Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Katka K. (Kostka) ID 58017
mimibazar.cz/Kostka
Oblast: Milovice
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 14.5.2007
Naposledy: 8.8.2024 10:23
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1333
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milé maminky, vítám vás v obchůdku.

Zboží v obchůdku je až na výjimky nové a jako NOVÉ ZBOŽÍ je označeno. Na všechny dotazy a objednávky odpovídám. V případě dovolené nebo mé nepřítomnosti bude vzkaz v albu v kolonce DŮLEŽITÉ. Neváhejte mne znovu kontaktovat, pokud Vám po zaslání dotazu či objednávky nepřijde email do max. 24hod, může to být chybou elektronické pošty.

Vždy vyčkejte na potvrzení Vaší objednávky a přidělení variabilního symbolu, který VŽDY uvádějte. I když jste 1. zájemce, zboží nemusí být skladem. O skutečnosti, že zboží je k dispozici, Vás informuji mailem.

DOKLAD O NÁKUPU PŘIKLÁDÁM DO BALÍČKU NA VYŽÁDÁNÍ.

Balíček odesílám prostřednictvím České pošty (doporučený dopis nebo cenný balík) nebo prostřednictvím expresní balíkové služby PPL. Cena poštovného/dopravného je dle platného ceníku České pošty/PPL (uvedeno u každého zboží). Zboží odesílám do 5 pracovních dní po připsání platby na účet.

Na dobírku zasílám po předchozí vzájemné domluvě.

Chyby a omyly v textu a vyobrazení jsou vyhrazeny.

ZÁKAZ KOPÍROVÁNI FOTEK Z MÉHO ALBA - pokud zkopírujete fota bez mého souhlasu, informuji administrátory, aby fotky z Vašeho alba smazali!!! Bez kompromisu. Toto se na MMB nedělá, nedělám to já a nebudu to trpět jiným drzým inzerentům!!! Děkuji za pochopení.

Záruční doba běží ode dne převzetí zboží kupujícím a je u nového zboží 24měs., pokud není uvedeno jinak. Na použité zboží se vztahuje záruka dle platných zákonů. Prodávající nezodpovídá za vady, na které kupujícího předem upozornil a vady způsobené přepravou zboží (je potřeba reklamovat zboží u přepravce).

Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.

Zákazník má právo vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od doručení zboží. Zboží by mělo být vráceno v původním obalu, neporušené, nenošené, neprané, včetně originál visaček, štítků a prodejních dokladů. Po jeho doručení (doporučenou zásilkou – dobírkové balíky nepřijímám) bude zákazníkovi vrácena částka odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží (bez poštovného) na zákazníkem udané číslo bankovního účtu. Pokud zákazník číslo účtu neuvede, bude mu hotovost vrácena poštovní složenkou nebo jinak na základě vzájemné dohody.

V případě, že žádáte vrácení zboží, které již není v původním obalu, je Vám vráceno 70%částky tohoto zboží. Pokud vracíte již použité zboží, bude Vám vracená částka adekvátně snížena o opotřebení zboží.

V případě oprávněné reklamace je vrácena částka v plné výši včetně poštovného.

V případě ztráty zásilky Českou poštou je zákazníkovi vrácena celá částka včetně poštovného do 30dnů od ztráty zásilky.

V případě poškození zásilky při jejím dodání, zásilku nepřebírejte a toto uveďte jako důvod pro vrácení v dokladech pošty.

V případě, že poškození zboží zjistíte až po převzetí zboží doma, je potřeba uplatnit reklamaci do dvou pracovních dnů (počítá se i sobota, pokud je Vaše pošta otevřena) od převzetí balíčku. Toto VŽDY provádí adresát (nikoliv odesilatel). Reklamaci je možné provést na kterékoliv poště, vhodnější je ovšem pošta, u které jste balíček převzali. Reklamace se provádí s celým obsahem balíku, včetně veškerých obalových materiálů a přiložené faktury (doložení výše škody). Jestliže fakturu nedoložíte, bude se vycházet z Vámi zadané subjektivní výše škody, maximálně do výše ceny balíku. Je důležité při reklamaci doložit obalový materiál, pokud jej nedoložíte, bude při vyřizování reklamace přihlíženo i k této skutečnosti. Jestliže by to byl důvod zamítnutí reklamace, bohužel již nelze uplatňovat reklamaci u mne jako u prodejce. Vždy požadujte sepsání protokolu!

Tímto prohlašuji, že svěřená osobní data nezneužiji a neposkytnu třetí osobě.


Příjemný obchůdek!

Katka Kostková
Podmínky byly naposledy upraveny: 27.10.2010, 22:59
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu