Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Martina Brabcová Zothová (zotik) ID 90618
mimibazar.cz/zotik
Oblast: Slaný
Telefon: 723 300 520
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 4.11.2007
Naposledy: 15.7.2018 22:09
Aktualizace: 8.9.2016 21:09
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 4016
VŠECHNY FOTOGRAFIE 27
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 8
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Podmínky prodeje:

Dodavatel: Martina Zothová

Kontaktní adresa: Jemníky 90, Slaný 1 274 01
Zodpovědná osoba: Martina Zothová






Vážení nakupující,
děkuji za váš zájem o zboží nabízené v tomto obchůdku.

V albu se mohou objevit věci nové i použité, vždy je příslušná varianta zřetelně označena. V případě uplatnění reklamace platí dopravu kupující.
Na nové zboží platí záruka 2 roky.
Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané u konkrétního inzerátu.

Pokud není zboží skladem, dozvíte se ihned v odpovědním emailu, jaká je dodací lhůta, nebo zda zboží ještě bude v prodeji. V případě změny ceny v průběhu objednávky, se s Vámi neprodleně zkontaktujeme a domluvíme na potvrzení objednávky s novou cenou.

Odstoupení od smlouvy je možno do 24 hod. od objednávky - písemně přes MMB.

Na Váš email odpovím max do 24 hodin .
Platbu za zboží upřednostňuji předem na účet, balíčky posílám do 2 pracovních dnů od připsání částky na účet.
O odeslání balíčku vás budu informovat, vám děkuji za zaslání informace o jeho doručení.

Rezervaci držím max. 7 dní, pokud se přímo nedomluvíme jinak.
Oblečení ráda přeměřím dle vašeho požadavku.

U OBJEDNÁVEK OD 2.000 KČ POŠTOVNÉ ZDARMA !!!
(počítá se zboží bez poštovného)

Poštovné účtuji dle tarifů České pošty, nebo smluvního dopravce PPL:

za doporučenou zásilku České pošty (ceník od 1.2.2015), do max rozměrů 50x35x5cm (pojištění automaticky do 500,-Kč) - doručení do druhého dne po odeslání
- balíček do 1kg - 50,- Kč
- balíček do 2 kg – 56,- Kč

za doporučený balíček České pošty (ceník od 1.2.2015), nejdelší rozměr max 60cm, součet všech rozměrů max 90cm (pojištění automaticky do 500,-Kč) - doručení 2-4 dny po odeslání
- balíček do 0,5kg – 65,- Kč
- balíček do 1kg - 70,- Kč
- balíček do 2 kg – 75,- Kč

za cenný balík České pošty (což je vše,co přesahuje max rozměry u doporuč. balíčku a je na to potvrzení (pojištění do 500Kč udané ceny zdarma, od 501 do 5000,-Kč udané ceny příplatek 5,- Kč) - doručení 2-4 dny po odeslání
- balíček do 5kg - 80,- Kč
- balíček do 7kg - 85,-Kč

za BALÍK DO RUKY České pošty, (pojištění bez navýšení ceny do 50.000,-Kč) - doručení do druhého dne po odeslání
- balíček 105,-Kč


za doručení přepravní službou PPL bez omezení váhy - cca do 20kg
- doručení do druhého dne po odeslání - cena 110,-Kč


OBYČEJNĚ - posíláme jen malé balíčky do výšky 2cm - trička, spodní prádlo,ponožky, čepice, drobné předměty apod, a to pouze na riziko adresáta. Cena obyčejného poštovného je 20kč.

Při objednávkách uvádějte také telefonní kontakt, usnadníte tím doručení, ale i případnou komunikaci o objednávce.


Nové zboží můžete do 14 dnů vrátit bez udání důvodů, originál zabalené a tedy v původně dodaném stavu. Uhrazenou částku odešlu na vámi určený bankovní účet ihned po doručení zboží zpět na mojí adresu.
Vrátit bez udání důvodu lze i nové zboží, které právě již nemá původní obal, bylo použito nebo třeba nemá visačky - v tomto případě vrátím částku bez poštovného poníženou o opotřebení výrobku.


!!! ČTĚTE PROSÍM:
Cituji pravidla pro reklamaci zásilek dodaných Českou poštou, u kterých nebylo zjevné poškození při předání balíčku, ale po rozbalení balíčku bylo poškození zjištěno!!!

"Zásady pro dodávání poštovních zásilek a poukázaných peněžních částek
Reklamace poštovních zásilek
Reklamovat poškození lze i dodatečně, ale jen v tom případě, že nebylo patrné už při dodání. Taková dodatečná reklamace je možná jen do dvou pracovních dnů po dodání. Nejvhodnější je reklamovat poštovní zásilku u pošty, která ji dodala. Reklamaci však přijme kterákoliv pošta. Podmínkou dodatečné reklamace je předložení poštovní zásilky v tom stavu, v jakém byla dodána, nebo, není-li to možné, tento stav hodnověrně doložit."

Přeji příjemný nákup a hodně spokojenosti s dodanými věcmi.

Martina
Podmínky byly naposledy upraveny: 21.11.2016, 10:52
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu