Veronika Ř. (XveraX) ID 332648 (27.1.2013, 19:40) |
U nás s násobilkou začali až v druhém pololetí, ale pak zase jeli rychle a dělali celou (1-10). Já myslím, že tam ani není co vysvětlovat, prostě jen cvičit, cvičit, cvičit. Pokud můžu poradit, já rozstříhala tvrdý papír na malé kousky, na každý napsala jeden příklad (i dělení) a dala do krabičky. Malý si každý den vytáhl deset příkladů a procvičoval z hlavy. Jak brali další řady, tak jsem přidávala papírky.
ODPOVĚDĚT |
![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/100517/23/a91267-1274133289.jpg) | Petra M. (lysoska) ID 91267 (27.1.2013, 19:42) |
aha dobrý nápad my zase rozdělujeme korálky
ODPOVĚDĚT |