samozřejmě každý máme právo na svůj názor. A proto přeji hezkou slunečnou neděli :-)

ODPOVĚDĚT
Jaroslava H. (JJJarča) ID 25268, mimibazar.cz/jjjarca (13.1.2013, 13:33)
Neodporuju....neodsuzuji ji, napsala jsem, co bych dělala já na jejím místě...a máte pravdu...co člověk to názor...a o tom to právě je...a zaplať pámbůh za to... (Y)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Jana V. (kyodai) ID 190306 (13.1.2013, 12:31)
Jsme český národ a souhlasím s Váma (Y)
Ale ani jednoho asi nepůjdu volit +o( +o( +o(

ODPOVĚDĚT
monika v. (Hillary) ID 49095 (13.1.2013, 11:23)
nedá mi to nenapsat,že s vámi souhlasím |:o) |:o) |:o)

ODPOVĚDĚT
Kateřina N. (cherry.) ID 171867 (13.1.2013, 11:20)
..nikdo z nás není Čech jako poleno :-) jsme křižovatkou Evropy, každý z nás má kořeny v mnohe dalších národnostech a tak je to dobř, obohacuje nás to...je mi jedno ,kdo jakým jazykem mluví, ale co říká...a buranství mluvy a samolibost projevu, nadávání do idiotů,debilů,žumpy druhým byt česky je pro mě naprosto nepřijatelné u kohokoliv natož u reprezentanta země..buranských samolibců jsem měli na Hradě do roku 89 spousty, to už opravdu nepotřebujeme...a přečte proč musel pan Karel s rodiči do vyhnanství a kdo ho asi vyhnal ,že- komunisti-ĺidi z naší země, ti "česi jako poleno" a ona přesto má potřebu se tady ve svém věku snažit pro tuhle zemi něco dělat..a nemusel by,mohl by si užívat a odpočívat kdekoliv by chtěl, zajištěný na to je...neotřebuje se nechat urážet a vláčet politikou,ale dělá to pro vyšší hodnoty než jsou ty osobní http://www.volimkarla.cz/biografie/

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (13.1.2013, 23:30)
http://www.ac24.cz/blogy/152-hrichy-karla-schwarzenberga
Katko, tento odkaz jsem dostala.... je k zamyšlení *-)

ODPOVĚDĚT
Kateřina N. (cherry.) ID 171867 (14.1.2013, 20:58)
Jani věřím,že jste dost citlivá,aby jste rozpoznala,že motorem toho článku je celková nesnášenlivost autora a to nejen k panu Karlovi a ne objektivnost...já se takovými lidmi nenechám zatahovat do jejich negativistických energií, já věřím sobě,svému cítění a pohledu na to,co je slušnost a tolerance a to já vidím u pana Karla narozdíl od pana autora (F)

ODPOVĚDĚT
Simona N. (cue24) ID 289633, mimibazar.cz/cue24 (13.1.2013, 14:04)
(clamp) (clamp) souhlasím s paní Katkou (F) (F)

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (La Catchka) ID 12096, mimibazar.cz/lacatchka (13.1.2013, 11:26)
(clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower)

ODPOVĚDĚT
Jitka P. (Jipir) ID 444539 (13.1.2013, 11:09)
Naprosto souhlasím s paní Jaroslavou! :-(

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (13.1.2013, 10:50)
Katko (F), děkuji za Váš názor (L)
To je velké dilema......kníže, nebo Zeman??? Chtěla jsem někoho, který by byl i pro nás, jak pro rodiče s dětmi, tak i pro důchodce. Přestali podporovat mladé rodiny s dětmi, zajímá je jen to, jestli se zavděčíme EU. Jsem zklamaná výběrem kandidátů. ?? Za co Bože, za co..... :-S :-S :-S *-)

ODPOVĚDĚT
Kateřina N. (cherry.) ID 171867 (13.1.2013, 11:07)
Jani já vás chápu,ale to že se ted všude šetří, je tím že se dříve umožnilo vše rozkrást a kdo u toho rozkrádání velmi dlouho byl jako politik? pan Karel to nebyl...a kdo se rád samolibě poslouchá a kdo nazývá jiné bytosti hovady a debily a novináře ,kteří nacházejí to ,co on nechce idioty a žumpou- pan Karel to není..velmi bych se styděla za takového prezidenta...komunismus zničil ideály a nastolil "kdo nekrade okrádá rodinu" a tak kradou a šidí všichni..jak kdo může..třeba se lidi nevezmou aby měli větší dávky, nepřiznají správně daně,prodají něco,co ví že nefunguje a to i atdy na MMB třeb aobleček-je to všude a nedělá to jen vláda,ale my všichni, každý musí začít u sebe a nikomu se nechce..pan Karel je osobnost která tímhle není nakažená

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (13.1.2013, 11:33)
Kačenko (F), to co píšete je také pravda, bohu žel..... *-)
Jen nemůžu pochopit, že obyčejný člověk, ten který je celý život poctivý, a který nikdy nic nevyžadoval, poctivě pracoval, tak teď musí zase šetřit..... Kde ty peníze a hodnoty jsou??? Vrácené v restitucích a zbytek rozkradené a prodané do zahraničí ...... to je práce víc jak za dvacet let. Komu máme teď věřit???? *-) *-) *-) Nabubřenímu Zemanovi, nebo knížeti.... prostě nevím *-)

ODPOVĚDĚT
Kateřina N. (cherry.) ID 171867 (13.1.2013, 11:42)
Jani devastace morálních hodnot tady trvala 40let a to jsou dvě generace zyvklé ,že lhát a krást se musí,aby se přežilo, to je šílená zátěž,která se jen tak nevyčistí, musí se narodit nejméně další dvě generace, které už mají otevřenou cestu do zahraničí i přes net díky jazykům,aby si zvolili jinou cestu,než tu jim předanou doma rodiči poznamenanými tím marasmem komunismu, jde o čas a chápu že každý už by chtěl žít líp,ale prostě ten čas je ještě krátký..je tady málo osobností, které by mohli být vzorem a navíc by se obětovali jít do politiky...osobnosti našeho národa vyvraždili nacisti,pak komunisti a pak zbytek 2x emigroval...važme si člověka,který se vrátil a obětuje se ve svém věku pro vyšší hodnoty v téhle zemi...jednou s eto zlepší,ale je to na každém z nás, žádná vláda to za nás neudělá (F)

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (13.1.2013, 12:09)
Kačenko (F), náš národ se stále musí učit, myslím si, že jednou, opravdu jednou to dokážeme a bude se u Nás v ČR dobře a bezstarostně žít. (radost) (radost) (radost) (Y) (Y) (Y).
Přeji Vám krásné poledne a dobrou chuť k nedělnímu obědu (pl) (C) (D) (D) (L)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Kateřina V. (La Catchka) ID 12096, mimibazar.cz/lacatchka (13.1.2013, 11:17)
Kačenko, naprosto s Vámi souhlasím, krásně jste to vyjádřila (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (L) (D)

ODPOVĚDĚT
Andrea K. (hracky disney) ID 2822, mimibazar.cz/hrackydisney (13.1.2013, 10:07)
ja do voleb uz nejdu :-$ Ani s jednim kandidatem nesouhlasim, jen vim ze uz nas jako Cechy nic dobreho neceka :-( At vyhraje Zeman nebo Karel ani jeden uz nebude hajit Ceskou zem a naopak pujdou ruku v ruce s EU !!! *-)

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (marcela) ID 278, mimibazar.cz/marcela1 (13.1.2013, 11:24)
myslíte, že to, jestli se nám povede dobře nebo zle,ovlivňuje prezident?
Víte, jaké má u nás prezident pravomoce?

ODPOVĚDĚT
Jana S. (Tamara) ID 14429, mimibazar.cz/tamara (13.1.2013, 12:14)
stačí jedna amnestie...

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (marcela) ID 278, mimibazar.cz/marcela1 (13.1.2013, 12:57)
jo,ale na tu má právo jakýkoli prezident. Dokud se nezmění tento bod v ústavě..

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (13.1.2013, 10:46)
To je velké dilema......kníže, nebo Zeman??? Chtěla jsem někoho, který by byl i pro nás, jak pro rodiče s dětmi, tak i pro důchodce. Přestali podporovat mladé rodiny s dětmi, zajímá je jen to, jestli se zavděčíme EU. Jsem zklamaná výběrem kandidátů. ?? Za co Bože, za co..... :-S :-S :-S *-)

ODPOVĚDĚT
Šárka B. (Brblalka) ID 248206 (13.1.2013, 10:55)
Víte jakou má u nás funkci prezident ? Nejsme v Americe. U nás nemá prezident takové pravomoce. V tomto Vám žádný náš prezident nepomůže. Který z kandidátů by pomohl Vám a důchodcům? *-) *-) *-) Prezident je u nás pouze pro repré. Má sice právo veta u zákonů, ale pak je stejně přehlasován sněmovnou.

ODPOVĚDĚT
Šárka P. (šára) ID 66025 (13.1.2013, 11:14)
No to že nemá žádné pravomoce, to teda bylo vidět teď u té "spravedlivé amnestie". (N) Ono to jen tak vypadá, že nemá..... :-@

ODPOVĚDĚT
Šárka B. (Brblalka) ID 248206 (13.1.2013, 11:49)
Nenapsala jsem, že nemá žádné pravomoce. Bohužel co se týká amnestie, tak máme info hlavně z médií, která bohužel neumějí být objektivní. Odborné názory jsou jiné, ale ta se naším médiím d kkrámu nehodí.

ODPOVĚDĚT
Šárka P. (šára) ID 66025 (upraveno 16.4.2014, 19:29)
.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Andrea K. (hracky disney) ID 2822, mimibazar.cz/hrackydisney (13.1.2013, 11:32)
Presne tak souhlasim prezident ma urcite pravomoce ale ne kazdy to vi !!!!

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (13.1.2013, 11:02)
Já vím , ale kandidáti jsou z vlády - Zeman byl a kníže je ve vládě. To znamená, že bude jeden, nebo druhý podporovat vládu a podepisovat vše, o čem se vláda usnese - bez výhrady..... 8o|

ODPOVĚDĚT
Šárka P. (šára) ID 66025 (13.1.2013, 11:28)
No přesně tak....a "Karel" je taky zodpovědný za to, co se teď v politice děje. O všem hlasuje atd...lidé jsou se současnou situací v politice velmi nespokojeni, nadávají a zvolili si ho, což nechápu. *-) Nebylo koho vybrat...já se voleb zúčastnila, ale hodila neplatný hlasovací lístek č. 10.

ODPOVĚDĚT
Katka K. (katys21) ID 153302 (13.1.2013, 10:21)
lépe bych to neřekla, také volit nepůjdu... není důvod...

ODPOVĚDĚT
Iva V. (Preburda) ID 2280, mimibazar.cz/ivavara (upraveno 13.1.2013, 10:46)
Naopak jít volit, aby ti co volili i ti co nešli volit v první vlně a ikdyž nezvítězil jejich kandidát, šli volit a hodili prázdnou obálku - neplatný hlas.........volili, tudíž splnili právo voliče, odhlasovali a navíc prázdnou obálkou dávají najevo voliči, že nesouhlasí s těmito kandidáty. Ikdyž hlas bude neplatný, ale bylo odvoleno. Když nepříjde volič k volbám vůbec přičítá se hlas vítězi. Bylo by to potom více zajímavější.

ODPOVĚDĚT
RENATA Kroutilová (RIBANNA) ID 25485, mimibazar.cz/ribanna (13.1.2013, 10:16)
Taky jsem hrozně zklamaná, p. Zeman je pro mě nepřijatelný, je arogantní a v zahraničí neuznávaný, p. Schwarzenberg je uznávaný v zahraničí, včera narozdíl od arogantního Zemana byl dojatý a šťastný, je ale příliš "proevropský", přijal by EUR i stabilizační balíček - s tím absolutně nesouhlasím. Ach jo (zip)

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (13.1.2013, 10:53)
Renato (F), opravdu nevím, koho budu volit a jestli vůbec půjdu :-S :-S :-S

ODPOVĚDĚT
Andrea K. (hracky disney) ID 2822, mimibazar.cz/hrackydisney (13.1.2013, 10:19)
presne tak toho se prave bojim jakmile tu budeme mit EUR tak to je konec pro nasi republiku - vzdyt ostatni zeme tedka by chtela naopak vratit svoji menu +o(

ODPOVĚDĚT
RENATA Kroutilová (RIBANNA) ID 25485, mimibazar.cz/ribanna (13.1.2013, 11:26)
Jenže pro EUR i pro ten evropský stabilizační balíček, t.j. především pro kontrolu a schvalování státního rozpočtu EU jsou oba, takže je to v .... tak jako tak. Taky záleží , kdo vyhraje parlamentní volby, kdo bude zákony připravovat.
Lidsky je mi ale blíž p. Schwarzenberg, Zemana prostě nedávám, při tom jeho "podívejte se p. redaktore" mi jde mráz po zádech. (F)

ODPOVĚDĚT
Andrea K. (hracky disney) ID 2822, mimibazar.cz/hrackydisney (13.1.2013, 11:34)
proto ja nesouhlasim ani s jednim :-$

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (13.1.2013, 10:55)
Máme rodinu na Slovensku, tak vím, o čem je řeč..... (N) +o(

ODPOVĚDĚT
RENATA Kroutilová (RIBANNA) ID 25485, mimibazar.cz/ribanna (13.1.2013, 11:28)
I já mám rodinu na Slovensku, - bratra a sestu babičky... EUR fakt ne +o(

ODPOVĚDĚT
Andrea K. (hracky disney) ID 2822, mimibazar.cz/hrackydisney (13.1.2013, 11:37)
nejhorsi je na tom ze nas to tedka ceka, protoze oba dva jsou pro to, aspon Klaus byl proti EUR ale pekne to zpackal co tedka provedl tim me pekne dopalil a Karel kdyz vyhraje jasne rekl ze neni proti amnestii, takze nas to ceka znova ze pusti dalsi super 8-|

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Jitka K. (kalafunka3) ID 119508 (13.1.2013, 9:37)
Bohužel výsledky voleb jsou obrazem naší společnosti +o(

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (13.1.2013, 10:46)
To je velké dilema......kníže, nebo Zeman??? Chtěla jsem někoho, který by byl i pro nás, jak pro rodiče s dětmi, tak i pro důchodce. Přestali podporovat mladé rodiny s dětmi, zajímá je jen to, jestli se zavděčíme EU. Jsem zklamaná výběrem kandidátů. ?? Za co Bože, za co..... :-S :-S :-S *-)

ODPOVĚDĚT
Iva V. (Preburda) ID 2280, mimibazar.cz/ivavara (13.1.2013, 10:23)
Naprosto souhlasím s tímto názorem. Naopak jít volit, aby ti co volili i ti co nešli volit v první vlně a ikdyž nezvítězil jejich kandidát šli volit a hodili prázdnou obálku.........volili, tudíž splnili právo voliče, odhlasovali a navíc prázdnou obálkou dávají najevo voliči, že nesouhlasí s těmito kandidáty. Ikdyž hlas bude neplatný, ale bylo odvoleno. Když nepříjde volič k volbám vůbec přičítá se hlas vítězi. Bylo by to potom více zajímavější.

ODPOVĚDĚT
Andrea K. (hracky disney) ID 2822, mimibazar.cz/hrackydisney (13.1.2013, 10:26)
dobra rada - dam prazdou obalku (Y) to me ani nenapadlo

ODPOVĚDĚT
KAMILA V. (274) ID 283984 (13.1.2013, 8:58)
mám stejný názor jako Veronika K. (prskafka) rozumět mu není a hlavně by někde usnul. a prezident nás reprezentuje v cizině a to zase aspon Zeman umí mluvit. docela mě překvapil výsledek. ted záleží na lidech jestli je neodradil a půjdou znovu (hello) (hello) (hello) (hello) (hello) (hello)

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (13.1.2013, 10:46)
To je velké dilema......kníže, nebo Zeman??? Chtěla jsem někoho, který by byl i pro nás, jak pro rodiče s dětmi, tak i pro důchodce. Přestali podporovat mladé rodiny s dětmi, zajímá je jen to, jestli se zavděčíme EU. Jsem zklamaná výběrem kandidátů. ?? Za co Bože, za co..... :-S :-S :-S *-)

ODPOVĚDĚT
Šárka B. (Brblalka) ID 248206 (13.1.2013, 9:32)
Mluvit umí kdekdo. Ale poslouchala jste někdy, co říká? Ale to je bohužel problém u mnoha lidí, že věnuji více pozornost tomu, jak někdo umí mluvit než tomu co říká. A např. angličtina pana Zemana, to je jedna velká kastrofa. Tam už ani o umění mluvit nelze ani snít. To je skutečně reprezentace. Když byl pan Schwarzenberg u pana Moravce v debatě, tak se tam všichni posmívali, že tam klimbá. Když mu, ale byla položena otázka, tak plynule navázal a mluvil ihned k věci ne jako někteří lidoví vypravěči, kteří už nemají, co říci. A jak trefně řekl pan Schwarzenberg ve spotu ČT "Jeden den s prezidentským kandidátem."- Kdybyste slyšeli ve sněmovně to co já, taky byste si zdřímli abyste byli fit na inteigentní debatu s vámi." To mluvil ke svým voličům. Takže někdo ve sněmovně sprostě nadává a uráží druhé a jiný si klimbne.

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (La Catchka) ID 12096, mimibazar.cz/lacatchka (13.1.2013, 11:21)
(Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (D)

ODPOVĚDĚT
RENATA Kroutilová (RIBANNA) ID 25485, mimibazar.cz/ribanna (13.1.2013, 10:20)
V tomhle souhlasím, kdo ho sledoval v debatách, tak zavírá oči vždy, když přemýšlí a chce něco říct. Nemyslím si , že by spal. Mluvil vždy k věci a s nadsázkou, sice výslovnost hrůza, ale obsah super (F)

ODPOVĚDĚT
Hana V. (Conie) ID 233452, mimibazar.cz/conie (13.1.2013, 11:49)
Také s tímto souhlasím.Zemana nemůžu,budu volit Karla. (*)

ODPOVĚDĚT
Marta H. (Marta 77) ID 162220, mimibazar.cz/marta77 (13.1.2013, 8:40)
když člověk čte některé diskuze na netu, tak mi připadá, že ani jeden z těch kandidátů do druhého kola nebude platný pro normální lidi, ale jen pro kamarády tam nahoře. Zeman je prý kamarád s Klausem, knížete prý diriguje zezadu Kalousek. Můj kandidát vypadl. Tak nevím, už jsem začala přemýšlet o prázdné obálce.

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (13.1.2013, 10:45)
To je velké dilema......kníže, nebo Zeman??? Chtěla jsem někoho, který by byl i pro nás, jak pro rodiče s dětmi, tak i pro důchodce. Přestali podporovat mladé rodiny s dětmi, zajímá je jen to, jestli se zavděčíme EU. Jsem zklamaná výběrem kandidátů. ?? Za co Bože, za co..... :-S :-S :-S *-)

ODPOVĚDĚT
Ilona P. (ilonas) ID 11 (13.1.2013, 8:35)
POdle toho co se teď říká to vypadá, že snad má víc šancí Karel, ale já si řikám neni na to starej ? Podle mě jo :-( A jak to tam včera Miloš vyjmenoval pod co se podepsal všechno, tak to mě taky zklamalo i když Miloš ten má taky svoje já vim
Babo raď no :-D :-D :-D

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (13.1.2013, 10:44)
To je velké dilema......kníže, nebo Zeman??? Chtěla jsem někoho, který by byl i pro nás, jak pro rodiče s dětmi, tak i pro důchodce. Přestali podporovat mladé rodiny s dětmi, zajímá je jen to, jestli se zavděčíme EU. Jsem zklamaná výběrem kandidátů. ?? Za co Bože, za co..... :-S :-S :-S *-)

ODPOVĚDĚT
mila m. (ukuk) ID 207372 (13.1.2013, 9:13)
podle mě se vrací kouzlo duše člověka,na co slyší svět,jenže p.kníže ačkoliv má tyto vlastnosti, nestačí fyzicky a polední pauzy na spaní jsou jen ve školkách,p.Zeman -postrácí kouzlo duše a neslyší na něj svět.Je to politik tělem i duší jako náš pan prezident.Politik se podepisuje pod všechno,co se kroutí a umí kroutit,funkce presidenta není jiná (D),na přehlasování presidentových postavení se na zadní máme přece parlament to už tu taky nedávno bylo,ale co si asi už nepamatujeme je skutečnost,že světoví politici slyší na jméno ve světě .Václav Havel a jeho zvuk ve světě nám pomohl víc než jeho oblíbenost v zemi a mám pocit,že u pana knížete to nebude jiné,jenom mu do volebních lístků dopručte pokud ho zvolíte aby na sobě pracoval dušinku nechal být v klidu,ale fyzickou stránku posiloval abude k malé dokonalosti učiněno vše,co lidem vadí -dneska v práci taky nechtějí trosky,ale lidi k pohledání

ODPOVĚDĚT
mila m. (ukuk) ID 207372 (upraveno 13.1.2013, 7:48)
voby je pro politiky a presidenta hra na kočku a myš,dneska musí laskavě počkat na dávky ti,co se doslova každý den starají o slušný život bez kradení ,aby zajistily dětem chleba s máslem a úřady jim klidně řeknou ,že musí počkat na dávky,protože mají plno práce s těmi,co kradli a tunelovali je to zvláštní doba ,která ukazuje jak vláda myslí na svůj lid,když se necháme pozavírat bude na nás myslet i v další plánované amnestii, podle slov pana presidenta,jinak máme utrum,musíme myslet na sebe sami a nebo volby brát stejně poctivě jako naši zákonodárci, (F) (F) (I) (I)

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (13.1.2013, 10:44)
To je velké dilema......kníže, nebo Zeman??? Chtěla jsem někoho, který by byl i pro nás, jak pro rodiče s dětmi, tak i pro důchodce. Přestali podporovat mladé rodiny s dětmi, zajímá je jen to, jestli se zavděčíme EU. Jsem zklamaná výběrem kandidátů. ?? Za co Bože, za co..... :-S :-S :-S *-)

ODPOVĚDĚT
Alena C. (matysek 333) ID 23156, mimibazar.cz/matysek333 (13.1.2013, 8:17)
pravda.... (Y)

ODPOVĚDĚT
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (13.1.2013, 0:40)
*-)at tam bude kdokoli,chleba levnější nebude +o(

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (13.1.2013, 10:43)
To je velké dilema......kníže, nebo Zeman??? Chtěla jsem někoho, který by byl i pro nás, jak pro rodiče s dětmi, tak i pro důchodce. Přestali podporovat mladé rodiny s dětmi, zajímá je jen to, jestli se zavděčíme EU. Jsem zklamaná výběrem kandidátů. ?? Za co Bože, za co..... :-S :-S :-S *-)

ODPOVĚDĚT
Veronika P. (Prskafka) ID 282326, mimibazar.cz/prskafka (12.1.2013, 23:57)
Já teda půjdu voli dál :-) :-) :-) koho by jste tam jako chtěli mít? Karla???? Kterému ani rozumět není???? Jen proto že je kníže???? Tedy pardón, ale mám jiný pohled na tuto situaci *-) *-) *-) *-)

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (13.1.2013, 10:42)
To je velké dilema......kníže, nebo Zeman??? Chtěla jsem někoho, který by byl i pro nás, jak pro rodiče s dětmi, tak i pro důchodce. Přestali podporovat mladé rodiny s dětmi, zajímá je jen to, jestli se zavděčíme EU. Jsem zklamaná výběrem kandidátů. ?? Za co Bože, za co..... :-S :-S :-S *-)

ODPOVĚDĚT
Naďa J. (Hvězdař) ID 350016 (13.1.2013, 6:38)
Souhlasím s vámi! |:o) |:o) |:o)

ODPOVĚDĚT
Alena K. (YILAN) ID 279703 (12.1.2013, 22:22)
dal nic! +o( prdim na ne +o( +o( ani jednoho z nich volit nepujdu, protze at jeden, nebo druhy, je to z perdele do riti +o(

ODPOVĚDĚT
Slávka K. (mimák) ID 11979, mimibazar.cz/mimak (12.1.2013, 23:02)
Asi tak jeden (D) a druhej (child3) a ten pomalu neuměl zaspívat ani hymnu.... +o(

ODPOVĚDĚT
Hana T. (Třešinka50) ID 449755 (12.1.2013, 23:12)
Hezky jste to obrazově vystihla. (F)

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (12.1.2013, 22:38)
Moje řeč....... 8-| 8-| 8-|

ODPOVĚDĚT
Jitka P. (Jipir) ID 444539 (12.1.2013, 22:09)
No jo, ten náš vypadl..... :^)

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (12.1.2013, 22:17)
Co naděláme..... *-) *-) *-)

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (La Catchka) ID 12096, mimibazar.cz/lacatchka (12.1.2013, 21:42)
a dál další kolo... (H) :-$ (D) (hello)

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (12.1.2013, 21:59)
No jo, ten náš vypadl...... +o( +o( +o(

ODPOVĚDĚT
Monika B. (bleska1) ID 44249, mimibazar.cz/bleska1 (12.1.2013, 21:49)
přesně tak (D) (D) (D) (hello)

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (12.1.2013, 22:00)
No jo, ten náš vypadl...... +o( +o( +o(

ODPOVĚDĚT
Zuzana P. (butkajka) ID 69193 (12.1.2013, 21:40)
:^) +o(

ODPOVĚDĚT
Jana V. (kyodai) ID 190306 (12.1.2013, 21:59)
No jo, ten náš vypadl...... +o( +o( +o(

ODPOVĚDĚT