Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Lucie F. (obuv Žirafa) ID 597621
Zdravá dětská obuv a doplňky Žirafa
mimibazar.cz/obuvzirafa
Oblast: Turnov
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 19.1.2017
Naposledy: 17.3.2017 13:09
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 0
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Provozovatel

Lucie Franců
Padařovice 36, 46345 Pěnčín
IČ 88639479

DIĆ 7853200663

tel. 603728402

1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 7 dnů od převzetí:
Kupující může odstoupit od smlouvy do 4 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá v písemné formě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží do 14 dnů od písemného odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, v původním obalu, s původními cenovkami, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vrácenou částku.


2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)
- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do 24 měsíců od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.


Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.


Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

Reklamační postup je uveden níže.

3. Prohlášení:
Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, .
Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

Výše poštovného je 90,- Kč
Záruka na zboží 2 roky.

Preferuji platbu předem na účet na účet 107-6010340217/0100

Zboží odesílám nejdéle do tří pracovních dnů od připsání platby na účet!


Pokud vám balíček přijde poškozený, rozbalte ho prosím,před doručovatelkou a zkontrolujte,zda je v balíčku vše, co jste si objednali a případně reklamujte přímo s doručovatelkou!






Reklamační řád
1. Záruční doba začíná běžet ode dne zakoupení zboží kupujícím. Zboží je dodáváno se zárukou 24 měsíců. Reklamující musí pro reklamaci předložit doklad prokazující zakoupení zboží, samotné zboží v čistém stavu, reklamační protokol či jiný doklad o předchozí reklamaci (pokud jde např. o vadu opakující se).
2. Záruka se nevztahuje na vady:
• způsobené běžným opotřebením
• vzniklé nesprávným používáním
• vzniklé nesprávným skladováním nebo údržbou
• způsobené mechanickým poškozením zboží
• způsobené zásahem člověka či působením jiné síly
3. Kupující-spotřebitel má dle povahy vady při uplatnění zákonné záruky tato práva:
jedná-li se o odstranitelnou vadu, má právo na bezplatné, včasné a řádné odstranění vady bez zbytečného odkladu prodávajícím. Není-li to vzhledem k povaze vady možné, má právo požadovat výměnu věci nebo vadné součásti. Jestliže takový postup není možný, má právo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo vrácení peněz.
4. V případě slevy z ceny nelze reklamovat vadu zboží, pro kterou byla sleva poskytnuta.
5. Prodávající rozhodne o reklamaci uplatněné kupujícím ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává lhůta přiměřená podle druhu věci potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamaci včetně odstranění vady vyřídí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace.
6. Prodávající vydá reklamujícímu písemně potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob reklamace vyřízení reklamace je požadován a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace
Podmínky byly naposledy upraveny: 21.1.2017, 21:19
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu