Důležité upozornění: Myslím ,že jsme všichni slušní lidé a všechno se dá řešit slušně!!! Jsme jen lidé a stát se může cokoli a vše se dá sušně v klidu vyřešit takže žádáme všechny o slušnou komunikaci.
Reklamace: odeslílejte na adresu firmy,která je uvedena výše a dovnitř balíčku dejte lísteček s krátkým popisem závady.Stačí napsat mail ,že blíček posíláte a my Vám dáme vědět ,až bude reklamace vyřízena.Peníze za poštovné při reklamaci nevracíme!!! Nejsou totiž naše ,ale pošty. Neposílejet reklamace na dobírku-upozorňujeme ,že v tomto případě nebude vyzvednuta!!!
Prohlášení k hodnocením: Prohlašuji ,že negativní hodnocení slouží pouze jako vydírání a zastašování prodejců a to mi myslůím potvrdí každý slušný prodejce.Hodnocení uplně ztratilo svůj význam. Bohužel jsou mezi námi lidé ,které nějaká komunikace vůbec nezajímá a jediné o co jim jde je udělit negativní hodnocení. Trvám na tom a jsme schopni doložit ,že ani jedno negativní hodnocení ,které zde máme není oprávněné a ve spoustě případech vysloveně vymyšlené. Bohužel se proti tomu nemůžeme nijak bránit. Normální lidé ,kteří s námi léta obchodují nám dají jistě za pravdu a vědí ,že řešíme jako firma uplně každou situaci. Roman Protivánek Prohem s.r.o.