česká pošta
prosím stalo se mi že mi paní posílala peníze složenkou na učet jen jsem uvedla spatne cislo uctu jak dlouho trva nez to vyreklamuji stalo se to 9.3 . a do dneska porad nic teda pani ani neni nejak moc ochotna semnou komunikovat :(
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 4 komentáře
Marie G. (L&L) ID 241517 (17.4.2012, 15:20)
to se mi taky stalo, do týdne přišel i dopis, že účet neexistuje, že nebylo možné provést platbu a že mi peníze posílají složenkou zpět *-), ale je to už 2 roky, tak jestli se čekací doba nezměnila

ODPOVĚDĚT
Sabina V. (bluezuu) ID 317012 (17.4.2012, 13:28)
tady jde o to, že vy se to ani nedozvíte, jestli paní platbu zpět už má nebo nemá... je mi zas divný, kdyby účet neexistoval, že by to trvalo tak dlouho :^) zkuste si cinknout k vám na poštu, jak to cca trvá dlouho, když se složenka vrátí...to by vedoucí vědět měla

ODPOVĚDĚT
Lenka M. (31423) ID 64785 (17.4.2012, 12:57)
Mě se tohle taky stalo,posílala jsem penízky na číslo učtu,který paní spletla a naštěstí učet neexistoval a bylo to snad během 7 dnů vyřešené , co jsem ji posílala už penízky na správný učet.. (F)

ODPOVĚDĚT
Adéla B. (dona.adela) ID 133210, mimibazar.cz/donaadela (17.4.2012, 13:00)
a jak jste to resila s postou musela jste primo tam nebo vam je poslali slozenkou zpet ? me jde o to ze se to tahne jak smrad a nic se nedozvim *-) 8-| jde sice jen o 248 kč

ODPOVĚDĚT
Lenka M. (31423) ID 64785 (17.4.2012, 16:42)
Já jsem si zašla přímo na poštu,mám to po cestě do školky a tam jsem se informovala a penízky mi poslaly složenkou zpět. (F)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (17.4.2012, 12:48)
No,pokud byla chyba na vaší straně,že jste uvedla špatné č.ú.a kupující nepochybila,pak se jí není co divit,zaplatila,je bez zboží a čeká..Pokud chybný účet existuje,pak je to na hodně dlouho,pošta bude informovat banku,banka klienta,kterému se platba připsala a vyzvou ho k vrácení částky a to je asi tak vše,co můžou pro vás udělat...

ODPOVĚDĚT
Adéla B. (dona.adela) ID 133210, mimibazar.cz/donaadela (17.4.2012, 12:52)
ne kdepak bez zboží není to jsem jí samozřejmě odeslala právě kvuli tomu že jsem zadala špatné číslo účtu. a to cislo uctu co jsem ji napsala neexistuje to jsem se informovala primo v bance

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (17.4.2012, 13:25)
Pokud účet neexistuje,pak se platba vrací automaticky zpět a to netrvá moc dlouho,mě se to stalo jednou a platba mi přišla zpět po týdnu.Pokud tedy skutečně paní platbu zpět nemá,musí reklamovat na poště.Popř.bych kupující požádala,aby mi ústřižek složenky poslala,nebo nafotila a zašla na svou poštu ohledně reklamace.

ODPOVĚDĚT
Adéla B. (dona.adela) ID 133210, mimibazar.cz/donaadela (17.4.2012, 13:27)
no o fotku ustrižku jsem jí psala a žádná reakce tak nevim dnes jsem ji psala jak to vypada jestli se to nejak hlo tak jsem zvedava zda odepise *-) *-)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (17.4.2012, 13:31)
Tak uvidíte,pokud by nereagovala,pak bych kontaktovala adminy a popsala jim situaci a kupující bych lípla negativ s poznámkou,že pokud se situace dořeší,hodnocení upravíte.Já si myslím,že platbu má již zpět,je to moc dlouho,účet neexistuje,takže v tomto prodleva být nemůže.

ODPOVĚDĚT
Adéla B. (dona.adela) ID 133210, mimibazar.cz/donaadela (17.4.2012, 13:34)
děkuji moc za radu (F) no snad uz se to konecne vyresi (F)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Marcela K. (Kubisce) ID 156618 (17.4.2012, 12:55)
No pokud číslo účtu neexistuje tak přijdou přece paní peníze zpět zase na adresu, kterou napsala na složenku , mě to tak přišlo, ale musela jsem na poštu a paní po mě chtěla ústřižek z té složenky, ale to vy nevyreklamujete to musí paní co peníze poslala a má od toho ústřižek.

ODPOVĚDĚT
Adéla B. (dona.adela) ID 133210, mimibazar.cz/donaadela (17.4.2012, 12:58)
me pani psala ze na poste ji poslali malem nekam ze nachapou co po nich chce *-) pani jsem i psala at mi pisne cislo na tu postu kde podavala a nic tak jsem psala primo na postu a tam mi napsali neco ze se to cele musi vyreklamovat +o( tak jestli se dockam jeste letos nebo jak jestli se to tu nekomu take stalo jak postupovat pani mi psala neco ze se ma zeptat dorucovatelky a co ta o tom jako bude vedet nechapu *-) *-)

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (Kubisce) ID 156618 (17.4.2012, 13:04)
Mě přišel do schránky lístek z pošty už si přesně nepamatuju co tam bylo a na poště pak chtěla ústřižek od složenky a normálně mi peníze vrátila, ještě jsem se tehdy doma rozčilovala ,-), že věc nepřišla a já popletla číslo účtu, ale jak píšu pošta mi peníze vrátila a já je potom s omluvou poslala znovu. Pošta asi musí počkat než se jim to tam vrátí třeba jako nedoručené, nebo tak něco, každopádně paní ty peníze dostane zpět.

ODPOVĚDĚT