PODMÍNKY PRODEJE
Tomáš M. (babyZuzka) ID 559349 baby shop Zuziček |
mimibazar.cz/babyzuzka |
Oblast: Jihlava |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení) |
Registrace: 19.6.2015 |
Naposledy: 16.10.2016 13:35 |
|
|
|
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFProvozovatel:
Baby Shop Zuzíček
Tomáš Matějný
Salavice 50
589 01
Třešť
Česká republika
IČ: 01900757
Tel: 732 132 913
Část I.
1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)
- Jakost při převzetí
Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.
Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.
Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.
Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.
- Zákonná práva z vad
Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.
V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.
Reklamační postup je uveden níže ve druhé – vlastní části podmínek prodeje.
3. Prohlášení:
Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz.http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19 .
Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.
________________________________________
Část II.
Milé nakupující,
vítáme Vás v našem internetovém obchůdku a těší nás, že jste nahlédli do našeho albíčka .
PLATBA
Počkejte si prosím na podklady pro platbu, kde bude uvedeno číslo účtu a variabilní symbol VS.
Zboží odesíláme také na dobírku.
PŘEMĚŘENÍ A DOTAZY
Ráda Vám vše přeměřím nebo zodpovím jakýkoliv dotaz, nebojte se a ptejte se :-)
STORNO OBJEDNÁVKY
Objednávku lze zrušit bez udání důvodu do 24 hodin.
Emailem: babyshopzuzicek@seznam.cz.
Zákazník má vždy přesné informace o stavu zboží na skladě v rámci odpovědi na poptávku.
Zákazník má možnost udat dobu, kterou je ochoten na zboží vyčkat.
REKLAMACE
Na použité zboží není poskytována záruční doba.
Na nové zboží je poskytována záruční doba dle platného záručního listu.
Reklamace a právo na odstoupení od obchodní smlouvy
Reklamace zboží je možná dle zákona o ochraně spotřebitele. Vracím pak zpět celou platbu která mi přišla na účet t.j. (cena za zboží + jedno poštovné)
Vrácení zboží bez udání důvodu je možné do 14dnů od převzetí zásilky, následně bude vrácena platba pouze za zboží (ne za poštovné).
Zboží je možno vrátit pouze ve stejném stavu, v jakém jej zákazník obdržel. V případě sporu bude použita fotodokumentace prodejce.
POŠTOVNÉ A ZASÍLÁNÍ BALÍČKU
Poštovné je stanoveno dle váhy balíčku - dle ceníku ČP.
(V každém inzerátu je uvedená cena poštovného)
Balíček odesíláme doporučeně, jako pojištěný balík nebo na dobírku.
Snažíme se zboží odesílat v den připsání peněz na účet nebo po potvrzení, že zboží si opravdu přejete zaslat na dobírku.
Papírový doklad o prodeji Vám bude přiložen do balíčku.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ:
Zavazuji se, že nebudu poskytovat osobní data vámi sdělená třetím osobám a že tyto budou sloužit jako důvěrná pouze pro interní potřebu mé firmy. Údaje žádané při registraci slouží výhradně k vyřízení objednávky a ke komunikaci se zákazníkem.
Po obdržení balíčku prosím o zprávičku nebo hodnocení - že balíček v pořádku přišel.
Pokud se do 14 dní od mého odeslání neozvete, považuji obchod za uzavřený.
Těšíme se na obchodování s Vámi a doufáme, že budete spokojený .
Tomáš.
Salavice 50
589 01
Třešť
Česká republika
IČ: 01900757
Nejsem plátce DPH.
732 132 913
Podmínky byly naposledy upraveny: 31.7.2015, 16:08
VELIKOSTI OBLEČENÍ
32,
34,
36,
38,
40,
42,
44,
46,
48,
50,
52,
54,
56,
58,
60,
62,
64,
66,
68,
70,
74,
80,
86,
92,
98,
102,
104,
110,
116,
122,
128,
134,
140,
146,
152,
158,
164,
170,
176,
182,
XXS,
XS,
S,
M,
L,
XL,
XXL,
XXXL,
4XL,
5XL,
6XL,
7XL VELIKOSTI OBUVI
15,
16,
17,
18,
19,
20,
21,
22,
23,
24,
24.5,
25,
26,
27,
28,
29,
29.5,
30,
31,
32,
33,
33.5,
34,
35,
35.5,
36,
36.5,
37,
37.5,
38,
38.5,
39,
39.5,
40,
40.5,
41,
41.5,
42,
42.5,
43,
43.5,
44,
44.5,
45,
45.5,
46,
46.5,
47,
47.5,
48,
49,
50,
51,
52
© 2001–2024 Copyright
CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7,
IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490
a dodavatelé obsahu