Zobrazit přihlášovací formulář

Co dům dal

Přidat recept
(recept si oblíbili 3 návštěvníci)

MALÝ VYNÁLEZ NA VELKOU RÝMU aneb Klotové rukávy pro batole aneb Co se starými ponožkami?

0.0
MALÝ VYNÁLEZ NA VELKOU RÝMU aneb Klotové rukávy pro batole aneb Co se starými ponožkami?

Potřebné ingredience

Staré ponožky - čím víc, tím líp. Nůžky.

Postup přípravy

Nevím, jak u vy, ale já jsem pomalá a než po kýchnutí doběhnu s kapesníkem, je nudle z čumáčku většinou už utřená do rukávu.. Tak jsem vynalezla tohleto: Ze starých ponožek odstřihnu špičku a navlíknu na rukávy (gumičkou nahoru). V případě nehody nemusím převlíkat celé tričko, ale jen stáhnu ponožku a vyměním za čistou..


Poznámka připsaná po bouřlivé diskuzi:
Toto NENÍ náhrada kapesníku a NEučím dítě, aby si nos utíralo do rukávu. Je to jenom POJISTKA, aby soplík neskončil na tričku.

.. a unikátní snímeček přímo v akci..

Recepty mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé

Komentáře k receptu

s-arka 18. 9. 2008, 6:45
Ach jo +o( Je mi vážně jedno jak si vaše děti utírají nos. Jen mi opravdu vadí, že je to zařazeno zrovna tady a tak okatě mezi všechny krásné dorty a dobroty. Nejsem žádná citlivka, ale je to vážně nutné *-) To tady budu zítra číst jak utíráte malejm zadky, apod. 8-|
šíma 18. 9. 2008, 14:29
@s-arka lepší nudle než kvanta nevkusných dortů +o( 8-| 8-| 8-| 8-| +o(
ADULIK 18. 9. 2008, 13:02
@s-arka ....a vo tom to je...
Zrušený účet 18. 9. 2008, 12:55
@s-arka Já malé utírám zepředu dozadu ;-), někdo jinak ?
pralinka66 18. 9. 2008, 14:18
@ :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D A pravou nebo levou rukou???? :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Alena 2711 18. 9. 2008, 14:24
@pralinka66 no my teda papírem :-D :-D :-D, rukou by to bylo eee (H) a bylo by po chuti k jídlu :-#
IRIS128 23. 10. 2008, 11:11
@Alena 2711 (Y) :-D :-D :-D :-Djedna nula vedete (Y) :-D
Elvela 18. 9. 2008, 7:23
@s-arka Pokud se Vám to nelíbí,tak se na to nedívejte! ;-)
s-arka 18. 9. 2008, 13:51
@Elvela Miluško, bohužel tohle přehlédnout nejde. Ale paní se dokonale podařilo odradit mne od jídla....Chudák moje dítě, smrkat sice umí perfektbě, ale jíst nebude (child12)
kekina 18. 9. 2008, 19:54
@s-arka Chudak dite, jestli vam sedi celej den na kline u netu a kouka na snoply :-D :-D :-D
Elvela 18. 9. 2008, 14:12
@s-arka *-) *-) *-) a proč by nejedlo? :-o Vy neumíte vařit? :^) ;-) ;-) ;-)
emilek :-) 18. 9. 2008, 14:09
@s-arka No, lepší něž aby jedlo každý den potahovaný dorty, že jo :-$ :-$ (H)
Leeila 18. 9. 2008, 14:06
@s-arka Tak si kupte kuchařku (skolak)
Pavla s 18. 9. 2008, 0:54
super nápad , vidím výhodu v tom , že když si děcko zaujatě hraje , tak nemá čas si dojít vysmrkat , tak udělá jedinou možnou věc , že si utře nudle do rukávu ;-) ;-) |:o)
avynka 18. 9. 2008, 0:11
Taky nechápu, proč se tu mnohé pohoršujete nad tímto nápadem :-$. Vždyť každá z nás někdy dělala cokoliv proto, aby se dítě najedlo, aby spalo, aby se vyčůralo na hrnec, aby neplakalo, aby se nevztekalo......dělaly se kolikrát věci, nad kterýma by mnohý odborník nebo dokonalá maminka kroutila nevěřícně hlavou ;-). A přesto všechny naše děti se dříve či později jíst samy naučily, zrovna tak jak spát celou noc, chodily na hrnec či záchodek....prostě z období, kdy ještě nebyly pro tu danou věc zralé, vyrostly a na nějaké plínky, dudlíky, hračičky, noční jídla či pití a další věci, které to měly usnadnit, zapomněly a staly se z nich normální lidé. Proto osobně považuji nápad s ponožkama za dobrý a rozhodně tím nikdo nevychovává žádného buranka +o(. Toto označení mi příjde hodně drsné a pokud svoje dítě vychováváte podle nějakých norem a teorií, které bývají úplně jiné než praxe, tak to asi taky není nejlepší způsob. Věřte, že i dítě, které si jako malé utírá nosík do rukávu či navlečených ponožek, jednou bude smrkat stejným způsobem jako každý jiný (tudledudle).
pralinka66 18. 9. 2008, 14:19
@avynka (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) |:o) |:o) |:o) (F) (F) (F) (F) (F) (F)
sverunka 18. 9. 2008, 13:54
@avynka (Y) (Y) (Y) (Y)
lulanek 18. 9. 2008, 12:25
@avynka (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
wicht 18. 9. 2008, 8:09
@avynka (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (L)
IrushS 17. 9. 2008, 23:52
Jestli to není o tom, že prostě některé děti mají rýmu často a tudíž mají víc příležitosti se naučit smrkat samy *-) Máte zdravější dítě ;-) a ponožky jsou fajn nápad (F)
alimama 18. 9. 2008, 19:50
@IrushS Díky Vaší připomínce - fakt jsem byla dost frustrovaná, že moje dítě neumělo smrkat už v roce a půl - mi došlo, že to možná bude tím, že mělo první rýmu až vloni před vánocemi, t.j. v devatenácti měsících.. :-$
shannah 17. 9. 2008, 23:42
Ádo u nás se sice nesoplí do rukávu, to ji chválabohu vůbec nenapadlo (27m (X) ), ale tak třeba na spaní zatím trpělivě převlékám postel téměř každý den po obědě, na noc to vůbec bez plíny nezkouším. Jsem si jistá, že spousta dětí má toto již dávno zmáknuté, ale jak kdysi s ledovým klidem řekla jedna moje rozumnější kamarádka, jejíž syn hooodně dlouho nechodil - MY MÁME ČAAAS. Měli. Dnes běhá jako střela, ta moje (X) bude taky jednou spinkat bez plíny a ten Váš jednou ty ponožky nebude potřebovat... klid, berte to tak že kdyby nás nedokonalých nebylo, nemohly by si ty dokonalé maminky připadat tak výjimečné... ;-) Mě se ten nápad líbí, proč prát furt dokola trička když můžu prát jen ´rukávy´, případně je rovnou vyhodit? (F)
lase 18. 9. 2008, 7:12
@shannah (Y) (F)
Dendulik 17. 9. 2008, 23:39
Paráda (clamp)taky bych potřebovala nějaký nápad .Má devíti měsíční dcera si sopel utírá do mě ;-)Asi si dokážete přectavit jak to musí vypadat když jdu někomu otevřít dveře :-$
wicht 18. 9. 2008, 8:11
@Dendulik :-D, taky znám ;-) ;-) ;-)
misuleP 17. 9. 2008, 23:30
super nápad. nám se to stává ale taky zatím máme ještě čásek na smrkání. ale chci se zeptat zda se to dá použít na tatínka? třeba na takové utírání úst. omlouvám se všem bombičkovým maminkám které tímto pohoršuji. (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
alimama 18. 9. 2008, 19:45
@misuleP Tak to je blbý.. zatím ho někde izolujte a já do neděle něco sesmolím! *-) (H)
Silvie1 17. 9. 2008, 23:25
Bože, co tu řešíte??? vsadím se, že každá z nás měla ten rukáv zasoplenej taky, a dokonce i moje děti ho měly , tak kdybych to viděla před lety, snad bych toho využila, mě to nedojde tak nepoužitelné. *-) *-) *-) *-) *-)Jestli někdo smrká do WC papíru, ubrousků, starejch hader či čeho je mě vcelku jedno, a stejně ať si to každej doma dělá jak chce,pořád tady někdo šťárá jakési cipiny, stejně měly a budou mít ty děcka všechny sople jak kšandy jen co je pustíte z oka tak co. ;-)
alimama 18. 9. 2008, 19:39
@Silvie1 Děkuju za slova normální mámy, která to má v hlavě srovnané, a přeju Vaší malé hodně zdraví a Vám hodně sil při řešení skutečného problému..
Silvie1 17. 9. 2008, 23:28
@Silvie1 jo, kterési moje dítě dokonce snad smrkalo do trika přímo (6) (6) (6) (6) (6) (6), co mě to stálo nervů.Dnes maj šnuptychlíky, jedí příborem, nekrkaj a vůbec jsou způsobné [A] [A]
JJJarča 18. 9. 2008, 8:52
@Silvie1 JJ, moje děti také uměly celkem brzy smrkat, jíst příborem a slušně se chovat...jaksi to ale mizí věkem, či co? Dceři je 14 - použité papírové kapesníky se válí všude kam se podíváš...nejlepší jsou přilepené zespodu na polštáři.Synovi je 8 a je schopen si utřít mastné ruce do přehozu na sedačce...Oba jí nejraději lžící - ty jo, mami, vždyť jsme doma a jejich soutěžení kdo víc krkne mě naplňuje hnusem +o( Podotýkám, jsme slušná rodina a já se rozčiluju co to dá..někdy si připadám jako v boji s větrnými mlýny...Myslíte, že se to zase obrátí??
alimama 18. 9. 2008, 19:44
@JJJarča Hehe - nebojte, v domově důchodců už vás určitě budou navštěvovat perfektně vychovaní a způsobní jedinci.. :-$
Silvie1 18. 9. 2008, 12:56
@JJJarča :-D to mě pobavilo, nejen já mám nyní doma dobytky (6) :-@ svinčík všude, a to co píšete, jak vymalováno +o( +o( , ale nemám obavu, že by jim to zůstalo.myslím, že stačí zapátrat v paměti, jestli to bylo lepší :-) :-) :-) :-). Víc než nějak svinčík nebo ufrflaný rukávy mě zajímá, jakou bude mít malá glykemii |-) :^) :-#
Zrušený účet 18. 9. 2008, 12:26
@JJJarča :-D ;-) ;-) ;-) ;-)TAK SE NEROZČILUJ stejně ať se snažíme sebe víc musí ty děti na přijít sami ;-) ;-) ;-)někde na rohu se baví s kamarády jak jsme na ně zlý hrozný atd... ;-) ;-) ;-)jo nebývali jsme jiní tedy aspoň já osobně jsem byla úplně normální věčně nespokojené dítě a nejvíce mě rozčilovali rodiče ;-) ;-) ;-)
sunja 17. 9. 2008, 23:03
Milá Ado, tak já Vás uklidním - moje dcera má téměř 2 roky a taky se neumí pořádně vysmrkat, a o tom, aby si sama vytáhla z kapsy kapesník a vysmrkala se si můžu zatím jen nechat zdát...nojono, ona vlastně má ještě plíny, takže podle některých názorů tady dole jsme ve spoustě věcí zřejmě hodně pozadu..... ;-) ale umí básničky, písničky...každé dítě je jiné.... :-) a syn 14-tiletý nám cca od 8 měsíců skoro do 4 let slintal, nosil pod krkem uvázaný pánský kapesník - byl čistý ( aby se některé maminy zas nepohoršily (H) ) , protože bych mu musela převlíkat x-krát denně trička, nikdo nezjistil, proč slintal, ale potom najednou ve školce přestal a dnes je z něho krásný, zdravý, velmi inteligentní kluk...žádný buran...i když vlastně to nebude pravda, protože zrovna nedávno znenadání kýchnul a protože neměl rychle nic v dosahu po ruce, utřel si nos do rukávu (N) :-D ;-) Ale jinak je v pohodě :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D ;-) ;-) ;-)
bububububu 17. 9. 2008, 22:31
8-| 8-| ježíš holky prosíím nechte toho, vždyť je každého věc, jak si to doma udělá :-S Co se to tu s váma děje, proberte to na diskusi a nedělejte tu peklo (hadka) (facky) ;-) (L)
katulik (upraveno) 17. 9. 2008, 22:47
Ado, mě to přijde hodně kreativní a vtipné.... ;-) s tím co tady níže maminky píši bych nějak neoperovala, protože v tomto věku je dítěti naprosto jedno jestli stihne kapeník nebo ponožku a podle tohoto soudit co z něj vychováte mi nepřijde aktuální....tohle mi přijde celkem dobrý nápad, ikdyž praktikovat bych ho osobně asi nepraktikovala..... :-p (F) náš malý smrká úplně v pohodě a problémy nemá.....ale školka je školka....než začal chodit do školky tak jsme měli zmáknuté vše do detailu, ale školka naučila také své.....kluci si ve školce utírají nos do rukávů, tak proč nemůže on???takových dotazů jsem slyšela už hodně a to jsou mu 4!!!! ;-) ;-) ;-) a stejně si utírá nos jako kluci a můžu říkat co chci :-$ ale teď přišel nově s vychytávkou, že když už není místo na rukávu, tak kluci si utírají nos do ramene.......a teď až vám malý přijde s tímhle co vy na to???? :-) :-D (H) ;-) mějte se krásně a přeju hodně dalších zlepšováků Katka (flower) (hello)
alimama 17. 9. 2008, 22:39
@katulik No teda - musím říct, že jsem si myslela, že školka je riziková jenom kvůli rychleji se šířícím nákazám, a ne kvůli tomu, že se tam jeden od druhého učí lumpárnám.. Když už, tak jsem čekala, že se spíš budou hecovat, kdo co umí líp.. Fakt zvažuju, jestli vůbec jít k zápisu.. (ale asi budu muset - syn visí na plotě u školky každou procházku a utíká mi tam.. :-)) Díky za podporu!
katulik 17. 9. 2008, 22:44
@alimama školka každopádně ano!!!doporučuju, kde jinde by se naučil tady tomu všemu??? ;-) ;-) ;-)
bububububu 17. 9. 2008, 22:27
(smich) (Y) (Y) (Y)
alula 17. 9. 2008, 21:59
Ádo,myslím,že každé děcko je jiné.Moje 2 letá holčička +2 měsíce smrká docela hezky - zrovna má rýmu.A taky někdy vidím,jak rukáv použije místo kapesníku.Pokud je Váš malý rychlejší jak Vy,tak jste prostě zkusila řešení pro Vás výhodné,a nemyslím,že proto budete mít jednou nějakého nevychovaného hulváta.Určitě se smrkat naučí a bude používat kapeník.Jak psala jiná maminka níže - neberte si to tak,některé maminky tady musí zkrátka oponovat za každou cenu (F)Hezké dny.
alimama 17. 9. 2008, 22:01
@alula Díky - Vám taky a brzké uzdravení!
petrulka 17. 9. 2008, 21:40
Náhodou super nápad (Y) (Y) (Y) Naše malá smrkat umí, ale kolikrát v zápalu hry to v tom rukávu skončí +o( a to nemluvím o školce ;-) (L)
alimama 17. 9. 2008, 21:40
Ještě jednou opakuji svoji otázku položenou níže: Od kolika let (měsíců) vaše děti umějí smrkat a neutírají si nos do rukávů? Opravdu mám jenom já (a pár mých kamarádek s podobně starými dětmi) takového debílka, který to ještě ve dvou letech a třech měsících neumí???
danima3 18. 9. 2008, 12:19
@alimama umí smrkat do kapesníku tak od roka, ale ten rukáv klidně taky použije ještě dneska ( v listopadu 3) - není to nic brutálního, ale když má zrovna nějakou ,, práci" , tak ten rukáv je přeci jen nejblíž, že ;-)
wicht 18. 9. 2008, 8:17
@alimama Ádo, můj kluk to umí opravdu nekecám asi od 11 měsíců. Teď mu budou 2 roky, ale chodí s plínou a nechce mluvit, žádného debílka doma nemáte, každé dítě je jiné a jedinečné nečím jiným... Pro ostatní "dokonalé" maminky, syn je mé druhé dítě a dcera (5) je zcela normální a taky nám to trošku trvalo. (L)
zuzel 17. 9. 2008, 23:35
@alimama Jéva,koukám... :-o :-o :-oMám třetího chlapečka,budou mu dva,za 14 dní a sám smrká.Myslela jsem ,jak moc je v této oblasti šikovný. *-) *-) *-) Ti straší dva to prostě neuměli ještě ve třech letech,prostě ne.Až ve školce.Je fakt ,že máme rýmu málo.Všechny jsme to učili stejným způsobem ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) Dnes je vše OK.Takže hlavu vzhůru,smrkat se určitě naučí. (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
katulik 17. 9. 2008, 22:58
@alimama Ado, každý je originál a každý má svou dobu a čas na to co se kdy naučit......hlavně se neřiďte podle vševědoucích mamin, ale podle malého a sebe!!!!! až to bude umět tak to bude umět!!!! :-) .....vůbec bych to asi ani neřešila.....já vůbec ani nevím kdy malý začal smrkat a myslím, že je to nepodstatné pro život!!! ;-) ;-) ;-) mějte se a dobrou noc katka (D) (C) (child3)
libiana 17. 9. 2008, 22:35
@alimama Buďte v klidu (Y) kánoška mi říkala, že od její ségry holka(5 let) to neumí doposud, takže negativní příspěvky házejte za hlavu +o(
bububububu 17. 9. 2008, 22:28
@alimama :-S Adi, náš Davča má 23 měsíců a už od 1,5 roku smrká jak o život (L) Ale každé dítko je jiné
Zrušený účet 17. 9. 2008, 21:57
@alimama tak u každého z mých dětí to bylo různé většinou tak dva roky jen Kačenka je jiná než ostaní(je to epileptik těžký,takže má retardaci mozku )a tak i občas te´d se stává že vše končí v rukávu a vlastně i díky tomu opakuje první třídu je prostě jiná než ostatní ale není to na ní poznat
Hyzule 17. 9. 2008, 21:46
@alimama Adi máte naprosto děti v pořádku.Nenechte se rozhodit.Jeden uznává a to druhý ono.Už to tady musíte znát jak to tu chodí. (D) (D)
Zrušený účet 17. 9. 2008, 21:55
@Hyzule ;-) ;-) ;-)tak u nás byl větší problém s pusinkou ve školce dítě se najedlo a než došlo k umyvadlu si umýt pusinku od polívky tak šup do rukávu ani nebudu psát kolik triček a mikin skončilo v kotli ;-) ;-) ;-) ;-)
kkkacka 17. 9. 2008, 21:44
@alimama Klid, kašlete na to. Já bych to své dítě takto neučila, ale nic proti vám. Chápejte, mám doma prvnáka, takže mám jiné starosti než dřenit nějaké ponožky na triku :-$ ;-) (flower) (flower) (flower)
alimama 17. 9. 2008, 21:59
@kkkacka Katko, ale já ho UČÍM smrkat do kapesníku. Tohleto je jen pojistka, když se to nestihne. Možná jsem to napsala nesrozumitelně, že se snesla taková vlna kritiky..
kkkacka 18. 9. 2008, 14:08
@alimama Ado, já vás plně pochopila! Jen se mi potvrdilo jak to tu chodí a zas sem dlouho nepáchnu +o( ;-)
petrulka 17. 9. 2008, 21:41
@alimama Aduš, naše malá vysmrkávala od roka a začala se utírat a vědomě smrkat do kapesníku kolem dvou let. Ale jsou jí čtyři a kolikrát přijde ze školky a rukávy má uslopený +o( (F)
alimama 17. 9. 2008, 21:50
@petrulka Tak to je šikulka - s tím vysmrkáváním od roku. Můj malý sice kapesník používá (pokud ho stihne vytáhnout z kapsy), ale nesmrká, prostě jen utře. Naštěstí má asi třetí rýmu v životě, takže není moc příležitostí k nácviku - jen nasucho.
petrulka 17. 9. 2008, 21:52
@alimama Jojo, na to byla šikovná. Zato malýmu je 15m a o nějakým vysmrkávání si můžu nechat zdát, natož aby držel při odsávání +o( to je boj jak s koněm 8-| On se to Váš prcek naučí (hello)
Zrušený účet 17. 9. 2008, 21:26
*-) *-) *-) *-)nic ve zlém ,ale když čtu vaše reakce ,tak mi přijde jak jsou všechny maminky na MMB dokonalé *-) *-)každý skoušíme různé fígli a když ADA vymyslela pro ni osobně lepší zlepšovák proč jí tu bombardujete??Vždyť je to celé jen jejich věc nikdo vás tu nenutí aby jste to děli *-) *-) *-)no nic víc psát nebudu stejně mě tu pak pejsánci roztrhají ;-) ;-) ;-)že jsem si dovolila jiný názor ale myslím pokud nejde o týrání a podobné věci tak je to každého věc buď kouknu a řeknu si nic pro mě a nebudu reagovat a nebo to vyzkouším a pak napíšu ale jen díky jednomu zlepšováku pro jednu maminku hned posílat sociálku proč??? *-) *-)opravdu nechápu a na druhou stranu mé děti i tříletý Pavlík už z dálky na mě řve mamíííí nudlíííí ;-) ;-) ;-)takže opravdu každé dítko je jiné a jinak se učí a tak neodsuzovat je lepší :-$ :-$ :-$si aspoň myslím já (K) (K) (L)
alimama 17. 9. 2008, 21:34
@ A Vám taky moc děkuji, Vašeho názoru si vážím osmkrát tolik! Malý na mě už dávno křičí nos, nos, ale někdy je prostě jeho ruka rychlejší, než moje nohy, tak mám pojistku - prostě mi to přijde hygieničtější, než přetahovat usoplené tričko přes hlavu..
Zrušený účet 17. 9. 2008, 21:36
@alimama (L) (L) (L)mě to nemusíte povídat,já to znám když to teče samo tak i kdyby se maminka zbláznila tak to nestíhá bohužel ,podle mého názoru tuto otázku poznala určitě každá maminka teče nudlička a než maminka přiběhla byla utřená co si budeme povídat,u nás to je nejhorší v létě tedy spíše začátek jara a senná a pilová rýma to opravdu teče samo ,nos se utře a v tu ránu teče další takže vím jaká je s tím práce ten nosík utírat (L) (L) (L) (L)
alimama 17. 9. 2008, 21:42
@ Senná rýma je peklo - máte těch alergiků víc?
Zrušený účet 17. 9. 2008, 21:46
@alimama Já osobně a malá Kačenka jinak ostatní v pohodě
alimama 17. 9. 2008, 21:52
@ Stejně jste jednička! (flower)
Hyzule 17. 9. 2008, 21:29
@ Renčo asi tak nějak (radost) (radost)
Zrušený účet 17. 9. 2008, 21:37
@Hyzule (L) (L) (L) (L)ahoj zlatíčko (L) (L) (L)
taba 17. 9. 2008, 21:28
@ S tou sociálkou to byla ironie, jestli vám to něco říká.... +o( +o( +o( +o(
alimama 17. 9. 2008, 21:30
@taba Moni - já jsem to pochopila a děkuji za zastání.
taba 17. 9. 2008, 21:31
@alimama (F) (F) (F) (F)
Zrušený účet 17. 9. 2008, 21:32
@taba :-# :-# :-# :-# :-# :-#už mlčím (F)
Zrušený účet 17. 9. 2008, 21:29
@taba :-$ :-$ (L) (L) (L) ;-)asi ne a hned nekřičte ;-) ;-) ;-) (L)
Hyzule 17. 9. 2008, 21:18
já věřím že tenhle vynález spoustu maminek přijme.A i když to praktikovat nebudu(všichni už smrkáme do kapesníčků) nekomentuji to.A Adi máte super receptíky.Fantazie vám není cizí. (L) (Y)
alimama 17. 9. 2008, 21:35
@Hyzule Díky, Marci! (A závidím, že už smrkáte!)
Hyzule 17. 9. 2008, 21:40
@alimama Se přiznám když byla Eliška menší chodila za mnou a smrkala mi do trička.Nevím kde to viděla ale prostě to dělala.Vysvětlovala jsem ji to a jednou to prostě pochopila a naučila se hezky smrkat. (Y) |:o) (L) (L)
alimama 17. 9. 2008, 21:43
@Hyzule Fuj fuj! Sociálku na vás! :-)
Hyzule 17. 9. 2008, 21:54
@alimama (kocka)tak až půjde o vás pošlete ji k nám,jo? :-D
evka 17. 9. 2008, 20:51
No to mi taky nepřijde moc výchovný 8-|
taba 17. 9. 2008, 20:49
:-( :-( :-( :-( :-( :-( Proboha, radši to smažte, nebo na vás zavolají sociálku...... 8-| 8-| 8-|
alimama 17. 9. 2008, 21:18
@taba Proč na mě zavolají sociálku? Protože nechci dítěti při intenzivní rýmě dvacetkrát denně převlíkat tričko a místo toho jen stáhnu ponožku a navlíknu čistou?
taba 17. 9. 2008, 21:19
@alimama Asi....alespoň mi to tak podle některých reakcí připadá... :-# :-#
Zrušený účet 17. 9. 2008, 20:48
(Y) (Y)kapesník do kapsy a smrkat může sám (Y) (Y)
alimama 17. 9. 2008, 21:16
@ Gábinko - můžu se zeptat, od kolika měsíců vaše dítě umí smrkat?
Zrušený účet 17. 9. 2008, 21:59
@alimama od roka a půl :-$
alimama 17. 9. 2008, 22:05
@ No - tak já takhle geniální dítě nemám a proto si to radši pojistím.. (H)
Zrušený účet 17. 9. 2008, 22:10
@alimama na smrkání není nic geniálního,jedná se o základní hygienický návyk (H) (H) (H)
alimama 17. 9. 2008, 22:17
@ No - to je třeba používání WC taky, přesto znám velice málo dětí, co jsou v roce a půl bez plen..
Zrušený účet 17. 9. 2008, 22:21
@alimama v roce a půl bez plen nebyla :-$ v roce a půl si děti teprve uvědomují že vůbec vykonávají nějakou malou nebo velkou potřebu :-$
alimama 17. 9. 2008, 22:34
@ No - to je sice nesmysl, protože děti si to uvědomují hned od narození, ale o to mi nešlo. Jde mi o to, že každé dítě se učí "hygienickým návykům" jinak dlouhou dobu a má právo na nějaký ten nezdar.
Zrušený účet 17. 9. 2008, 22:39
@alimama neřekla jsem,že nemá :-$ jen si nejsem jistá jak bych dceři vysvětlila,že dobrý ted´ si utírej nos do rukávu,ale venku ne,ve školce ne :^) :^) :^) pro mne bylo snažší naučit jí smrkat doma,venku i ve školce :-$
alimama 17. 9. 2008, 22:51
@ Ach jo, tak ještě jednou a snad se tentokrát vyjádřím opravdu srozumitelně: SAMOZŘEJMĚ NEučím dítě, aby si utíralo nos do rukávu. Má kapesník v kapse a na dalších strategických místech, aby byl vždycky k dispozici. Buď si nos utře sám, nebo v zápalu hry žádný nemá v dohledu, tak na mě zavolá NOS, NOS nebo KAPESNÍK! A někdy se stane, že než k němu doběhnu a podám nebo utřu, mimoděk se otře do rukávu. A v tomto případě nemusím vyslíkat tričko, ale jen sundám ponožku a navlíknu čistou. A pro vaši informaci - učí se docela rychle - včera jsem převlíkala asi šest ponožek, dneska už jen dvě. Vaši dceru už bohužel nepředběhne, ale i tak v tom vidím určitý pokrok. (H)
Zrušený účet 17. 9. 2008, 22:57
@alimama tohle snad není soutěž ;-) ;-) ;-) myslím,že poznámky na mou i Věry adresu o genialitě dětí byly trošičku mimo,nikde jsem nenapsala ,že by dcera byla geniální a Váš syn pravý opak,jen jsem zkonstatovala,že dcera smrká od roka a půl a kapesník má vždy po ruce :-$
alimama 17. 9. 2008, 23:14
@ Hele - já jsem pro zakopání válečného kapesníku, jo? Já se tady jen bráním podprahovým sdělením, že jsem čuně.. (teda vlastně jsem, ale ne ve věcech jakýchkoli tělesných sekretů, na to jsem fakt háklivá..) A poznámka o genialitě vaší dcery byla na místě, opravdu si myslím, že je nadprůměrě vyspělá, pokud si v roce a půl dovedla vždy včas vytáhnout kapesník a vysmrkat se.
Zrušený účet 17. 9. 2008, 23:18
@alimama ;-) ;-)zakopávám ani jsem nenaznačila,že jste čuně,to bylo holé zkonstatování o věku a kapesníku a odskákala jsem to za všechny ;-) ;-) ;-) a stíhala to,protože je autista a ty mají rádi řád a nos se prostě utírá do kapesníku,v našem případě tedy do látkové pleny :-$ :-$
Robodrak 17. 9. 2008, 22:30
@ (Y) (Y) (Y) já jsem ráda, že můj syn je konečně v kategorii génius :-D do plíny kadil a čůral ještě mnoho měsíců poté, co se uměl vysmrkat ;-)
alimama 17. 9. 2008, 22:42
@Robodrak Váš syn je snad v kategorii génius odjakživa, ne? :-)
Robodrak 17. 9. 2008, 22:46
@alimama prostě celej já (*) (*) (*)
rampy 17. 9. 2008, 22:03
@ Samo?v tomhle věku těžko....... +o(
Zrušený účet 17. 9. 2008, 22:10
@rampy ano, ve věku jako je chlapec už smrkala zcela sama,co je na tom nepochopitelného? *-) *-)

Podobné recepty

Vybrané nabídky

Kategorie