Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

ÚČET BYL POZASTAVEN
Vícenásobná registrace
Monika C. (moni10) ID 54179
Monikashop
mimibazar.cz/moni10
Oblast: Ostrava
Registrace: 22.4.2007
Naposledy: 15.4.2013 17:00
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
67322883
DIČ CZ7653215570
HODNOCENÍ 588
VŠECHNY FOTOGRAFIE 1
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 5
RECEPTY 6
NÁVODY 0
Paragon není zasílán automaticky .balíky jsou odesílány vždy 1x týdně kurýrní službou.
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Dobrý den.
Reservaci dávám na dobu 24hod.
Zboží zasíláme dobírkou české pošty

*****************************************************************************
Společné (ověřené) podmínky prodeje Ověřených obchodníků


1. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:


Občanský zákoník paragraf § 53
§ 53
(1) Pro uzavření smlouvy mohou být použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti smluvních stran. Prostředky komunikace na dálku se rozumí zejména neadresovaný tisk, adresovaný tisk, typový dopis, reklama v tisku s objednávkovým tiskopisem, katalog, telefon s (lidskou) obsluhou, telefon bez (lidské) obsluhy (automatický volací přístroj, audiotext), rozhlas, videotelefon (telefon s obrazovkou), videotext (mikropočítač a televizní obrazovka), elektronická pošta, faxový přístroj, televize (televizní nákup, teleshopping), veřejná komunikační síť, například internet.
(2) Prostředky komunikace na dálku umožňující individuální jednání mohou být použity jen tehdy, jestliže spotřebitel jejich použití neodmítl. Pouze s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele mohou být použity automatické telefonní systémy bez (lidské) obsluhy, faxové přístroje a automatické rozesílání elektronické pošty. Použitím těchto prostředků komunikace na dálku nesmí spotřebiteli vzniknout žádné náklady.
(3) Při použití prostředků komunikace na dálku musí být obsahem návrhu informace nutné k uzavření smlouvy ve smyslu obecných náležitostí smlouvy upravených v této části a podstatných náležitostí smlouvy stanovených v části osmé zákona. Tyto informace musí být poskytnuty určitým a srozumitelným způsobem s přihlédnutím k zásadám dobré víry a k ochraně osob, zejména nezletilých nebo spotřebitelů.
(4) Při jednání prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku musí být spotřebiteli s dostatečným předstihem před uzavřením smlouvy poskytnuty zejména tyto informace:
a) obchodní firma nebo jména a příjmení a identifikační číslo dodavatele, sídlo právnické osoby a bydliště v případě fyzické osoby, u zahraniční osoby rovněž adresu podniku nebo organizační složky na území České republiky, byly-li zřízeny, údaj o zápisu v obchodním rejstříku nebo jiné obdobné evidenci, včetně spisové značky, pokud je přidělena, a kontaktní údaje, zejména poštovní adresu pro doručování, telefonní číslo, případně adresu pro doručování elektronické pošty,
b) údaje o příslušném kontrolním orgánu, podléhá-li činnost dodavatele režimu povolování,
c) název a hlavní charakteristiky zboží nebo služeb,
d) cena zboží nebo služeb, z níž jednoznačně vyplývá, zda je uvedena včetně všech daní a poplatků, mají-li k ní být připočítávány,
e) náklady na dodání,
f) způsob platby, dodání nebo plnění,
g) poučení o právu na odstoupení, s výjimkou případů podle odstavce 8,
h) náklady na použití komunikačních prostředků na dálku,
i) doba, po kterou zůstává nabídka nebo cena v platnosti.
K informacím podle písmen a) a b) zajistí dodavatel trvalý veřejný přístup, nedodržení této povinnosti se považuje za nepředání informací podle § 53 odst. 7.
(5) Podá-li spotřebitel objednávku prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku, je dodavatel povinen prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku neprodleně potvrdit její obdržení, to neplatí při uzavírání smlouvy výlučně výměnou elektronické pošty nebo obdobnou individuální komunikací. Objednávka a potvrzení jejího obdržení jsou považovány za doručené, pokud se s nimi strany, jimž byly určeny, mohou seznámit.
(6) Po uzavření smlouvy při použití prostředků komunikace na dálku, nejpozději však před plněním, musí být spotřebiteli písemně poskytnuty tyto informace:
a) obchodní jméno a identifikační číslo dodavatele, sídlo právnické osoby a bydliště v případě fyzické osoby,
b) informace o podmínkách a postupech pro uplatnění práva odstoupit od smlouvy,
c) informace o službách po prodeji a o zárukách,
d) podmínky pro zrušení smlouvy, pokud není určena doba platnosti nebo platnost je delší než 1 rok.
(7) Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem podle ustanovení odstavců 4 a 6, činí tato lhůta pro odstoupení 3 měsíce od převzetí plnění. Jestliže však jsou informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení tříměsíční lhůty a počíná od té doby běžet lhůta čtrnáctidenní.
(8) Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv
a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
d) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
e) na dodávku novin, periodik a časopisů,
f) spočívajících ve hře nebo loterii.
(9) Poskytuje-li dodavatel plnění spotřebiteli bez objednávky, není spotřebitel povinen dodavateli jeho plnění vrátit ani jej o tom vyrozumět.
(10) Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy podle odstavce 7, má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Dodavatel je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení.
Předchozí paragraf
Občanský zákoník paragraf § 52





Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.


2. Záruční lhůty

NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. U potravinářského zboží činí osm dnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.

Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.

POUŽITÉ ZBOŽÍ:
U věcí použitých nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, jež tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena prekluzivní lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (§ 626 odst. 3 občanského zákoníku. U věcí použitých práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců, tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci).

Reklamační postup uvede prodávající ve druhé - vlastní části podmínek prodeje.


3. Prohlášení

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých vlastních podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

Vlastní podmínky prodeje
Dobrý den maminky i všichni ostatní,
U zboží je vždy psané,zda je skladem,nebo na OBJEDNÁVKU...od každého mám i více párů-kusů skladem, pokud by bylo na zboží více zájemců a bylo již vyprodané, budu Vás okamžitě informovat, veškeré míry nabízeného zboží jsou uvedeny, proto prosím věnujte chvilku času na přeměření stélky i ostatních rozměrů, v albu naleznete i návod na změření chodidla, na základě tohoto přeměření je pak jednoduché vybrat i správnou velikost.

Zboží označené jako NOVÉ ZBOŽÍ je zabaleno v originální krabici či obalu, preferuji platbu předem na účet, s dobírkou mám bohužel špatné zkušenosti, při platbě prosím uvádějte do zprávy pro příjemce své jméno, na Vaši platbu čekám 5 pracovních dní, pokud se nedohodneme jinak, což je možné, není problém počkat do výplaty či rodičovské, ale musím to vědět, pak nabízím dále.

Balíky odesílám prostřednictvím České pošty, posílám formou doporučeného balíku, který je automaticky pojiště na hodnotu 500Kč, pokud je posíláno více zboží najednou, posílám jako cenný balík, pojištěn na hodnotu 5000,-, cena poštovného se řídí tarify České pošty, informace o odeslaných balíčkách nelaznete u mne v albu. Paragon do hodnoty zboží 500,- přikládám dle zákona na vyžádání.

Osobní odběr je možný skoro kdykoliv.

Ceny jsou pevné, tak Vás prosím nesmlouvejte a ani mě nežádejte o výměnu za cokoliv!



Objednávku můžete stornovat prostřednictvím e-mailu do 24 hodin.

Na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu má zákazník právo vždy, pokud kupuje věc přes internet, vrátit bez udání důvodu lze nové zboží, které již nemá původní obal či nemá visačky, bylo použito, opotřebováno či dokonce poničeno, pak si prodejce může vrácenou částku ponížit o opotřebení výrobku, nepište a nepřelepujte prosím přímo krabici, při rozlepování se pak krabice zničí, zabalte do papíru či folie a na ní pište a lepte, penízky Vám vrátím na účet, jakmile zboží překontroluji, bez poštovného, stejně tak výměna zboží znamená, že další poštovné si hradí kupující.

Reklamace nového zboží - do 24 měsíců od nákupu, se řídí podle obchodního zákoníku. Záruka se vztahuje na veškeré vady zboží způsobené chybou při výrobě nebo chybou na použitém materiálu. Záruka se však nevztahuje na nadměrné opotřebování zboží v důsledku jeho nesprávného používání uživatelem. Zároveň se nevztahuje na běžné opotřebení zboží odpovídající charakteru zboží a době jeho užívání. Poštovné spojené s reklamací hradí kupující.

Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím, Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních podmínkách.

Děkuji Vám že jste ke mě nakoukli a přeji příjemné nakupování a hezký den,


********** Obuv a výběr obuvi *********
1.Vždy si pečlivě vybírejte obuv,dle způsobu užívání.
2.obuv se dělí na a)vycházkovou-nošení exterier,interier.
b)Zimní-většinou se vyznačuje lepšími tepelnými vlastnostmi a mohutnější podevší,protiskluzovou,také vyšší cenou.
c)Společenská-krátkodobé nošení v interiéru
d)Módní obuv-krátkodobé nošení v nenáročných podmínkách.u takové obivi je kladen větší důraz na poslední modní trendy,vše je podřízeno vzhledu a estetické hodnotě.Taková obuv má zkrácenou životnost a může být kratší než záruční doba!!!!! tato obuv je určená především do suchého počasí a je nutno předcházet jejímu zašpinění jiným negativním vlivům!!!!!!Jelikož na materiály a konstrukci jsou kladeny minimální technické požadavky.Důležitější je vzhled!!!
e)rekreační obuv-nošení ve volném čase
f)Sportovní obuv-je rozdělená na použití pro konkrétní sport.použití
g)Domácí
h)Dětská obuv.






Dne 4.05.2009

**********Zboží z USA,nakupujeme přes zprostředkovací agenturu se sídlem Miami. *******************************

Nejsem přímým zpostředkovatelem ,jen se Vám postaráme o dodání zboží do ČR,pokud to u obchodu v USA není povoleno.

Objednáme vše za Vás ,zboží po obdržení přepošleme na Vaší adresu.
Ceny u zboží jsou konečné včetně DPH a CLA a pošot.z USA.Platíte jen poštovné v ČR dle tarifu pošty.
Zboží se nedá do USA vrátit,je to nákladné!!Proto si předem rozmyslete zda si chcete objednat,abychom předešli případným sporům.V případě že Vám zboží nepadne,můžu nabídnout zboží dál na podej,ale částka se vrací až po PRODEJI.
V opačném případě můžete zboží vrátit ,ale budou Vám odečteny skutečné náklady na vracení zboží zpět do USA!!
Děkuji za pochopení.




***********Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu********************
*****************************************************************************************
Dodavatel není povinen akceptovat návrh spotřebitele na uzavření smlouvy z těchto smluvních důvodů:
- zboží se již nevyrábí nebo nedodává
- zboží je dlouhodobě nedostupné
- cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena

V případě, že tato situace nastane, Vás budeme informovat emailem nebo telefonicky a případně se s Vámi domluvíme na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, ...). V případě, že zboží nemá náhradu, bude z objednávky jen zrušeno.

Pokud jste již za zboží zaplatili (bankovním převodem) a výsledná hodnota objednávky bude po provedení změny nižší než již zaplacená záloha, budou peníze převedeny zpět na Váš účet v nejkratším možném termínu (běžně do 3 prac. dnů od připsání platby na náš účet, nejpozději však do 30-ti dnů ode dne připsání platby na náš účet). V případě, že výsledná hodnota objednávky bude po provedení změny vyšší, bude Vám dán k úhradě rozdíl těchto částek.


*********Informace o prodejci:********

IČ:67322883
DIČ:CZ7653215570
živnostenský list vydaný na jméno
zároveň kontaktní adresa.
Monika Czolková,
UKRAJINSKÁ 1451/11
Ostrava-Poruba
708 00
kontaktní tel: 605 000 748

emai:monikaczolkova@seznam.cz

PŘÍPADNÉ REKLAMACE,DOTAZY VYŘÍDÍME V PRACOVNÍ DNY OD 10-18HOD!!!!!!!
.............................UPOZORNĚNÍ..........................................

-ZÁRUČNÍ DOBA A ŽIVOTNOST VÝROBKU JSOU RŮZNÉ POJMY.ŽIVOTNOST VÝROBKU JE DANÁ ZPŮSOBEM A INTENZITOU POUŽÍVÁNÍ A NEMUSÍ BÝT VŽDY STEJNÁ JAKO ZÁRUČNÍ DOBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Příjemné nákupy :Czolková Monika
Podmínky byly naposledy upraveny: 22.3.2013, 17:25
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu