Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Monika P. (onecco) ID 85056
Oblast: Kroměříž
Ověřená adresa
Telefon: 775634618
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 13.10.2007
Naposledy: 11.7.2024 10:34
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 81
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
BLOGY 4
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Kontakty:
Provozovatel "obchůdku":
Monika Perútková
Višňovce 1097
768 24 Hulín


IČ: 02326922

Podnikatel zapsán v živnostenském rejstříku MěÚ Kroměříž.
Fyzická osoba zapsaná ve veřejném registru zpracování osobních údajů pod reg. č.
00049762.
Jsem plátce DPH.

Kontaktní osoba:
Monika Perútková
e-mail: perutkovamonika@seznam.cz
telefon: +420 775 634 618


Před nákupem si, prosím, přečtěte následující obchodní podmínky:

1. Předmět obchodních podmínek
Předmětem obchodních podmínek je zboží nabízené zde v "obchůdku" (neplatí pro soukromý prodej).

2. Dostupnost zboží
V době uvedení inzerátu je zboží dostupné skladem a je ihned k vyzvednutí, pokud není přímo v inzerátu uvedeno jinak. V průběhu platnosti inzerátů budu průběžně aktualizovat dostupnost jednotlivých položek, ale protože nemohu u počítače sedět pořád, může se stát, že již zboží nebude skladem. Pokud je zboží na objednávku, je v inzerátu informace, kdy bude naskladněno a odesláno.

3. Odstoupení od smlouvy
V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění Vám bude vrácena plná kupní cena i s původním poštovným, případně její úměrná část v případě poškození/opotřebení výrobku.

Pokud možno, kontaktujte mne o dané skutečnosti předem. Zboží posílejte zpět na adresu Monika Perútková, Višňovce 1097, 768 24 Hulín. Neposílejte zboží na dobírku! Peníze za zboží zašlu převodem na Váš účet, a to nejpozději do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.

4. Storno objednávky
Ze strany kupujícího - objednávku lze stornovat telefonicky případně e-mailem do 24 hodin od potvrzení objednávky. Pokud již došlo k odsouhlasení dobírkové částky, objednávku již nelze stornovat, protože už je s velkou pravděpodobností na cestě k Vám.


Ze strany prodávajícího - prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že zboží bylo vyprodáno nejen ve skladu prodávajícího, ale i ve skladu dodavatele. V případě, že tato situace nastane, budu Vás neprodleně kontaktovat za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

5. Dodací a platební podmínky
Zboží zasílám prostřednictvím České pošty, DPD, GLS, PPL či jinou přepravní společností.


Platba předem, pokud se zboží nevejde do doporučené zásilky za 48 Kč omezené
výškou balíčku 5 cm, pak jako doporučený balík:
váha - cena
do 1 kg - 65 Kč
1 - 3 kg - 80 Kč
3 kg - 7 kg - 95 Kč
7 kg a více - dle dohody


Upřednostňuji platbu za objednané zboží předem, nebo v jiném případě na dobírku -
dobírečné v tomto případě činí jednotné poštovné 130 Kč. Neregistrovaným uživatelům posílám na dobírku v případě, že poštovné (130 Kč) uhradí předem na účet. Zbytek ceny doplatí klasicky na dobírku.

Balné zdarma.

Všechno nabízené zboží, které je skladem, je do 3 - 5 pracovních dnů od přijetí platby nebo přijetí souhlasu s výší dobírkové
částky odesíláno.

6. Reklamace
Na nové zboží se vztahuje 24 měsíční lhůta. Na použité zboží se vztahuje 6 měsíční lhůta na vady, které mělo zboží při převzetí a nebyly uvedeny v popisu inzerátu.
Reklamované zboží zasílejte na adresu: Monika Perútková, Višňovce 1097, 768 24
Hulín. Do balíku s kompletním reklamovaným zbožím přibalte, prosím, zprávu s těmito
zapsanými údaji: Vaše jméno, adresa, datum nákupu, datum reklamace, název
reklamovaného zboží, popis závady, návrh způsobu nápravy (výměna, vrácení peněz,
jiný - popište).

Reklamace budou vyřízeny nejpozději do 30 dnů od obdržení zboží.

Obdržíte-li zásilku v poškozeném obalu, zásilku nepřebírejte a informujte
mne o této skutečnosti, a to nejpozději do dvou dnů od obdržení zásilky.

Zjistíte-li, že zboží není v pořádku až po rozbalení zásilky - informujte mě o této
skutečnosti nejpozději do dvou dnů od obdržení zásilky.




_____________________________________________________________
Všeobecné obchodní podmínky


Kupující souhlasí s těmito obchodními podmínkami platnými a účinnými v momentu odeslání své objednávky a je jimi vázán od momentu uzavření kupní smlouvy. S těmito podmínkami má kupující možnost se seznámit před vlastním uskutečněním své objednávky.



Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Veškeré objednávky podané přes portál MMB jsou závazné.
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami včetně podmínek reklamace a že s nimi souhlasí.
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží a zaplacení kupní ceny.
Odesláním objednávky kupující dává prodávajícímu souhlas ke shromažďování a archivování osobních údajů. Tento souhlas je poskytnut na dobu neurčitou. Veškeré osobní údaje zákazníků jsou chráněny před zneužitím a nejsou poskytovány třetím osobám.


Odstoupení od smlouvy

Spotřebitel má právo podle občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek užívání nebo opotřebování poslat zpět v uvedené lhůtě dodavateli. Adresa pro vrácení zboží je: Monika Perútková, Višňovce 1097, 768 24 Hulín. Kupující musí ve stanové době (14 dnů) vrátit zakoupené produkty, prodávající pak zašle peníze zpět zákazníkovi do 14 dní. Nemusí tak však učinit, pokud nemá zpět své zboží nebo doklad o jeho odeslání. Současně lze cenu ponížit o částku, kterou zboží ztratilo běžným používáním.


Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek.
Svoje rozhodnutí k odstoupení od smlouvy deklarujte telefonicky nebo písemně a své požadavky konkretizujte písemně v zásilce u zboží, které budete vracet.
Musí být, pokud možno, nepoškozené a kompletní.
S dokladem o koupi.
V žádném případě nám zboží nezasílejte na dobírku!!! Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.


Reklamace zboží a vrácení peněz

Záruční doba na výrobní vady je u všech produktů 24 měsíců.
Případná reklamace musí být uplatněna u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena a to bez odkladu, ihned po zjištění závady.


Záruka se vztahuje na vady, které vznikly v průběhu záruční doby prokazatelnou chybou výroby, případně technologického postupu. Tyto vady se obvykle projeví již po krátké době užívání.
V případě odstranitelné vady máte nárok na bezplatnou záruční opravu.
V případě vady neodstranitelné máte nárok na vrácení peněz nebo na výměnu zboží za bezvadné.
Kupující je povinen při reklamaci v rámci zákonné záruky prokázat uzavření kupní smlouvy, nejlépe za pomoci dokladu o koupi.
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od doručení.
Prodávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá vady. Pokud dodá kazové zboží, má zákazník právo na výměnu nebo opravu. Není-li ani jedno z tohoto možné, lze odstoupit od smlouvy. Prodávající může nabídnout při výskytu vady slevu z kupní ceny. V případě, že se v záruční dvouleté době vyskytla vada, je nutné rozlišit mezi podstatným a nepodstatným porušením kupní smlouvy. V prvním případě si zákazník může vybrat, zda chce zboží vyměnit, opravit, úplně odstoupit od smlouvy nebo slevu. U nepodstatného porušení smlouvy pak zákazník může žádat odstranění vady či slevu, odstoupit může, pouze pokud prodejce odmítne závadu odstranit nebo to nestihne včas.


V odůvodněných případech (především u objednávek s celkovou cenou nad 2.000 Kč) může Prodávající požadovat zálohu na kupní cenu ve výši 30 %.



Ceny jsou uvedeny vč. DPH.
Podmínky byly naposledy upraveny: 24.1.2019, 12:03
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu