tel. 773 001 206 k dispozici PO-PÁ 8.30 - 17.00 SO 9.00 - 12.00 kontaktní osoba p. Bartošová
IČ 746 41 298
email: happysmilehracky@seznam.cz
e-shop: www.mujsmajlik.cz
email e-shop: info@mujsmajlik.cz
provozní doba v kamenném obchdě: PO-PÁ 8.30 - 17.00 SO 9.00 - 12.00
Způsoby úhrady zboží:
Objednané zboží musí být zaplaceno max do 5 pracovních dní od jeho objednání na účet České spořitelny. Cena se vždy skláda z ceny zboží+ náklady na poštovné dle tarifu ČP či dle tarifu PPL . Na dobírku nezasíláme.
Dodací lhůty:
Po připsání dané ceny a pod udaným variabilním symbolem (o přiděleném var. symbole informujeme zákazníka přes e mail) odesíláme zboží max do 3 pracovních dní.
Způsob dodání:
Zboží je odesláno buď přes ČP nebo PPL - podle přání zákazníka
Strornování objednávky: Objednávka může být stornovaná formou e mailu nebo telefonicky do 24 hodin od objednání zboží.
Ostoupení od smlouvy, vrácení zboží:
odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku: pokud nejste se zbožím spokojení, nebo pokud Vám nepadne velikost - preferuji výměnu za jiné a jakékoliv zboží z mé nabídky. V souladu s Občanským zákoníkem a Směrnicí Evropského parlamentu a Rady 97/7/ES ze dne 20. května 1997 o ochraně spotřebitele máte jako spotřebitel 14 dní na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ode dne převzetí zboží. V této lhůtě musí být zboží doručeno zpět prodávajícímu.
Vrácení zboží: Nové zboží je možné vrátit bez udání důvodu i když je rozbalené, nemá visačky a to do 14 dnů. Vrácení zboží se nevztahuje na úmyslné vady způsobené kupujícím.
Není-li objednané zboží na skladě:
Může se stát, že nabízené zboží není momentálně skladem. V tomto případě na to upozorním nebo napíši do prodávaného zboží "dočasně vyprodáno". Pokud by se stalo, že peníze budou připsány na účet a zboží nebude skladem, domluvím se na jiné nabídce nebo peníze vrátím. Většinou si dopředu ověřuji dostupnost zboží než dám údaje k platbě.
Reklamace:
Na nové zboží je reklamace možná dle zákona o ochraně spotřebitele. Reklamované zboží + faktura za zboží (vždy se odesílá s objednáným zbožím) odešlete na naší adresu. Poté odešleme buď nové zboží (doba dodání 14 dní) nebo pokud nebude již na skladě, tak zasíláme peníze zpět (doba pro odeslání peněz zpět 14 dní) Pokud by se stalo, že balíček bude již na poště poškozen, rozbalte jej před pracovnicí pošty, která je svědkem poškození a sepište protokol nebo jej nepřebírejte a zašlete zpět.
Ochrana osobních údajů: Vzhledem k tomu, že pro prodej je nutné shromažďovat osobní údaje za účelem zaslání zásilky, jako je jméno a adresa zákazníka, případně kontakt, jsou tyto údaje u prodávající uschovány pro případné zneužití dalším osobám a nejsou nikterak dále poskytovány.