Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Lucie H. (Top oblečky) ID 75302
mimibazar.cz/Topoblecky
Oblast: Kolín
Telefon: 603252572
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 30.8.2007
Naposledy: 29.1.2019 23:33
Aktualizace: 11.8.2017 17:09
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 191
VŠECHNY FOTOGRAFIE 71
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
1. Všeobecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále též OP) platí pro nákup v internetovém obchodě www.topoblecky.cz nabízející k prodeji široký sortiment kojeneckého zboží , kojeneckého a dětského oblečení a jiných výrobků. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího: Lucie Hladíková, Hradská 517, Týnec nad Labem, 281 26, IČ:71414771 a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy obchodními podmínkami neupravené občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).

2. Vymezení pojmů

Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy podle občanského zákoníku, pokud jsou smluvními stranami na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel (prodávající).

Prodávající / dodavatel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Kupující / spotřebitel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

Kupní smlouva- Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného potvrzení objednávky ze strany prodávajícího. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

2.1. Momentem uzavření kupní smlouvy je kupující vázán obchodními podmínkami a kupující s nimi vyjadřuje souhlas. S těmito obchodními podmínkami má kupující možnost se seznámit před vlastním uskutečněním své objednávky a je na ně dostatečně předem upozorněn. Kupující odesláním své objednávky stvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a že s nimi souhlasí.


3. Objednávka

3.1. Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Před odesláním objednávky se KUPUJÍCÍMU zobrazí vždy všechno zboží uložené v košíku, cena tohoto zboží, množství jednotlivých položek (kusů), součet ceny všeho zboží uloženého v košíku a náklady na dopravu objednávaného zboží, ceny zboží se zobrazují jako ceny včetně DPH.

3.2. Dále jsou KUPUJÍCÍMU před odesláním objednávky v rozhraní Košíku poskytnuty následující informace:
• informace o jednotlivých způsobech platby a nákladech na ně
•informace o jednotlivých způsobech dopravy a termínech doručení


3.3. Odeslání objednávky KUPUJÍCÍM je považováno za návrh na uzavření Kupní smlouvy. PRODÁVAJÍCÍ je povinen zaslat KUPUJÍCÍMU na e-mailovou adresu, zadanou v rámci objednávky, neprodleně po přijetí objednávky automatický e-mail se souhrnem objednávky. Přijetí souhrnu objednávky KUPUJÍCÍM není považováno za akceptaci návrhu na uzavření Kupní smlouvy.

3.4. PRODÁVAJÍCÍ je povinen zaslat KUPUJÍCÍMU na e-mailovou adresu, zadanou v rámci objednávky, neprodleně po přijetí objednávky e-mail s potvrzením objednávky a přiloženým souhrnem objednávaného zboží obsahující: ceny zboží vč.DPH,vybraného způsobu platby a dopravy, doručovací a fakturační údaje) Přijetím potvrzení objednávky PRODÁVAJÍCÍHO KUPUJÍCÍM je uzavřena Kupní smlouva. V případě, že je KUPUJÍCÍ spotřebitelem, je Kupní smlouva spotřebitelskou smlouvou ve smyslu § 1810 a násl. občanského zákoníku. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (zejména náklady na připojení zařízení KUPUJÍCÍHO k internetu a na přenos dat) nese KUPUJÍCÍ dle jeho samostatné dohody s jeho poskytovatelem internetových služeb).

3.5. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři.


4. Cena zboží

4.1. Ceny u zboží na webových stránkách www.topoblecky.cz jsou závazné, a to až do doby jejich změny. Vyhrazujeme si právo na změnu cen a to i bez předchozího písemného, či jiným způsobem vydaného oznámení. Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH.

4.2. V případě, že nastane situace, že se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží, může prodávající odstoupit od smlouvy . V takovém případě bude prodávající neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.


5. Dodací doba a Dodání zboží

5.1. Dostupnost zboží je pouze ORIENTAČNÍ, vždy záleží na dostupnosti zboží u dodavatele. Aktuální dostupnost ověřujeme na základě Vaší objednávky nebo Vám jí rádi sdělíme na dotaz. Vzhledem k neustálému pohybu zboží se může stát, že některá položka v okamžiku dokončení Vaší objednávky může být u dodavatele již vyprodaná, proto Vás prosíme o toleranci. SKLADOVOU DOSTUPNOST DODAVATELŮ AKTUALIZUJEME JEDNOU DENNĚ! O dostupnosti zboží jste po objednávce informováni prostřednictvím emailu. Děkujeme za pochopení.

5.2. Zboží NA OBJEDNÁVKU (u zboží je uvedena dostupnost ) je většinou 7-14 prac. dní - sady do postýlek se šijí pouze na objednání.
Pokud je u zboží uvedena dostupnost ,,SKLADEM U DODAVATELE,, zn. že na našem skladě bude do 2- 5 prac.dnů. Pokud je u zboží uvedena dostupnost ,,IHNED K ODESLÁNÍ,, je zboží odesíláno do 48h Českou poštou a službou PPL každý den.

5.3. PRODÁVAJÍCÍ je povinen dodat zboží na místo, které je uvedeno KUPUJÍCÍM jako adresa dodání v objednávce.

5.4. Nebezpečí škody na zboží a jeho náhodilé zkázy či zhoršení zboží přechází na KUPUJÍCÍHO okamžikem,, kdy PRODÁVAJÍCÍ předal zboží dopravci. PRODÁVAJÍCÍ je povinen zjevně a dostatečně zásilku označit jako zásilku adresovanou KUPUJÍCÍMU, nebo KUPUJÍCÍHO neprodleně informovat o odeslání zásilky formou e-mailu, jinak nebezpečí škody na zboží na KUPUJÍCÍHO přechází až okamžikem, kdy KUPUJÍCÍMU zboží předá dopravce.

5.5. KUPUJÍCÍ je povinen prohlédnout zboží bez zbytečného odkladu po jeho převzetí a případné vady reklamovat u PRODÁVAJÍCÍHO neprodleně po jejich zjištění.(Reklamace viz. čl.7 těchto podmínek)


6. Odstoupení od Kupní smlouvy

6.1. Storno objednávky - je možné max.do 24 hodin ode dne potvrzení objednávky PRODÁVAJÍCÍM a to bez sankce. V případě zaplacení před následným stornem objednávky bude platba vrácena zpět na účet. O stornu či vrácení zboží prosíme nejprve o informaci na e-mail adresu – topoblecky@seznam.cz

6.2. Po přijetí Vašeho požadavku budete o stornování objednávky do 24 hod. vyrozuměni - bude Vám zasláno potvrzení o stornování objednávky. Pokud se tak nestane, požadavek prosím opakujte, může se stát, že Váš email neobdržíme a nelze tak objednávku včas a řádně stornovat.

6.3. Možnost vrácení zboží do 14 dnů od doručení bez udání důvodu. Kupující, který je spotřebitelem, je oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy a to bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Odstoupení musí být učiněno písemně nebo e-mailem na email: topoblecky@seznam.cz vůči PRODÁVAJÍCÍMU, přičemž v odstoupení musí být Kupní smlouva jednoznačně identifikována (např. číslem, sděleným KUPUJÍCÍMU v potvrzení objednávky). Lhůta se považuje za dodrženou v případě, že odstoupení od Kupní smlouvy bude do jejího uplynutí (do 24:00 hod. posledního dne lhůty) prokazatelně odesláno PRODÁVAJÍCÍMU.V případě odstoupení je KUPUJÍCÍ povinen nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy vrátit PRODÁVAJÍCÍMU zboží v bezvadném stavu s veškerým příslušenstvím a s kompletní dokumentací (doklad o koupi, návod, záruční list) na adresu PRODÁVAJÍCÍHO, kterou mu PRODÁVAJÍCÍ za tímto účelem sdělí.

6.4. KUPUJÍCÍ není oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy v případech, uvedených v § 1837 občanského zákoníku, zejména pak v následujících případech:
•zboží bylo upraveno podle přání KUPUJÍCÍHO,
•dodané zboží podléhá rychlé zkáze,
•zboží bylo dodáno v uzavřeném obalu, a KUPUJÍCÍM bylo po dodání z obalu vyňato a z hygienických důvodů je nelze vrátit,
•zboží nebylo vráceno kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu apod.),
• k vrácenému zboží nebyl přiložen originální doklad o koupi (faktura zaslaná PRODÁVAJÍCÍM společně se zbožím).

6.5. Odstoupí-li KUPUJÍCÍ oprávněně, je PRODÁVAJÍCÍ povinen vrátit zaplacenou kupní cenu (finanční částku uhrazenou KUPUJÍCÍM za zboží, včetně nákladů na dodání zboží KUPUJÍCÍMU) KUPUJÍCÍMU bezhotovostně připsáním na účet nebo složenkou zaslanou na adresu KUPUJÍCÍHO (složenkou pouze v případech, kdy byla platba provedena v hotovosti či na dobírku), a to nejpozději do 14 dní od odstoupení. PRODÁVAJÍCÍ má nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů, spojených s vrácením zboží, pokud mu tyto náklady vznikly. Provedl-li KUPUJÍCÍ úhradu kupní ceny bezhotovostním převodem, je PRODÁVAJÍCÍ povinen vrátit kupní cenu na bankovní účet KUPUJÍCÍHO, z něhož byla úhrada kupní ceny provedena.

6.6. PRODÁVAJÍCÍ je povinen vrátit KUPUJÍCÍMU s kupní cenou rovněž náklady vynaložené na dodání zboží KUPUJÍCÍMU (poštovné, dobírečné). V případě, že PRODÁVAJÍCÍ nabízí více způsobů přepravy zboží s různou cenou, je povinen při odstoupení vrátit KUPUJÍCÍMU náklady dodání zboží pouze ve výši ceny nejlevnějšího způsobu přepravy, který byl pro dané zboží PRODÁVAJÍCÍM nabízen v okamžiku uzavření Kupní smlouvy.

6.7. Náklady na vrácení zboží PRODÁVAJÍCÍMU (zejména poštovné za doručení vráceného zboží PRODÁVAJÍCÍMU) nese KUPUJÍCÍ. KUPUJÍCÍ není oprávněn zboží PRODÁVAJÍCÍMU vracet formou dobírky. Zboží takto zaslané není PRODÁVAJÍCÍ povinen přijmout.

6.8. KUPUJÍCÍ odpovídá PRODÁVAJÍCÍMU za škodu, vzniklou snížením hodnoty zboží, vráceného při odstoupení KUPUJÍCÍHO od smlouvy, v důsledku nakládáním s tímto zbožím jiným způsobem, než jakým je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Zejména KUPUJÍCÍ PRODÁVAJÍCÍMU odpovídá za poškození zboží jiným způsobem, než v důsledku jeho přiměřeného poškození užíváním k účelu, k jakému je zboží určeno, po dobu od přijetí zboží KUPUJÍCÍM do odstoupení.

6.9. V případě, že KUPUJÍCÍ odstoupil od Kupní smlouvy neplatně (v rozporu s čl. 6.4. Podmínek), Kupní smlouva nezaniká, a PRODÁVAJÍCÍ zašle zboží zpět KUPUJÍCÍMU na náklady KUPUJÍCÍHO, nebo je uskladní na náklady KUPUJÍCÍHO, o čemž je povinen KUPUJÍCÍHO neprodleně vyrozumět. Na tento případ se použijí přiměřeně ustanovení § 2402 a násl. občanského zákoníku o úschově.

6.10. PRODÁVAJÍCÍ je oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy v případě, že z důvodů spočívajících nikoliv na jeho straně není schopen řádně a včas dodat zboží, které je předmětem Kupní smlouvy. V případě změny termínu předpokládaného dodání zboží, které je předmětem Kupní smlouvy, je PRODÁVAJÍCÍ povinen neprodleně informovat KUPUJÍCÍHO o změně dostupnosti. V případě, že KUPUJÍCÍ neakceptuje nový termín dodání, je PRODÁVAJÍCÍ oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy.


7. REKLAMAČNÍ ŘÁD a ZÁRUKA

Reklamační řád dle zákona č.40/1964 Sb. Občanského zákoníku ve znění zákona č. 136/2002 Sb. Na zakoupené zboží se vztahuje záruka 24 měsíců ode dne zakoupení, není-li uvedeno konkrétně jinak.

7.1. Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od vybraného přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě (počet balíků, neporušenost obalu) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Pokud ano, pak je kupující povinen dále zkontrolovat, jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O neúplné nebo poškozené zásilce je nutno s dopravcem sepsat příslušný protokol a ten do 24 hod. zaslat prodávajícímu (emailem). Pokud kupující potvrdí převzetí zásilky svým podpisem v dokladech dopravce, nemá nárok na pozdější reklamaci zboží z důvodu poškozené nebo neúplné zásilky.

7.2. V případě, že zákazník chce zboží reklamovat, musí nejprve prostřednictvím emailu nebo telefonicky sdělit, že bude zboží reklamovat. Potom musí zboží řádně zabalit a zaslat na adresu prodávajícího společně se základními údaji:

- jaké zboží reklamujete

- důvod reklamace

- termín nákupu

- číslo účtu pro případ vrácení peněz nebo jiný způsob, jak si přejete provést
případnou platbu

- kopie dokladu o koupi nebo jiný hodnověrný důkaz o zakoupení zboží

Zboží musí být zasláno doporučeně či jako pojištěný balík, nikoliv na dobírku, v tomto případě nebudou balíky převzaty !! Reklamace uplatňujeme na adrese: Lucie Hladíková, Souběžná 300, Záboří nad Labem, 28574

7.2.1. Lhůta k vyřízení reklamace uplatněné KUPUJÍCÍM - spotřebitelem činní 30 dní, nestanoví-li právní předpisy jinak. Osoba, vyřizující reklamaci, vydá KUPUJÍCÍMU doklad o podrobnostech reklamace a o způsobu jejího vyřízení.

7.2.2. V případě reklamace z důvodu neodstranitelné vady má KUPUJÍCÍ nárok na výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy. Posouzení charakteru vady pro tento účel je na výrobci, distributorovi nebo na jejich servisním středisku. V případě reklamace z důvodu odstranitelné vady má KUPUJÍCÍ nárok na opravu zboží.

7.2.3. V případě neoprávněné reklamace (závada vznikla špatným použitím nebo chybnou manipulací apod.) vzniká autorizovanému servisu popřípadě PRODÁVAJÍCÍMU nárok na náklady vzniklé zejména v souvislosti s lokalizací vady, dohledáním potřebných údajů, testováním a přepravou neoprávněně reklamovaného zboží. KUPUJÍCÍ je povinen tyto náklady na výzvu PRODÁVAJÍCÍHO nebo provozovatele autorizovaného servisu uhradit bez zbytečných odkladu, nejpozději však do 14 dnů od ukončení reklamačního řízení. nebudou-li takto vzniklé náklady uhrazeny, má autorizovaný servis či PRODÁVAJÍCÍ právo na zadržení neoprávněně reklamovaného zboží k zajištění této pohledávky ve smyslu § 1395 občanského zákoníku.


7.3. Záruční doba zboží prodaného KUPUJÍCÍMU - spotřebiteli činí 24 měsíců, ledaže


•zákon stanoví pro určité druhy zboží jinou délku záruční doby, anebo
•PRODÁVAJÍCÍ či výrobce stanoví pro určité zboží delší záruční dobu.

7.3.1. Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží KUPUJÍCÍM. Doba trvání záruky je zpravidla uvedená v záručním listě, není-li ke zboží vydán záruční list, uplatňuje KUPUJÍCÍ práva z vad na základě dokladu o koupi zboží(faktury) vydaného PRODÁVAJÍCÍM.

7.3.2. Záruka zaniká:
•uplynutím záruční doby,
•porušením ochranných pečetí a nálepek, zabraňujícím neodborným zásahům do zboží, pokud se tyto na zboží vyskytují,
•neodbornou instalací nebo jiným uvedením do provozu, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží uvedené v dokumentaci, ledaže by pokyny v návodu k montáži a užívání byli nesprávné,

7.3.3. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním. V závislosti na druhu vady a na povaze zboží, je nutné zboží k reklamaci vždy zaslat čisté, umyté(kojenecké lahve, sterilizátory apod.) V případě, že bude zboží k reklamaci zasláno znečištěné bude zasláno zákazníkovi zpět na jeho náklady. Kupující spotřebitel má v souladu s § 598 občanského zákoníku právo na úhradu nutných nákladů k uplatnění reklamace.


8. KUPUJÍCÍ je povinen se s reklamačním řádem seznámit. Nákupem zboží potvrzuje souhlas s těmito OP a reklamačním řádem a zavazuje se jím řídit. PRODÁVAJÍCÍ si vyhrazuje právo na změny těchto OP a reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

9. Ochrana osobních dat


Naše firma se zavazuje, že všechna osobní data budeme používat pouze pro naši vnitřní potřebu a pro komunikaci s vámi našimi zákazníky. Prohlašujeme, že nikdy nebudou poskytnuta v žádné podobě jinému subjektu ať zdarma či za úplatu. Ostatní podmínky se řídí platným zákonem o ochraně osobních dat platné na území ČR.
Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje spotřebitelů předávány v minimálním rozsahu, nutném pro bezproblémové doručení zboží.



10. Tyto obchodní podmínky (Nové znění )a reklamační řád jsou platné a učinné dnem 1.1.2014
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Podmínky prodeje na mimibazaru jsou stejné (viz výše) s DODATKEM k rezervaci zboží:
Zboží Vám rezervuji max.7 dní a to POUZE po zaplacení zálohy 1/2 z ceny vámi objednaného zboží!!! JEDNÁ SE O NOVÉ ZBOŽÍ !!!

(Platbu za NOVÉ ZBOŽÍ a SOUKROMÝ PRODEJ nelze sloučit na jeden bankovní učet!!!) Do balíčku ano.
*******************************************************************************************************
***SOUKROMÝ PRODEJ***

Jedná se o použité zboží po mých dětech a rodině.

Zboží zasílám po připsání peněz na učet - na dobírku neposílám!! (Platbu za NOVÉ ZBOŽÍ a SOUKROMÝ PRODEJ nelze sloučit na jeden bankovní učet!!!) Do balíčku ano.

Věci, které prodávám jsou většinou nošené po mých dětech a neteři, a ty co jsem si dovolila označit jako ,,nové,-soukromý prodej -jsou věci, které jsem neměla ani na sobě,nebo mé děti. Nabízené věci prodávám čisté,vyprané a neponičené!! Vždy se snažím danou věc co nejlépe popsat,ale může se mi stát,že nějakou ukrytou dírečku přehlédnu.

Při závazné objednávce mi hned napište i svou adresu.
Rezervace - trvá 7dní(nebo dle dohody déle),pokud do té doby,(nebo dle dohody) nezaplatíte prodejní cenu,rezervaci ruším a prodávám dalšímu zájemci.

UPOZORNÉNÍ !!!!Pokud si něco objednáte v mém bazárku a poté mi nedorazí do 7 dnů od Vás peníze na učet a Vy mi nebudete odpovídat na mé mailíky okamžitě Vám píšu ZÁPORNÉ HODNOCENÍ!!!!

Jelikož jsou prodávané věci nošené,není možná reklamace!
U věcí označených ,,Nepoužité,, jsou opravdu nové a nenošené některé i vč.dokladu o koupi!!!

Automaticky kupujícímu po proběhnutém obchůdku napíšu hodnocení, a také zároveň prosím o napsání hodnocení mě.


Děkuji a přeji příjemné nakupování :-))
Podmínky byly naposledy upraveny: 7.1.2014, 12:09
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu