Zdena Ž. (zdeni22) ID 226296 (14.4.2011, 20:17) |
Každopádně je to vina dodavatele. Již po 4 roky si nechávám zasílat květiny na dobírku od muškátů až po konifery, a to od různých dodavatelů. Nikdy se mi nestalo, že by byla zlomená nebo jinak poničená byť jen jedna rostlina. Reklamovala bych to výhradně u dodavatele. Nechala bych si zaslat nové řádně zabalené rostliny, které jste si řádně zaplatila. Hodně štěstí
ODPOVĚDĚT |
| | ANNA B. (anaba) ID 17240, mimibazar.cz/anabaa (14.4.2011, 20:27) |
no já právě taky jodně objednávám a zkušenosti OK,ale doufala jsem,že když se to stalo loni a já jim poslala fotky a letos v objednávce jsem jim to ještě připomínala,že to zabalí líp...já su trubka-já se neumím hádat nebo se nějak dohadovat.. sklapnu uši,zaplatím a pak frfňám a nadávám blbá povaha...
ODPOVĚDĚT |