MAMINKY PROSÍM O RADU!!! HODÍ SE PRO 11ti měsíční HOLČIČKU NA SVATBU K RŮŽOVÝM MOTÝLKOVÝM ŠATŮM? Není moc přeplácaná? Malá není družička, jsme jenom hosté....díky za váš názor
| Marcela V. (marvonka) ID 281848, mimibazar.cz/marvonka (9.9.2011, 23:38) | myslím že o motýla nejde,paní se ptá zda to jde na svadbu tak odpovím proč né
ODPOVĚDĚT |
|
| Darina S. (ladadarca) ID 37350 (8.9.2011, 22:03) | tak teď jsem se podívala na motýlky k paní Radušce, která je prodává na svých čepičkách a musím říct, že je tedy jiný. Pokud se pořádně podíváte, tak ty křidýlka jsou prostě rozdílná. Jen tím zdobením se paní Radka inspirovala a to přece není trestné. Adidas se čtyřmi pruhy taky není orig. adidas
ODPOVĚDĚT |
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 128186 (8.9.2011, 19:23) | mám opravdu zlost na to co se tu odehrálo!!!! pokud se dotyčná a její přítelkyně cítí dotčené tak ať si nechají "svoje" nápady patentovat, a pak ať se teprve rozčilují!!!! nebo ať sem tedy nevkládají své výtvory, paní si motýlka udělala podle předlohy a návod vložila tak jak ona to háčkovala!!! tak nevím co se dotyčná paní rozčiluje(a ostatní její zastánkyně, které stejně tak kopírují tvorbu ostatních). nechápu jak tady někdo vystaví svojí práci a pak se rozčiluje, že si někdo dal práci podle jeho obrázku udělat aplikaci a vytvořit návod!!!!ach jo.tyhle "umělkyně" akorát kazí MMB!!pokud máte někdo ID paí která motýlka"vymyslela" prosím vložte ho sem, ráda bych se podívala na její tvorbu, jak moc je originální!!!! určitě nedělá nic podle nextu atd.....
ODPOVĚDĚT |
| | Radka D. (mělnička) ID 41575, mimibazar.cz/melnicka (8.9.2011, 21:12) |
Jani písněte mi prosím mail, díky, Radka
ODPOVĚDĚT |
|
| Veronika K. (hilow) ID 164956 (8.9.2011, 17:07) | naprosto úžasné Mohla bych též požádat o návod?na kolarova.nika@seznam.cz,mooooc děkuji
ODPOVĚDĚT |
|
| Helena S. (Spendahelda) ID 262751, mimibazar.cz/spendahelda (8.9.2011, 16:47) | Raduško, čepička je nádherná , určitě bude princezně moc slušet . A nenechte se nikým a ničím zastrašit, jste hodná, že jste chtěla tento návod na motýlka zveřejnit, určitě by to pomohlo v tvorbě všem začátečnicím i ostatním! Někteří by se měli nad sebou zamyslet, pak aby se člověk opravdu bááááál sem něco vložit, no tak potom kde jsme , nepochopím to . Vám fandím, a jak už jsem Vám psala, tohoto motýlka má paní vyfoceného na svojí dcerce již z roku 2009 - nevím co se tady pořád řeší AAAAAAACHHHHHH JOOOOO je mi z toho spíš smutno. Posílám
ODPOVĚDĚT |
| | Radka D. (mělnička) ID 41575, mimibazar.cz/melnicka (8.9.2011, 21:11) |
Ještě jednou díky Heli za zastání, slova jako DRZOST, NEHORÁZNOST a snad i horší dokáží natolik zastrašit, že si to člověk pro příště hooooodně rozmyslí, než bych sem něco vložila....
ODPOVĚDĚT |
| | | Věra M. (metlička) ID 156705, mimibazar.cz/metlicka (8.9.2011, 23:40) |
Nezlobte se Radko, ale tak jak se Vy na MMB prezentujete opravdu hraničí s drzostí a nehorázností. Asi jste pozapomněla na naši kauzu, kdy jste si stáhla moji fotku z mého alba a dala do hobby. O urážkách, kterými jste mně častovala se nebudu vyjadřovat. Já oproti Vám se věnuji háčkování bezmála padesát let, ale toto bych si nikdy nedovolila. Zamyslete se nad svým chováním.
ODPOVĚDĚT |
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 128186 (8.9.2011, 15:39) | nestačím se divit!! pokud vím, kopíruje tady každá druhá!!! tak sem nevkládejte fotky vašich výtvorů!!když nechcete aby se osattní inspirovali!! od toho snad MMB sekce hobby je ne? a argument že to apní prodává a živí se tím? kolik je tvořilek, které se živí háčkováním a s každým novým návodem se podělí! je to jen sobeckost, jestli pak dotyčná dotčená paní dělá jen své nápady a nekopíruje práci ostatních??? to pochybuji!!! nenechte se znechutit!!! já bych kldině o návod stála, pokud můlžete pošlete mi ho prosím do emailu!budu vám vděčná!děkuji!a háčku zdra, a přihlouplým dotčeným paním nazdar!
ODPOVĚDĚT |
| | Darina S. (ladadarca) ID 37350 (8.9.2011, 16:21) |
Ano, souhlasím s Vámi. Již to zde na MMB bylo několikrát, že nějaká maminka se obořila na druhou ohledně kopírování prací. Pokud vím tak se zde všechny maminky inspirují a pak vkládají fotečky jak krásně se jim to povedlo. A co teprve ty co dělají next aplikace, ty vlastně nic nekopírují že? NEHORÁZNOST je spíše chování tady některých . Opravdu jste některé UBOHÉ těma věčnýma . Radka M. (mělnička) můžete mi prosím poslat návod na email, jste moc šikovná z jiných mi je zde na blití
ODPOVĚDĚT |
| | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 128186 (8.9.2011, 19:19) |
ne ty právě nic nekopírují. spíš mi přijde že je tu skupinka několika úžasných paní, kteří drží při sobě, mezi sebou si kopírovat můžou, ale jakmile někdo ukážr svoje dílo-přčesně tak jak to dělají ony, tak je zle.
ODPOVĚDĚT |
|
| Radka D. (mělnička) ID 41575, mimibazar.cz/melnicka (8.9.2011, 13:57) | MAMINKY JEŠTĚ ZÁVĚREM K CELÉ KAUZE MOTÝL JSEM PANÍ RADUŠCE NAPSALA NÁSLEDUJÍCÍ: Rady, raději bych se zahrabala pod zem, chtěla jsem tím jen potěšit ostatní začátečnice jako jsem já, nedomyslela jsem to...nemám sílu to vysvětlovat pořád dokola - vy jste znechucená a naštvaná, já jsem také. Nechci vás tím nějak nadzvednout ze židle, ale opravdu mám pocit, že MMB je malý český rybník - každý si tu kopíruje co chce do doby, než se tím začne živit, pak začne křičet a něco prohlašovat o autorských právech - stejný motýl se objevil na slovenském MMB prý už v roce 2009. A všechny ty maminy, které tu prodávají háčkované čepičky s nextovými motivy? Proč už je Next dávno nezažaloval? I kdybyste návod zveřejnila vy sama, věřte, že ten, kdo nikdy neháčkoval, tu čepinku neudělá a ten, kdo už trochu háčkovat umí, si vaše čepičky nikdy neobjedná, obávám se. Krásný den, Radka
ODPOVĚDĚT |
|
| Henrieta B. (henushka) ID 362806 (8.9.2011, 11:39) | Musím uznať, že sa Vám ten motýľ veľmi podaril . Nenechajte sa znechutiť a háčkujte si, lebo väčšina komentátoriek sa tu tvári, ako ťažké "autorky". Veď ako sama dotknutá raduška píše, že každý jeden kúsok je originál, tak prečo nie ten váš, u nej na stránke sa len málo vecí javí autorsky, zbehnite sa pozrieť napr. na rawerly.com . A keď už sa niečím živím, tak predsa nemám dôvod sa prezentovať v hobby sekcii...
ODPOVĚDĚT |
| | Radka D. (mělnička) ID 41575, mimibazar.cz/melnicka (8.9.2011, 13:24) |
Děkuju Henusko, tyhle nenávistné reakce jsem skutečně nečekala, teď dostávám celé dopoledne maily ve kterých mě mamky žádají o zaslání návodu, ale nechtějí se tu prezentovat přes diskuze, protože mají strach z těch nechutných reakcí.... a mj. si taky myslím, že rozumně to má udělané Vendulka Maderská - ráda jí zaplatím těch 20 korun za nějaký návod, např. se chystám na jejího ježečka, ale určitě si nechci nechat háčkovat od ní čepičku, i kdyby to bylo třeba jen za "50 korun", protože já ty čepinky dělám mé maličké s láskou a moc mě to baví. Krásný den
ODPOVĚDĚT |
|
| Petra Ř. (emahackovani) ID 374730, mimibazar.cz/emahackovani (8.9.2011, 9:31) | Radko, jelikož to není váš nápad, měla byste se pochlubit obrázkem, jak se vám to podařilo pěkně okopírovat a tím skončit. Vytvářet návody na něco, co není ani z kousku vaším nápadem je NEHORÁZNOST a měla byste se v prvé řadě omluvit paní Radce, která si motýlka vymyslela a prodává ho na svých čepičkách.
ODPOVĚDĚT |
| | Radka D. (mělnička) ID 41575, mimibazar.cz/melnicka (8.9.2011, 13:20) |
Díky Peti za váš názor, vždyť já ani netvrdím, že jsem toho motýlka vymyslela sama, tak proč se proboha vzrušujete? Já se jen chci prezentovat tím, že se mi podařil a bude pro moji malou - v tom uveřejněném a posléze smazaném návodu jsem také jasně psala, odkud pramení má inspirace a které legálně stažené návody jsem pro jeho výrobu použila. Jo holt zjišťuju, že MMB je malý český rybník... nechci se chovat nijak arogantně, ale naopak já jsem znechucená, protože mít patent na dozdobení pikotkama a flitrama je trochu od věci, ne? A motýla si jinak než se 4mi křídli, trupem a tykadlama nedokážu představit - nebo vy snad ano?
ODPOVĚDĚT |
| | Veronika Tišlerová (tislerka) ID 88515, mimibazar.cz/tislerka (8.9.2011, 10:19) |
taky si myslím, že není vhodné vytvářet návod na něco co se okopíruje Radka se motýlka vymyslela a prodává ho se svými čepičkami a myslím že jedině ona by měla právo návod vložit
ODPOVĚDĚT |
| | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 128186 (8.9.2011, 15:42) |
kolik zvás tady prodává čepičky s aplikacema obšlehnutýma od jiných tady? !!
ODPOVĚDĚT |
| | Lenka O. (solim) ID 266857 (8.9.2011, 9:33) |
souhlasím s Vámi nechápu proč paní vkládá návod když to není její nápad
ODPOVĚDĚT |
| | | Henrieta B. (henushka) ID 362806 (8.9.2011, 12:32) |
ospravedlňujem sa, ak som sa vás dotkla, ale kľudne mi môžte odpovedať aj v diskusii. chápem, že je ľahšie sa do niekoho naviesť, ťažšie sa znáša kritika, ale možno máte šancu pochopiť, ako sa cíti tuto radka, prajem pekný deň a kreatívne tvorenie
ODPOVĚDĚT |
| | | Henrieta B. (henushka) ID 362806 (8.9.2011, 12:01) |
Lenka, prečo neuvádzate u svojich prác, podľa koho ste ich robili? Chýbajúci odkaz na autora je tiež porušením autorských práv... Tú bekovku od murci dokonca predávate....
ODPOVĚDĚT |
|
Veronika L. (Werun) ID 126447 (8.9.2011, 9:24) | není hezké se chlubit "cizím peřím".Obšlehnout motýlka od někoho jiného a ještě chtít vložit návod.Styďte se a vymyslete si svoji originální aplikaci,se kterou se budete chlubit
ODPOVĚDĚT |
| | Radka D. (mělnička) ID 41575, mimibazar.cz/melnicka (8.9.2011, 13:31) |
Návod na háčkování byl jiný, neobšlehnutý od Radušky, pouze dozdobení stejné, tak to prvně. A teď, pokud se nemýlím, jsem vložila tuto čepinku do sekce HOBBY, kde všichni vkládají své výtvory - i neautorské, o-k-o-p-í-r-o-v-a-n-é. Já se fakt musím pozastavovat nad klasickým příslovím: KDO JE BEZ VINY AŤ SI HODÍ KAMENEM JAKO PRVNÍ!!! A že se povedla? Asi ano, jsem s ní moc spokojená, je fakt, že jsem byla vždycky šikovná na výtvarku....KDYBY TO NEBYL ZROVNA TENHLE MOTÝLEK, ALE NÁVOD OBŠLEHNUTÝ ODJINUD ZE ZAHRANIČNÍHO WEBU, NIKOHO BY TO NEVZRUŠILO.
ODPOVĚDĚT |
|
| | Radka D. (mělnička) ID 41575, mimibazar.cz/melnicka (8.9.2011, 13:38) |
Díky Zdeni, nikdy jsem netvrdila, že jsem se neinspirovala, v návodu jsem to také uvedla. Byla chyba dozdobit toho motýlka pikotkama a stejnými prvky jako má Raduška a pustit ho do světa v podobě návodu, teď už to vím...co už. Asi to bylo z toho mého nadšení, že už umím háčkovat (teda samozřejmě jen něco) a protože jsem zdůrazňovala, že to zvládne i začátečník. Chtěla jsem se PODĚLIT stejně jako i já neustále ve volné chvíli sedím na netu a hledám návody na háčkování - bez nich bych se to nenaučila. Je fakt, že se tím neživím a nemám to v plánu, proto se ráda o své zkušenosti podělím...
ODPOVĚDĚT |
| | | Zdeňka B. (Janinne1) ID 335275 (8.9.2011, 13:50) |
Už jsem vám psala do návodů, že mi to nevadí a nemáte si dělat nic z těch negativů. Já kopíruji co se dá a opičit se budu. Snad mě nezatkne policii, jak půjdu s dcerkou a bude mít motýla na hlavě a ještě s pikotkama HÁČKU ZDAR, JSEM ZAČÁTEČNICE A NADŠENÁ
ODPOVĚDĚT |
| | | | Radka D. (mělnička) ID 41575, mimibazar.cz/melnicka (8.9.2011, 14:12) |
Díky Zdeńko, to víte, že mi to na náladě nepřidalo a skutečně jsem chtěla pomoct stejně jako i já jsem hledala před pár dny pomoc u jiných maminek. Člověk aby se tu bál něco vložit, takže chápu, že těch zajímavých návodů moc v sekci háčkování nepřibývá, to si raději příště 3x rozmyslím než něco zveřejním.
ODPOVĚDĚT |
|
| Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 278120 (upraveno 8.9.2011, 9:53) | JÁ MYSLÍM, ŽE NÉ RADUŠ..., ALE JE-LI TO NA SVATBU ASI BYCH JEN LINKU UDĚLALA JEMNOU, TŘEBA JEN JEDNU ŘADU...ABY VYNIKL MOTÝLEK.. A NYNÍ BYCH HO POSADILA TROŠKU VÝŠE. nicméně VÝSTUP OHL. MOTÝLKA JSEM S RADUŠKOU TAKY MĚLA...ALE TO BYLO NEDOROZUMĚNÍ MEZI NÁMI A JÁ HO MĚLA JINÝ, ALE TADY TENTO JE TĚŽKÁ KOPIE, A TO MI NEDÁ SE JÍ ZASTAT..... A PO 4ŘECH MĚSÍCÍCH HÁČKOVÁNÍ SMEKÁM, NAD SLOŽENÝM NÁVODEM A TOUTO PRACÍ.... NYNÍ TO MYSLÍM TROCHU IRONICKY, MYSLÍM, ŽE TOTO JE NEHORÁZNOST UVÉST STEJNOU NA CHLUP PRÁCI JAKO MÁ RADKA.
ODPOVĚDĚT |
|
Kamila B. (lumpikk) ID 208825 (8.9.2011, 8:38) | přeplácaná není a je boží
ODPOVĚDĚT |
|
| Mirka D. (aqua33) ID 152602, mimibazar.cz/aqua33 (8.9.2011, 8:28) | myslím, že se hodí naprosto suprově a přeplácaná určitě není
ODPOVĚDĚT |
|
| Jana A. (Adamja) ID 269567 (8.9.2011, 8:17) | hodíííí
ODPOVĚDĚT |
|
| Jiřina M. (princ) ID 12404, mimibazar.cz/princ (8.9.2011, 7:48) | Je nádherná, nepodělila by jste se o návod na motýlka? moc děkuji Jiřina
ODPOVĚDĚT |
| | Radka D. (mělnička) ID 41575, mimibazar.cz/melnicka (8.9.2011, 7:52) |
Maminky všem vám děkuju, teď jsem jí slečně zkusila, opravdu vypadá nastrojeně a protože i já jsem v návodu na motýlka tápala, hodím sem během dopoledne návod. Bez návodů na háčkování tady na MMB od šikulek by to prostě nešlo, tak se i já ráda podělím
ODPOVĚDĚT |
| | | Petra R. (petka78) ID 154092 (8.9.2011, 9:30) |
Nemyslíte, že dělit se o návod na motýlka, kterého jse "zkopčila" od někoho jiného je podpásovka. Paní Radka Š. určitě má důvod, proč ho sem nedala sama. Je to její know-how a živí se tím.
ODPOVĚDĚT |
| | | | Darina S. (ladadarca) ID 37350 (8.9.2011, 16:11) |
A proč podpásovka jak můžete vědět, že je návod úplně na chlup stejný. A ty co kopírují next aplikace to je úplně v pořádku? Měli by se už některé z Vás nad sebou pořádně zamyslet a nechovat se jako slepice. Tady to osočování a obviňování se tady řeší stále dokola.
ODPOVĚDĚT |
|
Monika K. (minuša) ID 73642 (8.9.2011, 7:26) |
ODPOVĚDĚT |
|
| Jana S. (srutic) ID 252073 (8.9.2011, 7:00) | je nádherná malá bude princezna
ODPOVĚDĚT |
|
| Daniela H. (hublice) ID 168777, mimibazar.cz/hublice (8.9.2011, 6:58) | určitě, je krásnáááá
ODPOVĚDĚT |
|
Věra A. (andrsve) ID 45807, mimibazar.cz/andrsve (8.9.2011, 0:12) | je moc pěkná, malá bude určitě kouzelná
ODPOVĚDĚT |
|