NEGATIVNÍ HODNOCENÍ PROSÍM PORAĎTE !
Moc vás prosím o radu,dnes jsem dostala první negativ.hodnocení..prodávala jsem v aukci tlakový hrnec,paní která aukci vyhrála mi nyní napsala cituji-že podtéká a syčí kde nemá.Hrnec jsem před odesláním vyzkoušela a fungoval jak má...dále viz.koment
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 9 komentářů
Blanka R. (Exoutlet) ID 319571, mimibazar.cz/exoutlet (20.9.2011, 8:44)
Dobrý den,
také prosím o radu co s neoprávněným negativem, paní po téměř měsíci zjistí, že jí
tunika nesedí, tričko dceři malé....
Existuje přeci zákonná lhůta 14 dnů na vrácení zboží bez udání důvodu.
Děkuji za jakoukoli radu

ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (1.8.2011, 20:34)
Napište adminům, ať to hodnocení smažou.
Té dámě napište, že jste jim to dala k vyřízení, tím to pro vás končí a ať už vás dál neobtěžuje - případně si blokněte adresu, z které vám píše... jestli papiňák nefungoval, měla vám to napsat hned po tom, co ho dostala, a ne po měsíci psát negativ (L)

ODPOVĚDĚT
Iveta B. (ivetabubak) ID 211257, mimibazar.cz/ivetabubak (2.8.2011, 19:05)
Dobrý večer Katko (F) já si teprve teď všimla ,že jste psala. Všichni mi radily ať napíšu adminům,tak jsem to nakonec udělala a výsledek je ,že mi ten negativ změnily na neutrál .Snažím se být poctivá a slušná ,hrnec jsem opravdu zkoušela ještě než jsem odesílala a fungoval v pořádku.Byl kamarádky, ale chtěla jsem mít jistotu že je v pořádku tak jsem vyzkoušela.Tak já nevím co je tu vlastně špatně a co ne.Byla jsem přesvědčená že jsem se žádné chyby nedopustila,ale teď už fakt nevím. Mějte se hezky a díky (L)

ODPOVĚDĚT
Lucie O. (Lucka O) ID 226493, mimibazar.cz/luckaotrubova (30.7.2011, 23:24)
Ivetko,po měsíci užívání bych na to nereagovala.Měla si to odzkoušet hned a ne se po měsíci na něco vymlovat.Navíc jak jste psala,že byla arogantní od začátku-že předem upozorňuje že pokud by se jí nelíbil nebo by našla nějakou závadu tak okamžitě posílá zpět.To mluví za vše!! 8o| 8o|
Každopádně bych pisla adminům,aby mi smazali to hodnocení *-)
Mějte se hezky (L)

ODPOVĚDĚT
Iveta B. (ivetabubak) ID 211257, mimibazar.cz/ivetabubak (31.7.2011, 14:59)
Lucko děkuji za podporu (F)jsem z toho pořád špatná od včera,paní mi posílala do večera stále nepříjemné maily ,už jsem nevěděla co dělat,tak jsem jí napsala že už dál nebudu na její urážlivé a arogantní maily reagovat....na to mi zas napsala ,že už mi došly argumenty ,prostě na všechno mi vždy odpověděla velmi nepříjemně a chci říct,že i přesto jsem po každé odpověděla slušně a v klidu. Do včera jsem neměla jediné negat.hodnocení,a úplně mě to rozhodilo. A vůbec nevím jestli jí ho taky napsat nebo ne *-)nerada bych abych to vypadalo jako že se mstím. (L)

ODPOVĚDĚT
Anna Z. (anuleZ) ID 47904 (30.7.2011, 19:06)
No to je síla, ale i taková jsou bohužel někdy rizika prodeje, že narazíte na takovou "kupující".Chápu Vás, taky by mě to rozhodilo a naštvalo, ale na druhou stranu, vaše svědomí je čisté, tak na to hoďte bobek... (D) (hello) (cigo)

ODPOVĚDĚT
Iveta B. (ivetabubak) ID 211257, mimibazar.cz/ivetabubak (30.7.2011, 19:49)
Aničko děkuji i Vám (F) nevěděla jsem v tu chvíli co mám dělat,tak jsem napsala sem do poradny.Jsem z toho špatná.Ano můžu říct,že svědomí mám čisté,ale paní má jak je vidět jiný názor. Kdyby mi to aspoň šlo hodit to za hlavu,ale jak to u mě bývá tak se asi ani moc nevyspím. díky že jste napsala (F)

ODPOVĚDĚT
Věra F. (dudidlo) ID 93549, mimibazar.cz/dudidlo (30.7.2011, 18:43)
Nic ve zlém, ale po měsíci užívání, kdy ho patrně neodborně použila, bych s ní nic už neřešila. Pokud jste ji ho prodala jako soukr. osoba, tak nemá nárok na vrácení peněz ani záruční dobu či cokoli jiného. Vše by byla jen a jen vaše dobrá vůle.............................což v případě jejího přístupu bych na vašem místě hodila za hlavu ať si píše co chce.

ODPOVĚDĚT
Iveta B. (ivetabubak) ID 211257, mimibazar.cz/ivetabubak (30.7.2011, 19:32)
Věrko děkuji za odpověď (F) já jsem z toho celý den úplně rozklepaná a mimo.Už se mi asi třikrát stalo že nakupující nebyla zrovna příjemná,ale toto nikdy. Snažím se abych byla k nakupujícím i prodávajícím (někdy si taky kupuji) slušná a férová,ještě jsem žádné negativ.hodnocení nedostala,až do dneška a je mi z toho úplně do breku. Díky moc za názor (F)

ODPOVĚDĚT
Iveta B. (ivetabubak) ID 211257, mimibazar.cz/ivetabubak (30.7.2011, 16:00)
Paní mi posílá stále emaily,a útočí na mě že lžu a vymlouvám se apd. jsem z toho už na prášky.Udělám to co jste mi radily..moc děkuju oběma (F)

ODPOVĚDĚT
marie d. (maječka22) ID 116161, mimibazar.cz/majecka22 (30.7.2011, 14:24)
IVETKO PRO ADMINY JE I DŮLEŽITÝ POSTUP.ZE ZKUŠENOSTÍ VÍM ŽE POKUD MÁ KUPUJÍCÍ PROBLÉM,MUSÍ HO NEJDŘÍV S PRODÁVAJÍCÍM ŘEŠIT-NE HNED DÁT NEGATIV.POKUD TA PANÍ MÁ PROBLÉM A UVEDLA HO,MÁ PRÁVO NA REKLAMACI,ALE AŽ ZBOŽÍ UVIDÍTE A ZKONTROLUJETE.POKUD PANÍ LHALA-ODEČETLA BYCH NÁKLADY S AUKCÍ SPOJENÉ.POKUD S NÍ NEBUDE DOHODA MOŽNÁ,NEBO BUDE AROGANTNÍ A POD,PAK SE OBRAŤTE NA PODPORU -ADMINY.JEŠTĚ SE ZEPTÁM NA PANÍ-JAKÉ MÁ HODNOCENÍ?? *-)

ODPOVĚDĚT
Iveta B. (ivetabubak) ID 211257, mimibazar.cz/ivetabubak (30.7.2011, 14:42)
Maruško paní když jí hrnec přišel,tak psala jediné,že nevěděla jak ho zprovoznit ale nakonec že se jí to pak povedlo jenže si nepamatuje jak a jestli bych jí to mohla popsat do mailu.Hned jsem jí odpověděla ,že jí napíšu ráno,že je pozdě a jsem hrozně unavená.Ráno jsem jí pak postup napsala,a ona mi teď napsala cituji:že jsem jí toho naslibovala že napíšu a neozvala jsem se ale že mi to lehce neprojde. Předem se mnou nic neřešila,aukce skončila 27.6. je to více jak měsíc,a dnes mi napsala to jak jsem psala výše a že mi dala negativ. (F)

ODPOVĚDĚT
marie d. (maječka22) ID 116161, mimibazar.cz/majecka22 (30.7.2011, 15:04)
ŠMÁNKOTE-NO NEVÍM CO JE SLOŽITÉHO NA ZAPNUTÍ PAPIŇÁKU,JE FAKT ŽE NÁVOD-ODKAZ JE I NA NETU.TAKHLE MI TO PŘIPADNE ŽE PONIČILA TĚSNĚNÍ KDYŽ JÍ NĚCO UNIKÁ.TOMU ODPOVÍDÁ ŘEŠENÍ PO MĚSÍCI,TÁK TO BYCH SE NA ADMINA OBRÁTILA.PÍSNU VÁM KDE

podpora@mimibazar.cz

NEZAPOMEŇTE UVÉST SVÉ I JEJÍ JMÉNO-VČETNĚ ID!!

ODPOVĚDĚT
Šárka C. (Terinka4444) ID 46838, mimibazar.cz/terinka4444 (30.7.2011, 14:14)
napiš to všechno adminům, já se takhle jednou dohadovala, poslala jsem paní na základě potvrzení o platbě, peníze nikdy nedorazily, byla arogantní, lhala a nakonec mi ještě dala negativní hodnocení. napsala jsem adminům, ti ho okamžitě vymazali, řešili to a ještě paní zrušili registraci. Takže celou vaši komunikaci pčeposlat adminům.

ODPOVĚDĚT
Iveta B. (ivetabubak) ID 211257, mimibazar.cz/ivetabubak (30.7.2011, 14:17)
Šárko myslíte poslat jim ty emaily co jsem jí psala ? Ale jak,nikdy jsem jim nepsala,kam se to prosím posílá ? (F)

ODPOVĚDĚT
Šárka C. (Terinka4444) ID 46838, mimibazar.cz/terinka4444 (30.7.2011, 14:54)
nahoře na sránce mimibazaru pod modrým obdélníkem jsou oranýové obdélníčky kontaktujte nás je poslední http://www.mimibazar.cz/kontakty.php tam napište na podporu a popište přesně to, co nám tady, oni se ozvou, někdy to trvá.

ODPOVĚDĚT
Iveta B. (ivetabubak) ID 211257, mimibazar.cz/ivetabubak (30.7.2011, 14:12)
paní byla nepříjemná a arogantní už od samého začátku,když jsem jí poslala podklady pro platbu tak hned v odpovědi mi napsala,že předem upozorňuje že pokud by se jí nelíbil nebo by našla nějako závadu tak okamžitě posílá zpět. Dnes tedy napsala že hrnec je k ničemu a že se ho kamarádka potřebovala zbavit atd.a proto že mi dala negativ.Jsem z toho nešťastná,do teď jsem žádný negativ nedostala ,prosím poraďte co mám dělat a jak to řešit.Moc díky

ODPOVĚDĚT
Marie V. (medonoska) ID 31754 (2.8.2011, 20:52)
KDYBY MI PANÍ NAPSALA NÁVOD, NESTALO BY SE MI, ŽE BYCH JEJ ZPROVOZNILA AŽ TEĎ, MILÉ KRITIZUJÍCÍ, JE SMUTNÉ, ŽE TO VIDÍTE JEDNOSTRANNĚ, NAVÍC PANÍ PRODÁVAJÍCÍ TEN HRNEC ANI NEBYL, JAK UVÁDĚLA, TAK PROČ MĚ PRANÝŘUJETE???? (N)

ODPOVĚDĚT