Vánoce bez násilí II :Bramborový salát ze sojovou majonézou:
Potřebné ingredience
◦1 kg ve slupce vařených brambor nastriuchame
◦1 sklenička sterilované zeleniny (salátová směs - mrkev, celer, petržel nebo cca po 10dkg na kostičky nakrájené čerstvé, oblanžírované v sladkokyselém nálevu
◦1-2 balení sojanézy (lze i tofunéza)
◦lžíce plnotučné hořčice
◦lžička bílého pepře
◦◦sůl dle potřeby (lepší je ovšem vegi vegi bez glutamanu)
◦◦1-3 mladé cibulky nebo porku nadrobno nakrájené
(◦lze přidat pro vylepšení i 1 balení na nudličky nakrájeného vlašského bezmasého salámu)
Postup přípravy
Vše smícháme ve velké míse zamícháme do toho v menší misce připravenou smíchanou kořeněnou majonézu a zbytek po ochutnávání necháme aspoň 1-2 hodiny odležet v lednici k podávání ke štědrovečerní večeři spolu s vegerybou :-))
(produkce živočišných produktů, jako je maso, mléko nebo vejce, v sobě nese utrpení zvířat, zkuste si na Vánoce dopřát ryze vegetariánské nebo veganske menu. Navštivte místní prodejnu zdravé výživy a objevte chutné a etické alternativy rostlinného původu)
Vnoučata se nás jednoho dne zeptají: Kde jsi byl při holocaustu zvířat? Co jsi proti
tomu udělal? A my již podruhé nebudeme moci přijít se stejnou výmluvou, že jsme o
tom nevěděli. Helmut Kaplan
KDO NESOUCHLASI STACI NEVYHLEDAVAT KATEGORII VEGETARIANSKA JIDLA DEKUJI !!!
Vase komentare bych chapala kdybych dala recept do kaegorie masove !
(produkce živočišných produktů, jako je maso, mléko nebo vejce, v sobě nese utrpení zvířat, zkuste si na Vánoce dopřát ryze vegetariánské nebo veganske menu. Navštivte místní prodejnu zdravé výživy a objevte chutné a etické alternativy rostlinného původu)
Vnoučata se nás jednoho dne zeptají: Kde jsi byl při holocaustu zvířat? Co jsi proti
tomu udělal? A my již podruhé nebudeme moci přijít se stejnou výmluvou, že jsme o
tom nevěděli. Helmut Kaplan
KDO NESOUCHLASI STACI NEVYHLEDAVAT KATEGORII VEGETARIANSKA JIDLA DEKUJI !!!
Vase komentare bych chapala kdybych dala recept do kaegorie masove !
Chutnalo vám? Podělte se s přáteli o recept
Recepty mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé
Komentáře k receptu
Luzla1
(upraveno)
2. 9. 2012, 12:04
Andrejka presne tento šalát robievame na Vianoce je výbornýýý!!!! určite odporúčam ostatným vyskúšať je na nerozoznanie od klasického majonezáku
XALMA
(upraveno)
16. 12. 2009, 23:23
No super tak tohle si určitě udělám už se moc těšíííím PS: jSEM NA VAŠÍ STRANĚ
kopretin.a
(upraveno)
6. 12. 2009, 8:15
a to se nestydíte utýrat ubohou mrkev nebo okurku tím, že jí zabijete a sníte? musíte jíst pouze tu zeleninu, která sama zahyne
XALMA
(upraveno)
16. 12. 2009, 11:24
@kopretin.a
...to vy masožravci byste se měli stydět za to co ty ubohá zvířata musí vytrpět jen abyste uspokojili své chuťové buňky....
kopretin.a
(upraveno)
16. 12. 2009, 18:21
@XALMA
jak víte, že mrkev a okurka netrpí protože nemá tvář a nevydává zvuky? zamyslete se nad tím
XALMA
(upraveno)
14. 1. 2010, 23:30
@kopretin.a
...sklízet se nerovná porážet, obchod se zeleninou nejsou jatka....
kopretin.a
(upraveno)
15. 1. 2010, 7:03
@XALMA
a co krájet...kousat...
domuska
(upraveno)
17. 12. 2009, 21:27
@kopretin.a
samozrejme, ze trpi, ale to je prirozeny potravni retezec (:
kopretin.a
(upraveno)
18. 12. 2009, 7:42
@domuska
a jak to víte? vlk jí maso....pro něj je to přirozený potravní řetězec...proč ne pro člověka? člověk jí maso už od pradávna - lovec mamutů si s radostí dal maso.....souhlasím, že např. současná jatka, nebo obří kurníky jsou hnus...ovšem nebylo by rozumnější podporovat Bio chovatele, kteří chovají zvířata v souladu s přírodou? než hulákat na lidi, že jsou vrazi, protože mají rádi kuřecí řízek? extremismus vede pouze k nenávisti...
domuska
(upraveno)
18. 12. 2009, 8:19
@kopretin.a
řešit tady vegetariánskou stravu mi připadá zbytečné...mně osobně je úplně jedno kdo co ji (samozřejmě né moji blízcí), ale akorát mi vadí, že lidé nejsou dostatečně informováni o bezmasém stravování a pak se tady vedou diskuse o nesmyslech.....tak bysme mohli diskutovat o tom, která barva je hezčí - jestli černá nebo bílá - ale myslím si, že abychom se najedli není potřeba brát někomu život...ale říkám pouze svůj názor.... a ani se mi nechce rozebírat to, zda je člověk masožravec (což určitě není) a rozdíly mezi lidmi a vlky...my lidé jsme narozdíl od ostatnich živých tvorů dostali dar od Boha - inteligenci...tak ji trochu využijme a zastavme konečně vyvražďování jinak se jako lidstvo dál neposuneme
kopretin.a
(upraveno)
18. 12. 2009, 9:54
@domuska
také říkám svůj názor....je zbytečné někoho nazývat vrahem a psát něco o tom, že se nám to vrátí a podobné bláboly...člověk není masožravec, ale všežravec...považuji se celkem za inteligentního tvora...a je mi jasné, že většina lidí prostě maso jíst bude - proto jsem pro podporování Bio farem a jejich důslednou kontrolu...
jatule
(upraveno)
5. 12. 2009, 20:41
Vnoučata se nás jednoho dne zeptají: Kde jsi byl při holocaustu zvířat? Co jsi proti tomu udělal? A my již podruhé nebudeme moci přijít se stejnou výmluvou, že jsme o tom nevěděli. Helmut Kaplan co to má společného se salátem?
topino
(upraveno)
6. 12. 2009, 8:02
@jatule
Doporuciji webove stranky ohz.cz nebo otevrioci.cz tam najdete odpoved
Rejža
(upraveno)
5. 12. 2009, 20:28
ale vajíčko přece slepica snese sama a nikdo ju při tom nezabíjí ne a mléko kráva dává odjakživa a taky u toho přece netrpí,tak jakýpak utrpení zvířat.Zabití ano ale to co je zvířatům dáno(vajíčka,mléko) tak to přece utrpení není.
žingi
(upraveno)
5. 12. 2009, 20:19
z těch fotek ve vašem albu je mi zle a to jsem viděla jen pár
Jia
(upraveno)
5. 12. 2009, 19:22
Ale lidi jsou od nepaměti všežravci, potřebují živočišné bílkoviny. Už pračlověci papali mamuty
XALMA
(upraveno)
18. 12. 2009, 7:52
@Jia
...a co jiného mu zbývalo k přežití v době ledové??
marz
(upraveno)
5. 12. 2009, 19:11
když vám to chutná,proč ne,ale neumím si představit,že bych tohle udělala na štědrej den
Zrušený účet
(upraveno)
5. 12. 2009, 19:45
@marz
Já si nedovedu představit,že bych to udělala kterýkoliv den
ráša
(upraveno)
5. 12. 2009, 18:54
Panebože co je tohle za propagandu
topino
(upraveno)
5. 12. 2009, 19:06
@ráša
Lidské bytosti vidí útisk, jen jsou-li obětí. Jinak ničí slepě a bez rozmýšlení. Ve svém vztahu ke zvířatům jsou všichni lidé nacisté; pro zvířata je to zde věčnou Treblinkou. Isaac Bashevis Singer
ráša
(upraveno)
5. 12. 2009, 19:23
@topino
A tááák, prohlédla jsem si Vaše fotečky Smutné. Pokud chcete být vegetariánem, jehovistou, muslimem nebo čímkoliv jiným, prosím. Je to jen vaše volba. Jen nechápu proč svůj názor vnucujete ostatním lidem. A už vůbec nechápu proč jste si k tomu vybrala zrovna tento server. Nějak s názvem Mimibazar nenacházím žádnou spojitost Jdu si dát vepřový bůček s chlebem
topino
(upraveno)
5. 12. 2009, 19:41
@ráša
JSEM VEGANKA S LASKY KE ZVIRATUM !!! PROC MI VNUCUJETE VAS BUCEK ? Ja jsem publikovala recept bezmasa jidla
anulim
(upraveno)
5. 12. 2009, 20:24
@topino
kromě masa, nemáte ráda český jazyk, jinak byste neměla v textu hrubici. Za trest sníst jitrnici bez chleba!!!
ráša
(upraveno)
5. 12. 2009, 20:16
@topino
Paní Andreo, já vám můj bůček žádným způsobem nenutím, byla to jen reakce Jen se necítím být násilníkem, z toho důvodu že jím maso, mléčné výrobky a nosím kožené boty
Robodrak
(upraveno)
5. 12. 2009, 19:25
@ráša
myslím, že paní "vnucuje" svoje veganské recepty úplně stejně, jako ostatní třeba ty recepty na bůček - takže jakkoliv jsem všežravec, nevidím důvod jí upírat právo sem ten recept dát
ráša
(upraveno)
5. 12. 2009, 19:39
@Robodrak
Mě spíš iritujou ty názvy, opsané citáty a fotky utýraných zvířat Takže pokud by tam nebyl nadpis vánoce bez násilí ani by mi ten recept nepřišel divnej
Robodrak
(upraveno)
5. 12. 2009, 20:45
@ráša
je fakt, fotka podříznutý krávy v receptech moc na chuti nepřidá
Cedronella
(upraveno)
23. 2. 2012, 11:38
@Robodrak
Ale na talíři už vám kráva nevadí, že? Jenže oni ji nejdřív takhle podříznou. Teď to nemyslím jako jakýkoliv útok na vaši osobu apod. Jen reaguji
Robodrak
(upraveno)
25. 5. 2012, 21:58
@Cedronella
jé, našla jsem, že jste reagovala na můj příspěvek starý tři roky ač nechápu souvislost vašeho dotazu s původním zněním tohoto receptu a mými dvěma komentáři, tak máte pravdu, kráva na talíři mi nevadí
MB1710
(upraveno)
5. 12. 2009, 18:45
nic proti ,ale vánoce bez klasického salátu si neumím představit .pěkný večer
topino
(upraveno)
5. 12. 2009, 18:49
@MB1710
Ja jsem veganka s lasky ke zviratum ! Klasicky salat je pro vas dobry ovsem pro zvirata je to jen utrpeni .-(( Vyrůstal jsem za války a velice dobře si pamatuji, jak se Němci durdili, jak můžou Češi ronit slzy nad Židy, když na východní frontě trpí a umírají krásní mladí Němci. To jsem slyšel několikrát. A teď to slyším znovu. Jak můžu litovat zvířat, někde zavřených ve vězení, když přece umírá tolik lidí. Jako by židovská bolest méně bolela než árijská, zvířecí než lidská. Erazim Kohák
XALMA
(upraveno)
16. 12. 2009, 11:34
@topino
Milá Andri je to zbytečné tohle tady s těma... řešit, oni na to časem třeba příjdou samy, tak jako my a zase tím bude zachráněn jeden zvířecí život navíc.... já už jsem tohle vzdala někomu něco vysvětlovat masožravci tohle nepochopí oni to maso berou jako samozdřejmost páč k tomu byli vedení celý život ..... a ještě z Vás udělají magora z nějaké sekty... Tak zdar všem vegošům
Wolf L.
(upraveno)
5. 12. 2009, 22:36
@topino
No tak jste veganka, proč by jste sem nemohla přispět recepty. Jen nechápu co má druhá světová společnýho s bramborovým salátem. A to foto taky jak bramborový salát nevypadá. A pokud si myslíte, že po týhle vaší propagandě někdo přestane jíst maso tak máte IQ tykve. TOHLE SEM NEPATŘÍ!!!
MB1710
(upraveno)
17. 12. 2009, 9:43
@Wolf L.
pěkně napsané .
topino
(upraveno)
6. 12. 2009, 8:01
@Wolf L.
To je jen fraze nikdo nespojuje bramborovy salat s valkou ,kdyz ji nechapete tak mate jak rikate IQ TYKVE
topino
(upraveno)
6. 12. 2009, 8:01
@Wolf L.
To je jen fraze nikdo nespojuje bramborovy salat s valkou ,kdyz ji nechapete tak mate jak rikate IQ TYKVE
MB1710
(upraveno)
5. 12. 2009, 20:00
@topino
pokud Vám to chutná tak to jezte ,každý to co má rád .děkuji za přednášku ,proč tu pletete do receptů válku ?
topino
(upraveno)
6. 12. 2009, 7:33
@MB1710
to je fraze znameho spisovatele !!!
MB1710
(upraveno)
8. 12. 2009, 13:48
@topino
díky za osvětu
judina
(upraveno)
5. 12. 2009, 19:23
@topino
CHtěla jsem se zeptat jestli jíte třeba gumové medvídky? Tak jestli je pro zvířata salát utrpením?
MB1710
(upraveno)
5. 12. 2009, 19:56
@judina
judina
(upraveno)
5. 12. 2009, 19:58
@MB1710
No asi by byl utrpením kdybych jim ho dala sežrat,to je fakt Nechtěla bych to potom uklízet
topino
(upraveno)
5. 12. 2009, 19:42
@judina
ANO JSOU VYROBENE Z KOSTI !!
judina
(upraveno)
5. 12. 2009, 19:44
@topino
Se semletých kůží. taky http://www.bio-life.cz/clanky/rizikove-potraviny/gumovi-medvidci-nikdy-vice.html