Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Barbora R. (doplnkov.cz) ID 500813
KARPET s.r.o.
mimibazar.cz/doplnkovcz
Oblast: Uherské Hradiště
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 21.10.2013
Naposledy: 24.1.2014 8:50
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 0
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Provozovatel
KARPET s.r.o.

sídlo:
Formanská 296
149 00 Praha4
Česká republika

velkoobchod:
Průmyslová 1315
69681 Bzenec

IČ 45795797
DIC CZ45795797



Společné (ověřené) podmínky prodeje Ověřených obchodníků

1. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Dle Občanského zákoníku §53

odst. 7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.

odst. 8. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv:

•na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
•na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
•na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
•na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
•na dodávku novin, periodik a časopisů,

•spočívajících ve hře nebo loterii
Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.

Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.

Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.


2. Záruční lhůty

NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. U potravinářského zboží činí osm dnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.

Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.

POUŽITÉ ZBOŽÍ:
U věcí použitých nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, jež tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena prekluzivní lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (§ 626 odst. 3 občanského zákoníku. U věcí použitých práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců, tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci).

Reklamační postup uvede prodávající ve druhé - vlastní části podmínek prodeje.


3. Prohlášení

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých vlastních podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.


Vlastní podmínky prodeje:

PROVOZNÍ DOBA:
Objednávat můžete denně celých 24 hodin. Na Vaši objednávku budu reagovat nejpozději do 24 hodin-pokud ne, ozvěte se. Kontaktovat mě můžete na mail barbora.randulova@karpet.cz , telefon 608 55 00 84


ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY:
Objednávku můžete stornovat do 24 hodin na e-mail: barbora.randulova@karpet.cz nebo přes vzkazy MMB.


ODESLÁNÍ ZBOŽÍ:
Vámi objednané zboží odesíláme maximálně 3. pracovní den, v měsících říjen až prosinec maximálně 5. pracovní den od připsání Vaší platby na náš účet.

Pokud tomu bude jinak, neprodleně Vás informujeme. Pokud nebudeme mít Vámi zaplacené zboží skladem, pak Vás budu informovat a OKAMŽITĚ reagovat podle dohody s Vámi (zaslání náhradního zboží, vrácení částky na účet).


ZPŮSOB DORUČENÍ A DOPRAVNÉ:
Zboží zasíláme ČESKOU POŠTOU cena dopravného je vždy uvedena u výrobku. Pokud si objednáte více výrobků, cena bude počítána jen jedna.


PLATBA:
Platba předem na účet u KB číslo účtu 30800041/010


OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ:

Osobní údaje zákazníků jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití.

Při prodeji zboží shromažďujeme pouze kontaktní údaje, konkrétně celé jméno a příjmení, adresu, telefonní čísla a emailové adresy, za účelem odeslání zboží a kontaktu se zákazníky. Kupující souhlasí s tím, že tyto údaje mohou být použity prodávajícím k výše uvedenému účelu až do odvolání tohoto souhlasu. Tyto údaje nejsou poskytovány třetím stranám kromě dopravců.

VÝMĚNA ZBOŽÍ:
Zakoupené zboží je možné vyměnit za jiný kus. Nejprve nás o tomto informujte na email. Poté jej zašlete v původním stavu, v původním obalu s na adresu:
KARPET s.r.o.
Průmyslová 1315
69681 Bzenec
Dopravné si hradí kupující sám. Vyměněné zboží bude odesláno po uhrazení dopravného, které si kupující také hradí sám. Zboží zašlete nejpozději do 14-ti dní od obdržení. Po tomto termínu není již výměna možná.


REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
Při reklamaci nebo vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě, mě prosím nejprve informujte na mail.

V případě doručení objednaného zboží je kupující povinen zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.

Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem.
Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese: Karpet s.r.o. Průmyslová 1315, 69681 Bzenec nebo na emailovou adresu: barbora.randulova@karpet.cz

Zákazník na vlastní náklady zajistí obal vyhovující nárokům přepravy a doručí reklamované zboží prodávajícímu. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána. Pokud zasílá prostřednictvím ČP, pak vždy jako cenný balík a to s dodejkou a to po předchozím písemném upozornění prodávajícího mailem nebo prostřednictvím ČP.

V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, slevou či výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.

Prodávající je povinen reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího doručení případně ode dne předání reklamovaného zboží.

Je-li reklamace bezdůvodná - neuznaná, prodávající ve lhůtě uvedené v předchozím odstavci vyzve kupujícího, aby si zboží vyzvedl.
Podmínky byly naposledy upraveny: 29.10.2013, 16:27
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu