Zákazník si může vybrat mezi doručením zásilky přes službu PPL - DOPORUČUJEME ! (Dodání následující den, zákazník je min. 2x telefonicky kontaktován před doručením) - při platbě předem převodem na účet 75,- - při objednání zboží na dobírku (platba až při předání zboží) 105,-
Zákazník si může vybrat mezi doručením zásilky Českou poštou - při platbě předem převodem na účet 79,- - při objednání zboží na dobírku (platba až při předání zboží) 109,-
Zákazník si může zvolit osobní odběr zboží, které zaplatí prodejci při předání.
NEVYZVEDNUTÍ ZBOŽÍ ZASLANÉ NA DOBÍRKU
Při nevyzvednutí odeslané zásilky vzniká prodávajícímu nárok na úhradu dopravného (poštovného) ve skutečně uhrazené výši (dopravci, poště). Tento nárok vzniká i v případě, že objednávka přesahuje hodnotu splňující podmínky pro odeslání zdarma. Opakované odeslání zásilky je po dohodě možné pouze při platbě předem. Prodávající si vyhrazuje právo požadovat náhradu s tím spojených nákladů. K úhradě dopravného(poštovného) budete vyzváni e-mailem, s adresou uvedenou na objednávce. Na dopravné Vám bude vystavena faktura se splatností 14 dní. V případě neuhrazení této faktury do 14 dní budeme Vaši pohledávku řešit právní cestou. V tomto případě se náklady na vyřízení této pohledávky budou blížit 5000,- Kč.
NEVYZVEDNUTÍ PŘI PLATBĚ PŘEDEM
V případě nevyzvednutí zásilky při platbě předem, bude zásilka uložena u nás po dobu 30 dní. Po této době bude znehodnocena bez nároku na náhradu. Zásilka může být na Vaši žádost znova zaslána. V tomto případě bude znova účtováno poštovné a balné.
Výše uvedé ceny jsou za pojištěné balíky. Na Vaši žádost pošlu balíček i doporučeně či obyčejně - na Vaši zodpovědnost, podle tarifu České pošty. Od 1.1.2009 jsou však na toto přísnější kritéria České pošty: - doporučená zásilka nesmí mít výšku větší než 5 cm, jinak je nutno poslat jako pojištěný balík - obyčejná zásilka nesmí mít výšku větší než 2 cm, jinak je nutno poslat jako doporučená zásilka