(recept
si oblíbilo 77 návštěvníků)
SPLK - DĚLENÁ STRAVA- ZÁKLADNÍ GRAF

Potřebné ingredience
STRAVOVÁNÍ PODLE LENKY KOŘÍNKOVÉ
Postup přípravy
SKUPINA KYTIČKOVÁ:
brambory, rýže, bezvaječné těstoviny, knedlíky (bez vajec nebo musí být ze sušených vajec a bez mléka a syrovátky, používám hlavně z prášku, mouka - všechny druhy, pečivo celozrnné, kukuřice (je to kytička a ne zelenina), popcorn (slaný), vločky - všechny druhy neslazené cukrem, musli - všechny druhy neslazené cukrem, všechny druhy obilovin, všechny druhy semínek, sója a sójové výrobky, sójové maso a všechny výrobky z něho, sójové mléko, sójová majonéza, sójové sýry, jogurty a paštiky (pokud neobsahují vejce), čočka, hrách, fazole a ostatní luštěniny, kroupy, krupice, rostlinné máslo (ale minimálně), bohužel nehrozí rostlinné máslo na chleba ani na brambory, bez „závady“ je pouze olivový olej nebo tenká vrstva rostlinného oleje, ale musíme kontrolovat složení), rostlinné tuky (na pečení třeba Hera, ale v přísné fázi opravdu minimálně), droždí, glukóza, hroznový cukr, květový i lesní med, slad, vajahit,
SKUPINA ZVÍŘÁTKOVÁ:
všechny druhy masa, uzeniny (pozor, většina má velké množství škrobu, hlavně točené salámy), salámy, paštiky živočišného původu, drůbež, ryby, všechny druhy konzervovaných ryb, sýry - nejlépe do 30 (45) % tuku, bílý jogurt, tvaroh a všechny neslazené výrobky z něho, mléko živočišné (sušené i čerstvé, šlehačka bez cukru, smetana, majonéza, tatarská omáčka (přečíst složení), vejce, oleje všeho druhu ( nesmí být sójové – to je kytička), máslo rostlinné i živočišné, sádlo
OVOCE:
čerstvé i sušené, nesmí být s přídavkem cukru, kompoty bez cukru nebo slazené uměle, slazené džemy (se sladidlem nebo fruktózou)
ZELENINA:
zelenina čerstvá, mražená i nakládaná ( bez kukuřice, v nakládané zelenině ani v kečupu cukr nevadí, četla jsem někde, že když je tam ocet, tak se ty účinky ruší), houby čerstvé, všechny druhy tomatovo-zeleninových směsí,zelené fazolové lusky.
NEUTRÁL:
většina duchucovadel, koření všeho druhu, kečup, hořčice, kakao, carob, lesní med, všechny druhy čajů včetně ovocných, káva, neslazené či uměle slazené limonády a minerálky, fruktóza - ovocný cukr, všechny oříšky-kromě buráků
všechny druhy umělých sladidel,sojová omáčka,olivy,kokos a všechno z kokosu,Psyllium
ZÁSADNĚ NE!!!
cukr rafinovaný a přírodní, burské oříšky, pečivo z bílé mouky, alkohol (s výjimkou vinného střiku)
CO KOMBINOVAT: kytičky s ovocem či zeleninou(nééé ovoce a zeleninu v jeden den) a neutrálem a zvířátka s neutrálem a zeleninou. Ne zvířátka a kytičky dohromady.
U DĚLENÉ STRAVY NEJDE V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ O POČÍTÁNÍ KALORIÍ !!!!MNOŽSTVÍ STRAVY SE ČASEM UPRAVÍ SAMO!!!
brambory, rýže, bezvaječné těstoviny, knedlíky (bez vajec nebo musí být ze sušených vajec a bez mléka a syrovátky, používám hlavně z prášku, mouka - všechny druhy, pečivo celozrnné, kukuřice (je to kytička a ne zelenina), popcorn (slaný), vločky - všechny druhy neslazené cukrem, musli - všechny druhy neslazené cukrem, všechny druhy obilovin, všechny druhy semínek, sója a sójové výrobky, sójové maso a všechny výrobky z něho, sójové mléko, sójová majonéza, sójové sýry, jogurty a paštiky (pokud neobsahují vejce), čočka, hrách, fazole a ostatní luštěniny, kroupy, krupice, rostlinné máslo (ale minimálně), bohužel nehrozí rostlinné máslo na chleba ani na brambory, bez „závady“ je pouze olivový olej nebo tenká vrstva rostlinného oleje, ale musíme kontrolovat složení), rostlinné tuky (na pečení třeba Hera, ale v přísné fázi opravdu minimálně), droždí, glukóza, hroznový cukr, květový i lesní med, slad, vajahit,
SKUPINA ZVÍŘÁTKOVÁ:
všechny druhy masa, uzeniny (pozor, většina má velké množství škrobu, hlavně točené salámy), salámy, paštiky živočišného původu, drůbež, ryby, všechny druhy konzervovaných ryb, sýry - nejlépe do 30 (45) % tuku, bílý jogurt, tvaroh a všechny neslazené výrobky z něho, mléko živočišné (sušené i čerstvé, šlehačka bez cukru, smetana, majonéza, tatarská omáčka (přečíst složení), vejce, oleje všeho druhu ( nesmí být sójové – to je kytička), máslo rostlinné i živočišné, sádlo
OVOCE:
čerstvé i sušené, nesmí být s přídavkem cukru, kompoty bez cukru nebo slazené uměle, slazené džemy (se sladidlem nebo fruktózou)
ZELENINA:
zelenina čerstvá, mražená i nakládaná ( bez kukuřice, v nakládané zelenině ani v kečupu cukr nevadí, četla jsem někde, že když je tam ocet, tak se ty účinky ruší), houby čerstvé, všechny druhy tomatovo-zeleninových směsí,zelené fazolové lusky.
NEUTRÁL:
většina duchucovadel, koření všeho druhu, kečup, hořčice, kakao, carob, lesní med, všechny druhy čajů včetně ovocných, káva, neslazené či uměle slazené limonády a minerálky, fruktóza - ovocný cukr, všechny oříšky-kromě buráků
všechny druhy umělých sladidel,sojová omáčka,olivy,kokos a všechno z kokosu,Psyllium
ZÁSADNĚ NE!!!
cukr rafinovaný a přírodní, burské oříšky, pečivo z bílé mouky, alkohol (s výjimkou vinného střiku)
CO KOMBINOVAT: kytičky s ovocem či zeleninou(nééé ovoce a zeleninu v jeden den) a neutrálem a zvířátka s neutrálem a zeleninou. Ne zvířátka a kytičky dohromady.
U DĚLENÉ STRAVY NEJDE V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ O POČÍTÁNÍ KALORIÍ !!!!MNOŽSTVÍ STRAVY SE ČASEM UPRAVÍ SAMO!!!
Chutnalo vám? Podělte se s přáteli o recept
Recepty mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé
Komentáře k receptu
Rubypink
(upraveno)
13. 2. 2016, 7:37
Ahoj všem, k návštěvě těchto stránek mne vedla změna životního stylu. Ráda bych shodila 7 kilo,ale bez nějakých drastických diet a hlavně tak, aby nenastal jojo efekt a našla jsem si dělenou stravu. Mám pár dotazů: pokud jsem v kytičkovém dni a káva je neutrální, jsem zvyklá ji pít s mlékem, tady mohu pouze sojové? Jsem z toho trochu zmatená, protože někde se udává, že je mléko neutrál a někde pouze zvířátko . A jak je to s cukrem, používám třtinový, nerafinovaný......ten spadá prosím kam? Děvčata pokud by jste se některá rozhodla začít spolu se mnou, pojďte do toho. Vzájemná podpora recepty a zkušenosti nás jistě dovedou k cíly
. Děkuji za rady. Z.

nahlásit

Petra10
(upraveno)
3. 8. 2015, 14:51
Může se k živočišné nějaký druh přílohy ? (knackebrot, rýžový chléb, nebo cokoliv ? Nedovedu si představit maso, salát bez přílohy.
nahlásit

mišus
(upraveno)
3. 8. 2015, 17:48
@Petra10
Ne! Maso jen se salátem. Držím tuto "dietu" od půlky března a mám dole 12 kg.







nahlásit
maikika
(upraveno)
31. 7. 2015, 9:46
Dobrý den. potřebuji poradit. Muže se použít bílý jogurt a ovoce.

nahlásit

Hanči84
(upraveno)
3. 8. 2015, 11:01
@maikika
ne, vždyť je to v grafu...
nahlásit

klarisima
(upraveno)
23. 3. 2015, 12:39
Holky, potřebuju nutně nějaké recepty na buchty nebo dortíky do dělenky, mám o víkendu narozky, jsem třetím týdnem na dělené stravě a nádherně hubnu, tak si to nehodlám pokazit
. Děkujuuuu za tipy nebo odkazy.. Dá se toho upéct hromada, jen nevím, kde najít recepty, všude vidím jen ty krásné fotky dělených dortů a zákusků..




nahlásit

derena
(upraveno)
23. 3. 2015, 14:25
@klarisima
DELENÁ STRAVA SPLK - Fantastický čokoládový zákusok -živočíšna skupina -mimibazar Slovenský
nahlásit

derena
(upraveno)
23. 3. 2015, 14:22
@klarisima
http://www.delena-strava.sk/kolac-z-tvarohu
nahlásit
Bbridzit
(upraveno)
21. 8. 2013, 22:04
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda se může FRUKTOZA s jogurtem u zvířátek

nahlásit

klarisima
(upraveno)
23. 3. 2015, 13:38
@Bbridzit
V podstatě ano, fruktoza je neutrál, pokud vím

nahlásit
Lučáno
(upraveno)
19. 6. 2013, 19:08
Dobrý den. Díky moc za přehledný graf..právě se chystám zahájit dietu
Jen bych se chtěla zeptat, jak je to se skupinou zelenina a ovovce, v obou jsou uvedeny ořechy a mandle a přitom je tam šipka ne...tomu nerozumím. A ještě prosím o radu jaké jsou časové odstupy mezi skupinami..jsou to dny nebo hodiny? Díky moc lucie z brna


nahlásit

jitkaad
(upraveno)
19. 6. 2013, 20:19
@Lučáno
Ořechy a mandle jsou neutrální, ty můžete kombinovat s čímkoli a kdykoli a co se týče časového odstupu ta pokud měníte ze živočišného na rostlinné je potřeba počkat 6hodin a pokud měníte z rostlinného na živočišný, stačí 4 hodiny, jen je prý vyjímka u banánu, ten se hůř stravuje, tak je potřeba taky 6 hodin.
nahlásit

maca333
(upraveno)
11. 6. 2013, 18:22
Dobrý den,můžete mi poradit do jaké skupiny patří tofu a soja?
nahlásit

jitkaad
(upraveno)
11. 6. 2013, 18:34
@maca333
Pokud dodržujete dělenou stravu podle Kořínkové tak to patří do skupiny rostlinné
nahlásit
Malčena
(upraveno)
16. 1. 2013, 13:27
Dobrý den, tak jsem zkusila tuto "dietu" a během 14 dnů zhubla 2kg, což je super, koupila jsem si dokonce sušená vejce, rýžové mléko a kuchařku od L.K.,ale bohužel s ní musím přestat. Předem říkám, že nejsem diabetik, jen jsem měla cukrovku v těhu, od té doby chodím 2x ročně na kontroly a vždy o.k. Ovšem při dělené stravě jsem si sem tam změřila cukr a byla jsem v šoku. Ve zvířátkových dnech bylo vše o.k., ale v kytičkových dnech jsem měla cukr hodinu po jídle jako diabetik. Tzn., ne jen mírně zvýšený, ale obrovský. Už 2 dny se to snažím upravit a zatím nic. Hledala jsem na netu nějaké info a našla toto: http://www.studiozena.com/o-zdrave-vyzive/delena-strava Odstavec s názvem Dělená strava, raději ne? mě docela vyděsil a proto posílám dál. Je na každém z vás, jak s informací naloží. Mě osobně se dieta líbí a fakt funguje, ale mému organismu moc nevyhovuje.
nahlásit

klarisima
(upraveno)
23. 3. 2015, 12:42
@Malčena
Je dobré pravidelně dny střídat. Já osobně jedu obden, maximálně po dvou dnech

nahlásit
lucinkabemova
(upraveno)
26. 8. 2012, 10:39
dobrý den chci se zeptat bílý jogurt je živočišný a může se ovocný jogurt jíst při této dietě?jestli ano do jaké skupiny patří?
nahlásit
martinano1
(upraveno)
11. 2. 2012, 11:05
dobrý den, chci se zaptat, do které skupina patří sušená syrovátka? a zda je vhodná. děkuji.
nahlásit
Monina123456
(upraveno)
31. 1. 2012, 8:18
Dobrý den,chtěla bych se zeptat jestli je opravdu důležité jíst u splk hodně zeleniny a ovoce. Moc tomu neholduji,tak bych chtěla vědět jestli to může mít vliv na hubnutí,i když dodržuji splk podle grafu,ale zeleninu jím spíše v jídle,syrovou nejím skoro vůbec. Děkuji Monika
nahlásit

hrusticka84
(upraveno)
2. 2. 2012, 8:47
@Monina123456
najděte si něco co vám bude chutnat
pomůže vám to zaplnit žaludek málo kaloriema
já taky nejvíc preferuji červenou papriku a pak jsem se naučila na velkou bílou ředkev,z jedný máte až 5 porcí zeleniny


nahlásit

kebulka
(upraveno)
25. 1. 2012, 16:07
dobrý den,píšete tu těstoviny,ale v knížce jsou bezvaječné,myslíte ,že ty bezvaječné jsou nutné?
nahlásit

brundice
(upraveno)
26. 1. 2012, 13:29
@kebulka
Ano,jsou nutné,vejce patří do zvířátek.

nahlásit

Baunka
(upraveno)
4. 3. 2011, 8:46
Prosím, můžu se zeptat, co snídáte v živočišný - zvířátkový den?
a ještě mám jednu otázku - bílé neslazené jogurty patří mezi zvířátka a všechny ostatní do kytičkové skupiny? Tak jak je to opravdu v seznamu? Nějak si říkám, ježíš, co budu jíst, nedovedu si představit ráno chleba či rohlík bez másla, sýra případně nějaké uzeniny...ale už na to musím najet, už je to k nevydržení ty pohledy do zrcadla
děkuji moc, holčiny, ještěže se mám na koho obrátit




nahlásit

majda123
(upraveno)
4. 3. 2011, 9:35
@Baunka
Podle mě....jogurt-zviřátka, soj. jogurt-kytičky. A co sem koukala do knížky tak se dá kombinovat i ovoce a zviřátka......i na jejích stránkách je jogurt s ovocem... stránky... splk.cz Živočišná skupina: Den 1 * vaječná omeleta s jablky, fruktózou a skořicí (3 vejce, 1 jablko, 2 lžičky fruktózy) = 517 kcal, * bílý jogurt s ovocem (maliny, jahody) = 230 kcal * zelná polévka se sýrem (100 gr hlávkového zelí, 40 g pórku, voda, olivový olej, 10 g Eidamu, sůl) = 197 kcal * pečené kuře s kapustou a slaninou (250 g kuřete, sůl, pepř, 60g anglické slaniny, 15g cibule, 200 g růžičkové kapusty) = 896 kcal * květákový salát s rajčaty ( 70 g květáku, 50g rajčat, 25 g bílého jogurtu, petrželová nt, pažitka, citr. šťáva, pepř, sůl) = 57 kcal * tvarohová pomazánka na salátové okurce 35 g taveného sýra, nebo tvarohu, 15 g šunky, 5 ml mléka, sal. okurka) = 124 kcal * rybí nákyp (300g hejka, sůl, pepř, 10 g olivového oleje, 120 ml mléka, 2 vejce, 40 g Eidamu) = 882 kcal. Celkem: 2 903 kcal Den 2 * chřest se sýrem (240 g chřestu, olej, 100 g čedaru, sůl) = 284 kcal * pikantní salát (mrkev, celer, pórek, kedlubna, rajče, ředkvička, fazolové lusky, žampiony, jablko, salátová okurka, bílý jogurt, citr. šťáva, zelená paprika, worchester, hořčice, sůl, pažitka = 139 kcal * květáková polévka ( květák, 100 g šunky, pažitka, 50 g Eidamu, vejce, 10 ml mléka, voda, sůl) = 330 kcal * vepřové filé s jablky a Goudou (300 g filé, 100 g jablek, 100 g Goudy, sůl, kmín) = 538 kcal * šopský salát (200 g paprik, 40 g cibule, 20 g rajčat, olej, citr. šťáva, 200 g tvarohu, sůl) = 368 kcal * banán se šlehačkou = 370 kcal
nahlásit

Baunka
(upraveno)
5. 3. 2011, 18:09
@majda123
Díky moc, Magdi, jste zlatá
myslím, že to je vyčerpávající odpověď
zkusím se podle toho zařídit a uvidíme, jak to půjde
rozhodně mi je sympatičtější živočišná skupina
připadá mi, že se víc najím
díky, krásný víkend







nahlásit

majda123
(upraveno)
4. 3. 2011, 9:39
@majda123
V kytičkový den : snídám pečivo s medem nebo marmeládou, nebo lehce potřené Ramou, musli... Rostlinná skupina: Den 1 * čaj + 1 polévková lžíce sušeného soj. mléka + 50 g medu = 202,4 kcal * 1 jablko, dva banány = 248,8 kcal * 250 g špaget + 200 g brokolice + 1 polévková lžíce neslazené rostlinné smetany = 958,3 kcal * obilná káva + 1 polévková lžíce suš. soj. mléka + 50 g medu = 202,4 kcal * 300 g brambor + 200 g vařených fazolí + libovolné koření = 922,9 kcal * 200 g sušených švestek = 540,5 kcal Celkem: 3 075,3 kcal Den 2 * čaj + l polévková lžíce sušeného sojového mléka + 50 g medu = 202,4 kcal * 200 g houbového kuby (dle receptu z knihy Kuchařka? Já vím) + 200 g nakládaného zeleného hrášku = 943,3 kcal * 4 větší jablka - tj. 600 g = 298,6 kcal * 2 celozrnné dalamánky (tj.300 g) + l žampiónová pomazánka z obchodu se zdravou výživou = 956,2 kcal * obilná káva + l pol. lžíce suš. sojového mléka + 50 g medu = 202,4 kcal * 200 g sušených datlí = 546,2 kcal Celkem: 3 149,1 kcal
nahlásit

cvrnda
(upraveno)
15. 2. 2011, 20:13
já ji držela před 15ti lety.Za 4 týdny jsem shodila 10 kg které nahoru nešli i když jsem se vrátila zpět na normální stravu. Nabrala jsem to až opět v těhotenství. Teď to chci zkusit znovu ale slyšela jsem někde že to už podruhý nefunguje.Nevím uvidíme.Za pár dní oslavím narozky a pak se do toho pustím

nahlásit

Michaela_
(upraveno)
21. 2. 2011, 22:10
@cvrnda
Zdravim
smim se zeptat jak hubnete?..ja zacala pred tydnem, ale skolila me chripka, takze defacto dnes
Spis me zarazilo to "podruhe to nejde"...to snad ne?...ja potrebuji aby to slo





nahlásit
zonoro
(upraveno)
23. 1. 2011, 17:28
Začala jsem v pondělí - v neděli mám o 3 kila méně, jsou mi volnější kalhoty - porce neomezují, jím kolik se do mě vejde. Během dne jím sacharidy na snídani, oběd, svačinu, na večeři už jenom bílkoviny.
Potřebuji ale shodit nejméně 25 kg, nejlépe tak 40
(((


nahlásit

Michaela_
(upraveno)
7. 3. 2011, 23:23
@zonoro
zdravim...drzela jsem ji od cca 20 unora a NIC
(\r\nproc to nefunguje...nedelam chyby, jim primerene, 2-3x tydne chodim cvicit a nic,,ani deko





nahlásit

simas
(upraveno)
6. 1. 2011, 15:18
Já po téhle dietě kdysi shodila víc jak dvacet kilo, ale po třicítce a dvou dětech už ani deko
.

nahlásit

brundice
(upraveno)
6. 1. 2011, 15:02
Je to už 15let,co jsem podle tohoto stravování shodila za 4 měsíce 10kg a to vlastně úplně bez práce,necvičila jsem,jen jsem dodržovala jídelníček a to že jsem se doslova cpala,porce jsem nijak neomezovala,klidně i pytlíček rýže s ovocem.jedla jsem klidně i večer a v poho. Nyní to asi zase zkusím,jsem po třech dětech a jsem obézní a to doslova.Zkoušela jsem vše možné,ale nic mi nezabralo jak toto. Ta shozená kila mi zůstala i po ukončení diety.protože ta strava mi natolik vyhovovala,že jsem u ní částečně zůstala až do těhotenství a tam už to šlo z kopce,ale to už je jiný příběh.
Jo a ještě,nečekejte že to půjde hned,držela jsem s kámoškou a té to šlo hned dolů a mě trvalo 6 týdnů,než jsem viděla na váze první úbytek,jak kdyby mi do té doby nevěřilo tělo,že to myslím vážně,ale potom to šlo pořád níž a níž.

nahlásit
Hannnah
(upraveno)
13. 1. 2012, 20:07
@brundice
Vím, že je tento příspěvek už starší, ale chci se zeptat, jestli jste dodržovala nějaké intervaly mezi jídly?
nahlásit

brundice
(upraveno)
19. 1. 2012, 10:35
@Hannnah
Hani,žádné přesné intervaly jsem nedodržovala,prostě klasika,ráno snídaně,dopoledne svačina,potom oběd,sváča a večeře a někdy i něco po večeří,ale vždy jen povolené věci.
nahlásit

jitkaad
(upraveno)
6. 1. 2011, 16:45
@brundice
Ahoj Hani, já jsem taky před svatbou držela tuto dietu, dokonce celá rodina, aspoň se nám líp hublo, a jak píšeš bylo to bez námahy a jedlo se co břicho ráčilo, ale co jsem zhubla mám zase nazpátek, rodiče už najeli na tuto dietu v létě a já bych taky ráda, ale nevim jak to sloučit s dětma, manžel je světák, takže to je v poho, ale děti nevim, mám obavu, že pokud nebudu dojídat, tak se bude vyhazovat
zatim se omezuju v jídle a vypustila jsem sladké
tak jestli jdeš do toho tak







nahlásit

brundice
(upraveno)
6. 1. 2011, 17:15
@jitkaad
Taky jsem si pořád říkala,že to kvůli dětem a manželovi nepůjde,ale ono to půjde,musí! Prostě jim udělám něco jiného na co jsou zvyklí a pokud budou mít zájem,můžou jíst to co já,např.starší dcerka by nějaké to kilečko shodit taky potřebovala.
Jo a Jitu,to nedojídání a následné vyhazování jsem taky řešila,ale potom jsem si řekla"Copak jsem odpadkový koš?"A pokud se něco nedojí a nedá se to uchovat v ledničce,tak to prostě vyhodím.Tím jsem se naučila i nechystat moc jídla najednou,raději jim přidám,než aby zbývalo.


nahlásit
didli
(upraveno)
6. 1. 2011, 15:17
@brundice
Tak držím palce


nahlásit

brundice
(upraveno)
6. 1. 2011, 17:16
@didli
Dík,uvidíme co zvládnu nebo ne.

nahlásit

Baunka
(upraveno)
5. 1. 2011, 12:12




nahlásit

ellen.lt
(upraveno)
14. 1. 2011, 12:45
@Baunka
Přesně tak bud se budete takhle stravovat celý život nebo to máte do 3 měsíců zpátky,to je asi největší úskalí téhle diety
nahlásit

sarsulka
(upraveno)
25. 1. 2011, 10:14
@ellen.lt
teta ji držela shodila 12kg pak začla jist normálně ale už nenabrala spátky pak po čase zase držela shodila dalších 7 a zase nenabrala
nahlásit

jitkaad
(upraveno)
6. 1. 2011, 16:48
@Baunka
Já si kupuju pšeničnou tmavou mouku a dělám z ní vše co z hladké
a k tomu jojo efektu, mám pocit, že nic není bez tohoto efektu, takže pokud se nám jednou podaří zhubnout, tak se to musí udržovat




nahlásit

brundice
(upraveno)
6. 1. 2011, 15:03
@Baunka
Bílou mouku jsem nepoužívala.

nahlásit

Jan-a
(upraveno)
6. 1. 2011, 14:51
@Baunka
Dobrý den, naberete, ale pokud budete sportovat a nepřejídat se, tak bude nárůst váhy minimální. Bílá mouka je nevhodná, nicméně někomu nevadí.... Záleží také na tom, jak rychle chcete hubnout. Krásný den Jana

nahlásit

Kornelie
(upraveno)
4. 1. 2011, 11:57
já jsem zhubla za 7měs 14kg a nejím jinak už mi to zustalo je mi mnohem lépe, nepálí mi žáha a nenadýmá mě
jen musím říct že jsem každé ráno jezdila před snídaní 20min na rotopedu a musím říct že to udělalo kouzlo s mojí postavou!!!!!
nikdy jsem nemohla shodit přes zadek a boky a nyní mám 12cm dole
Tak hodně štěstí všem























nahlásit

Jan-a
(upraveno)
6. 1. 2011, 14:52
@Kornelie
ŠIKULKA












nahlásit

Alla
(upraveno)
1. 1. 2011, 17:54
Tohle je také jedna z možností dělené stravy,já už dělím 10 let podle Fit pro život a mám velmi dobré výsledky.A tam je to trošku jinak
Alena

nahlásit