Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Blanka L. (x-large) ID 63809
mimibazar.cz/x-large
Oblast: Boskovice
Telefon: 731105281
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 20.6.2007
Naposledy: 20.2.2018 12:11
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 11
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Provozovatel
Blanka Lahodová

Hybešova 36
Boskovice
68001
Česká republika

tel. 731 105 281

IČ : 43 42 53 21

Společné (ověřené) podmínky prodeje Ověřených obchodníků

1. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Dle Občanského zákoníku §53
odst. 7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.
odst. 8. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv:
na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
na dodávku novin, periodik a časopisů,
spočívajících ve hře nebo loterii
Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.
Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.
Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.
Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.

2. Záruční lhůty
NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. U potravinářského zboží činí osm dnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.
Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.
POUŽITÉ ZBOŽÍ:
U věcí použitých nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, jež tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena prekluzivní lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (§ 626 odst. 3 občanského zákoníku. U věcí použitých práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců, tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci).
Reklamační postup uvede prodávající ve druhé - vlastní části podmínek prodeje.

3. Prohlášení
Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19
Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých vlastních podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

VLASTNÍ PODMÍNKY PRODEJE
Vážení nakupující,
přečtěte si, prosím, podmínky prodeje:

ZBOŽÍ :
Jedná se o nové zboží, zejména dánské značky ZIZZI, zaměřené na oděvy větších velikostí.

REZERVACE:
Je na 7 dní, po dohodě možno i déle. Pokud po této době nebude platba připsána na účet ( není-li dohodnuto jinak) a neozvete se, zboží vracím zpět do prodeje. Při dotazech na zboží čekám na odpověď maximálně 12 hodin, poté stejný postup.Prosím při objednávce uvádějte svoji ADRESU! Zboží se snažím popsat přesně a pečlivě. Pokud máte jakékoliv pochybnosti ohledně velikosti nebo čehokoliv jiného, napište mi, ráda zodpovím každý váš dotaz :-)

DODACÍ PODMÍNKY:
1.PLATBA
Zašlu vám podklady pro platbu, kde je uvedeno č.ú. a VS pro jednodušší identifikaci platby. Platba je možná převodem na účet nebo složenkou na účet. Na dobírku nezasílám! Platbu očekávám do 7 dní, pokud se domluvíme je splatnost samozřejmě podle potřeby.

2.POŠTOVNÉ A ZASLÁNÍ BALÍČKU:
Poštovné je stanoveno dle váhy balíčku dle ceníku ČP od 1.4.2017, ceník viz cpost.cz. Balíček odesílám doporučeně do 3 pracovních dnů ode dne připsání platby na účet. Obyčejně zasílám jen na vyžádání a VAŠE RIZIKO. V případě ztráty balíčku ČP vracím vámi zaplacenou částku na váš účet. Na dobírku nezasílám. Balné neúčtuji.

3. OSOBNÍ ODBĚR :
Zboží je možné si vyzvednout osobně v naší prodejně na adrese :

X-LARGE
Masarykovo nám. 34/33
Boskovice 680 01

4.OPRÁVNĚNÉ REKLAMACE:
viz první část podmínek prodeje


ZÁRUČNÍ LHŮTA
Jedná se o nové zboží, tudíž se na ně vztahuje záruční lhůta dle platného záručního řádu.

OBJEDNÁVKY:
Na vaše objednávky a maily odpovídám co nejdříve...pokud budu mimo dosah PC, je vždy vzkaz na mé stránce. Pokud i přesto neodpovím do 12 hodin, kontaktujte mě, prosím, znovu mailem nebo telefonicky 731 105 281.

STORNO OBJEDNÁVKY: Pokud si objednávku rozmyslíte, informujte mě, prosím, do 24 hodin od objednání. Na pozdější reklamace nebudu brát zřetel!

Informace o postupu prodejce, kdy zjistí, že není schopen objednané zboží dodat nebo je schopen jej dodat pouze částečně - okamžitý kontakt s nakupujícím formou e-mailu
a vrácení ev.zálohy na účet nakupujícího.

UKONČENÍ OBCHODU: Po obdržení balíčku prosím o zprávičku, že v pořádku přišel. Pokud se do 14 dní od mého odeslání neozvete, považuji obchod za uzavřený.

Děkuji všem.
Název firmy: Blanka Lahodová
Sídlo firmy: Hybešova 36, Boskovice 68001.
Provozovna : X-LARGE
Masarykovo nám. 34/33
Boskovice 680 01

Telefon: 731 105 218
e-mail: bery.lah@seznam.cz
IČO: 43 42 53 21
ID 63809
Podmínky byly naposledy upraveny: 23.5.2017, 13:52
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu