Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Ing. Josef M. (Jituška beruška) ID 48575
Ing. Josef Matuška
mimibazar.cz/jituskaberuska
Oblast: Blansko
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 20.3.2007
Naposledy: 30.11.2017 23:51
Aktualizace: 26.7.2012 10:32
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 197
VŠECHNY FOTOGRAFIE 16
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
IČ: 724 722 51
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Dobrý den,

děkuji Vám za Váš zájem o věci v mém bazárku :o)

Balíčky zasílám doporučeně na Vámi uvedenou adresu. Pokud si přejete zaslat balíček obyčejně, je to možné, i když tak posílám nereda a pouze na Vaši zodpovědnost!!! Na dobírku nezasílám!!! Balíčky se snažím poslat co nejdříve po připsání peněz na účet, ale mám 3 malé děti a ne vždy mi to vyjde, takže můžu mít max. jeden až dva dny zpoždění. Do poštovného si účtuji cenu plastové obálky, občas se stane, že doplácím, někdy je poštovné nižší, ale to bohužel předem pokaždé neodhadnu. Také Vás chci poprosit, jestli mi můžete dát vědět, zda balíček v pořádku dorazil.

Maminky, pište mi, prosím, adresy, na které chcete balíček poslat - klidně stačí uvést, že mám balíček poslat na adresu uvedenou při registraci. Pokud tak neuvedete, automaticky tak posílám, ale stalo se mi, že se balíček za 3 dny vrátil s tím, že adresát na uvedené zásilce je neznámý a já pak musím složitě řešit co dál a co s dalším poštovným... Pokud bude chyba z Vaší strany, budu nucena Vás o ně znovu požádat!!!

Dále chci poprosit maminky, které se ptají na rozměry, poštu, nebo něco jiného, jestli mi můžou dát do 24 hodin vědět, jestli si danou věc vezmou, nebo jestli ji můžu uvolnit k dalšímu prodeji. V opačném případě po 24 hodinách vracím zpět do prodeje a budete-li mít zájem, můžete si danou věc znovu vyhledat. Na Vaše dotazy ráda odpovím, věci přeměřím, mám-li možnost, pošlu i více fotek... Když stíhám, píši rozměry rovnou, ale pokud to tak není, klidně se ptejte a budete-li potřebovat více času na přeměření, ráda Vám po dohodě počkám.

Platbu upřednostňuji předem na účet a očekávám ji do týdne, pokud se nedomluvíme jinak. Není žádný problém počkat na výplatu či mateřskou, ale vždy mě musíte informovat!!!

Máte-li zájem, je možný i osobní odběr v Jedovnicích, občas jedeme do Blanska, Brna, nebo okolí, takže se můžeme případně domluvit. Platba v tomto případě by byla hotově.

Na firmu (s dokladem) prodávám pouze outletové zboží - zbývající zboží po mně nebo dětech je soukromý prodej!!!!!

U outletu se jedná o nové zboží za velmi nízké ceny oproti původním, většinou bez visaček a štítky jsou znehodnoceny. U tohoto typu zboží se mohou objevit drobné vady – ušpinění, vady v látce, chybějící regulační gumy, knoflíky, délky u stejných velikostí mohou být rozlišné, drobné dírky. Toto zboží s takovými vadami NELZE REKLAMOVAT!!!!! Při koupi berete toto na vědomí!!!!! Reklamovat lze pouze nenositelné zboží.

Pokud uvedu míry, tak přeměřuji v dané velikosti pouze jednu věc, ne všechny. Takže se může stát, že rozměry ve stejné velikosti se můžou lišit.

Některé outletové věci jsou na ramínkách - s těmi menšími není problém a zasílám balíček i s ním, ale větší ramínka, např. u pyžam, se mi vejdou jen do největších obálek, kdy se už rozměry nevejdou do klasické doporučené zásilky a musela bych Vás žádat o vyšší poštovné. Takže pokud nebudete mít výslovné přání zaslat zboží i s ramínkem, posílám automaticky bez ramínka.

Pokud by se stalo, že nebudete s danou věcí spokojeni, že přehlédnu např. nějaký flíček nebo dírku, vždy mě nejdříve informujte - určitě to budu řešit k dané spokojenosti nás obou. Věci se snažím vždy dost zkontrolovat a na veškeré vady, kterých si všimnu upozorňuji, v popise. Pokud není nějaká závažná chyba z mé strany, zboží zpět již neberu!!! Rozhodně neberu zpět zboží z důvodu, že nesedí, protože míry jsou buď u zboží přímo uvedeny, nebo Vám danou věc ráda poměřím. Zboží lze reklamovat do 14 dnů od prodeje a to pouze nepoužívané a nefunkční.

Přeji příjemný nákup a děkuji za přečtení těchto řádků

Jitka
Podmínky byly naposledy upraveny: 16.4.2012, 17:30
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu