PODMÍNKY PRODEJE
Helena V. (Izabelka) ID 67783 |
|
mimibazar.cz/izabelka |
Oblast: Nymburk |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení) |
Registrace: 17.7.2007 |
Naposledy: 23.7.2020 15:44 |
Aktualizace: 18.4.2016 21:28 |
|
|
|
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFPři nákupu daňový doklad přidáváme do balíčku.
DODÁNÍ:
bankovní převod - poštovné
dop.zásilka do velikosti 50 x 35 x 5 cm do 500g - 45,- Kč
dop.zásilka do velikosti 50 x 35 x 5 cm do 1 kg - 55,- Kč
dop.zásilka do velikosti 50 x 35 x 5 cm do 2 kg - 65,- Kč
pokud je zásilka větší - bohužel již není možno zasílat jako dop.zásilku, ale jako balík !
cenný balík s pojistkou do 2 kg - 75,- Kč
cenný balík s pojistkou do 5 kg - 85,- Kč
DOBÍRKA:
cena dobírka cenný balík s pojistkou 130,- Kč
POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA:
Zákazník je povinen ihned po převzetí smluvního plnění zkontrolovat veškeré zboží a neprodleně, ještě v den převzetí plnění, nahlásit prodejci všechny zjištěné vady a nedostatky. Pokud tak neučiní, pokládá se převzaté zboží za bezvadné.
Záruční podmínky a reklamace - uplatnění práv z odpovědnosti za vady
•Záruční doba a záruční list
•Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
•Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.
•Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
•Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ).
•Reklamace
•V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
•Postup reklamace
•Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě www.welena.cz, vyplní formulář v sekci Reklamace, kde uvede zejména typ výrobku, jeho výrobní číslo, číslo prodejního dokladu a popis závady. Do dvou pracovních dnů budou zákazníkovi zaslány informace o dalším postupu, konkrétně adresa, kam zákazník zašle reklamované zboží, a formulář "průvodka reklamovaného zboží".
•Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
•Vyřízení reklamace
•Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazníkovi zasláno zboží zpět po případě vyměněno za nové.
•Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.
Podmínky byly naposledy upraveny: 18.3.2013, 13:27
VELIKOSTI OBLEČENÍ
32,
34,
36,
38,
40,
42,
44,
46,
48,
50,
52,
54,
56,
58,
60,
62,
64,
66,
68,
70,
74,
80,
86,
92,
98,
102,
104,
110,
116,
122,
128,
134,
140,
146,
152,
158,
164,
170,
176,
182,
XXS,
XS,
S,
M,
L,
XL,
XXL,
XXXL,
4XL,
5XL,
6XL,
7XL VELIKOSTI OBUVI
15,
16,
17,
18,
19,
20,
21,
22,
23,
24,
24.5,
25,
26,
27,
28,
29,
29.5,
30,
31,
32,
33,
33.5,
34,
35,
35.5,
36,
36.5,
37,
37.5,
38,
38.5,
39,
39.5,
40,
40.5,
41,
41.5,
42,
42.5,
43,
43.5,
44,
44.5,
45,
45.5,
46,
46.5,
47,
47.5,
48,
49,
50,
51,
52 Nově na Mimibazaru
TESTY A SOUTĚŽE
© 2001–2024 Copyright
CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10,
IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490
a dodavatelé obsahu