Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Martina R. (eMáma eshop) ID 477286
Vewa Services, s.r.o.
mimibazar.cz/emamaeshop
Oblast: Brno
Ověřená adresa
Telefon: +420 734 125 774
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 28.3.2013
Naposledy: 29.1.2016 14:27
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 4
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
I. Základní ustanovení

Všeobecné obchodní podmínky společnosti Vewa Services, s.r.o., slouží k úpravě vztahu mezi kupujícím a společností Vewa Services, s.r.o., jako prodávajícím, při prodeji monitorů dechu, dětských chůviček a ostatních produktů, nabízených společností Vewa Services, s.r.o., k prodeji, a to prostřednictvím kamenného obchodu na adrese Nové sady 41, 602 00 Brno, kamenného obchodu na adrese U Leskavy 729/30, 625 00 Brno, nebo internetových obchodů na adrese www.monitory-dechu.eu, www.emama.cz.
Prodávající je společnost Vewa Services, s.r.o., IČO: 292 71 215, se sídlem Bohuslava Martinů 48, 602 00 Brno, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským obchodním soudem v Brně, oddíl C, vložka 69709 (dále také jako „Prodávající“).
Kupujícím zákazníkem je spotřebitel, dle ustanovení § 52 odst. 3 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, tj. „fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání“. (dále také jako „Zákazník“)
Právní vztahy mezi Prodávajícím a Zákazníkem, které nejsou výslovně upraveny těmito všeobecnými obchodními podmínkami, se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.
Nákup zboží ze strany Zákazníka mu nezakládá právo užívat či jiným způsobem nakládat s právy duševního vlastnictví Prodávajícího nebo ostatních subjektů, jejichž zboží je Prodávajícím nabízeno k prodeji.
Objednávka je návrhem kupní smlouvy mezi Prodávajícím a Zákazníkem. Kupní smlouva vzniká na základě odeslání objednávky Zákazníkem a přijetím této objednávky Prodávajícím. Přijetí a odeslání objednávky je Zákazníkem neprodleně potvrzeno informativním e-mailem na jím zadaný e-mailový kontakt. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí, jako je například jméno, adresa, e-mail a telefonní kontakt. Objednávka, která tyto náležitosti neobsahuje, není brána jako platná objednávka a je systémem vyřazena.
Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. V případě sporů ve znění mezi verzí kupní smlouvy v českém jazyce a jejím případným cizojazyčným překladem je rozhodující znění smlouvy v českém jazyce.
Kupní smlouva je Prodávajícím archivována a není přístupná třetím subjektům. Udělí –li Zákazník třetí osobě svolení k nahlédnutí do archivované kupní smlouvy a podkladů s ní souvisejících, je tato pověřená třetí osoba oprávněna k nahlédnutí do výše uvedených dokumentů.


II. Cena zboží a platební podmínky

Cena zboží je uvedena v internetovém katalogu na stránkách www.monitory-dechu.eu, nebo www.emama.cz a odpovídá ceně, která je zde uvedena v době objednání výrobku a je pro Zákazníka závazná. Všechny tyto uvedené ceny jsou konečné včetně DPH. Potvrzením a odesláním objednávky Zákazník prohlašuje, že je s výše uvedenými cenami Prodávajícího seznámen a souhlasí s nimi.
V případě, kdy Zákazník objedná 1 ks zboží, se k této ceně připočítává cena za dopravu a balné, jejíž výše je určena způsobem přepravy, resp. dle sazebníku zvoleného přepravce Zákazníkem. Přepravní podmínky a sazebník jednotlivých možností přepravy jsou uvedeny v čl. VI těchto všeobecných obchodních podmínek. V případě objednání více kusů zboží, se cena za dopravu nepřipočítává ke všem objednávaným kusům zboží, ale dle výše uvedeného pravidla v tomto odstavci, tj. k jednomu kusu objednaného zboží. Tato podmínka však neplatí v případě, pokud Zákazník požaduje, aby objednané zboží bylo zasláno na více určených adres.
V případě, kdy Zákazník osobně převezme zakoupeného zboží na prodejně Prodávajícího, se k ceně produktu nepřipočítává cena za dopravu.
Zákazník má tyto níže uvedené možnosti platby za zboží:
- v hotovosti, osobní odběr v kamenném obchodě Prodávající na adrese Nové sady 41, 602 00 Brno, nebo U Leskavy 30, 625 00 Brno

- bezhotovostně, bankovním převodem ve prospěch účtu Prodávajícího, na č.ú.: 2100364628/2010, vedený u Fio banka, jako variabilní symbol je nutné uvést číslo kupní smlouvy – objednávky.

- tzv. „na dobírku“, k ceně zboží je přičtena položka dle sazebníku České pošty, s.p.



III. Objednávání zboží

Zákazníkovi je před odesláním objednávky dána možnost se plně seznámit s celkovou cenou každého jednotlivého zboží nabízeného Prodávajícím, včetně dalších cenových položek, které se k ceně zboží připočítávají. Stejně tak i s podmínkami kupní smlouvy, dodacími, přepravními a reklamačními podmínkami, a to přímo na internetových stránkách Prodávajícího www.monitory-dechu.eu, nebo www.emama.cz. Pokud Zákazník potvrdí a odešle objednávku Prodávajícímu, závazně a výslovně tím prohlašuje, že se plně seznámil a souhlasí s určením celkové ceny i se všemi výše uvedenými podmínkami.
V případě pochybností, týkající se objednávky, má Zákazník právo se bezplatně informovat u Prodávajícího na e-mailové adrese: vewa@vewa.cz.
Objednávání zboží na internetovém portálu www.monitory-dechu.eu, nebo www.emama.cz je prováděno prostřednictvím objednávkového formuláře Prodávajícího, který obsahuje veškeré náležitosti vyžadované zákonem, zejména ustanovením § 53 a násl. zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, v platném znění.
Zákazník je povinen před potvrzením a odesláním objednávky Prodávajícímu zkontrolovat správnost a úplnost veškerých údajů, souvisejících s jeho osobou, ale i typ, počet, cenu zboží a zvolenou formu přepravy. Zákazníku je systémem umožněno před odesláním objednávky takový neúplný či nesprávný údaj opravit.
Objednávku lze učinit těmito způsoby:
- Prostřednictvím internetového obchodu www.monitory-dechu.eu, nebo www.emama.cz, resp. objednávkového formuláře, který je na této adrese umístěný,

- prostřednictvím elektronické pošty na adresu Prodávajícího: vewa@vewa.cz. Zákazník je však vždy povinen uvést údaje dostatečně identifikující jeho osobu, případně osobu určenou k převzetí zboží, pokud se liší, dále adresu dodání zboží, druh a počet objednávaného zboží, zvolený způsob přepravy a s tím spojený způsob platby,

- telefonicky u Prodávajícího: na telefonním čísle 734 125 774. Zákazník je však vždy povinen uvést svoje identifikační údaje, případně osobu určenou k převzetí zboží, pokud se liší. Dále adresu dodání zboží, druh a počet objednávaného produktu, zvolený způsob přepravy a s tím spojený způsob platby,

- osobně v kamenném obchodě Prodávajícího: Nové sady 41, 602 00 Brno, nebo U Leskavy 30, 625 00 Brno.

Každé objednávce je přiděleno vlastní identifikační číslo, které bude Zákazníku neprodleně sděleno po přijetí objednávky. Toto identifikační číslo je vždy nutné uvádět při jakékoliv komunikaci s Prodávajícím.


IV. Odstoupení od smlouvy

Odstoupení od kupní smlouvy ze strany Zákazníka, se řídí ustanoveními § 52 a násl. zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, v platném znění.
Zákazník má právo odstoupit od smlouvy v souladu s ustanovením § 53 odst. 7 občanského zákoníku bez udání důvodů a bez jakékoliv sankce do 14-ti dnů ode dne převzetí zboží na základě uzavřené kupní smlouvy. V takovém případě Zákazník kontaktuje Prodávajícího nejlépe písemně, formou doporučeného dopisu, na adresu: U Leskavy 729/30, 625 00 Brno. V tomto dopise uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením identifikačního čísla objednávky, kopii faktury, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. K uplatnění odstoupení od smlouvy po uplynutí výše uvedené lhůty, bude, dle ustanovení § 53 odst.7 občanského zákoníku, Prodávající přihlížet.
Zákazník nemůže, kromě případů kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, odstoupit od smluv:
- při poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,

- na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na odchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,

- na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jako i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,

- na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,

- na dodávku novin, periodik a časopisů,

- spočívajících ve hře nebo loterii.

V případě odstoupení od smlouvy, je Zákazník povinen navrátit Prodávajícímu zakoupené zboží v původním stavu. V případě, že je zboží ze strany Zákazníka poškozeno, používáno nebo částečně opotřebeno, má Prodávající právo tuto škodu vyčíslit a následně ji odečíst od částky, kterou Zákazník vynaložil při nákupu zboží, s čímž zákazník výslovně souhlasí.
Po obdržení vráceného zboží budou Zákazníkovi vráceny peníze nejpozději do 14-ti dnů ode dne doručení zboží na adresu Prodávajícího.
Při vrácení zboží je Zákazník povinen doložit doklad o koupi zboží. Bez tohoto dokladu nebude možné vrácení peněz.
Není výslovně možné zasílat vrácené zboží „na dobírku“. Takto zaslané zboží není povinen Prodávající přijmout.


V. Dodací podmínky

Jakmile Prodávající obdrží od Zákazníka jeho objednávku, začíná běžet lhůta určená pro dodání zboží. Do této lhůty se nezapočítávají dny pracovního klidu a státní svátky a také doba určená na přepravu zboží. Vzhledem k tomu, že přeprava není prováděna Prodávajícím, není možné nikterak ovlivnit její délku trvání.
Dodáním produktu se rozumí předání k přepravě, jejíž způsob byl zvolen Zákazníkem.
Obvyklá doba dodání od převzetí objednávky až po odeslání na adresu Zákazníka, činí 1 den.
Jestliže Zákazník uskuteční svoji objednávku v kterýkoliv pracovní den do 11.00 hod. dopoledne, je odeslání zboží realizováno ještě v tentýž pracovní den na adresu Zákazníka.
Místem dodání zboží je adresa uvedená Zákazníkem v jeho objednávce.
Vlastnické právo ke zboží přechází na Zákazníka pod podmínkou zaplacení kupní ceny a jeho převzetím.


VI. Přepravní podmínky

Zákazník si může zvolit způsob přepravy zboží prostřednictvím České pošty s.p. dle níže nabízených možností:

balík do ruky

Česká pošta garantuje doručení následující pracovní den od podání zásilky a současně vás bude přes SMS i e-mail bude informovat o doručování balíku.
Nezastihne-li vás doručovatel na uvedené adrese, upozorní vás výzvou na uložení zásilky na poště.
Výzva, kterou naleznete v poštovní schránce, obsahuje i kontaktní informace (telefon) na poštu, kde máte zásilku uloženu.
Můžete požádat o opakované doručení uložené zásilky běžnou doručovací pochůzkou na určitý den.
Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, bude automaticky odeslána zpět odesílateli.
Balíkem lze poslat pouze drobné zboží (max. do 30 kg).
balík na poštu

Česká pošta garantuje doručení následující pracovní den od podání zásilky přímo na vámi vybranou poštu.
Služba je praktická v situacích, kdy nejste k zastižení na jednom místě nebo v pracovní době nemůžete balík převzít.
Česká pošta vás přes SMS a e-mail bude informovat o doručování balíku.
Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, bude automaticky odeslána zpět k nám.
Balíkem lze poslat pouze drobné zboží (max. do 30 kg).


VII. Záruční podmínky

Při prodeji zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet zásadně dnem převzetí zboží Zákazníkem, tj. dnem uvedeným na záručním listě.



VIII. Reklamační podmínky

Zákazník je povinen při převzetí zboží od přepravce zkontrolovat jeho stav. V případě poškození zboží je Zákazník oprávněn zboží od přepravce nepřevzít. O tomto poškození je Zákazník povinen neprodleně informovat jak přepravce, tak i Prodávajícího.
V případě reklamace vadného zboží ze strany Zákazníka u Prodávajícího, je Zákazník oprávněn uplatnit takovou reklamaci osobně v místě kamenné prodejny Prodávajícího nebo v písemné formě, na adresu sídla Prodávajícího, či e-mailové adrese Prodávajícího: vewa@vewa.cz. Při uplatnění reklamace je Zákazník povinen uvést důvod reklamace a veškeré závady, které shledává na reklamovaném zboží.
Zákazník je povinen předat případně zaslat na adresu Prodávajícího reklamované zboží s veškerým příslušenstvím a veškerými náležitostmi, s jakými jej od Prodávajícího převzal.
V případě, že Zákazník zasílá reklamované zboží na adresu Prodávajícího formou poštovní přepravy, je Zákazník povinen učinit taková opatření, aby nebyla na zboží způsobena jakákoliv další škoda, tj. je povinen odesílané reklamované zboží řádně zabalit s ohledem na zvolený způsob a povahu přepravy.
O převzetí reklamovaného zboží, bude Prodávajícím neprodleně vystaven protokol o reklamaci zboží v písemné podobě, jehož kopie bude předána Zákazníkovi. Zákazník je povinen v průběhu reklamace na požádání takový protokol předložit Prodávajícímu.
Lhůta pro vyřízení reklamace začne běžet ode dne převzetí zboží Prodávajícím, resp. ode dne vystavení protokolu o reklamaci.
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamce včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamce, pokud se Prodávající a Zákazník nedohodli na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má Zákazník stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
V případě oprávněné reklamace vzniká Zákazníku právo na náhradu nákladů spojených s uplatněnou reklamací. Náklady reklamace na straně Zákazníka by měly odpovídat druhu a povaze reklamovaného zboží.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
- Poškozením zboží při přepravě (řešte s dopravcem IHNED při převzetí zboží). Při přebírání zboží od přepravce si pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti neprodleně informovat jak přepravní společnost, tak Prodávajícího,

- porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou,

- neodborným zacházením,

- zboží bylo poškozeno živly,

- pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě, tzn. že výrobek či zboží bylo používáno Zákazníkem i přes zjištěnou vadu dále.



VIII. Ochrana osobních údajů

Zákazník uzavřením smlouvy souhlasí s tím, že Prodávající shromažďuje, zpracovává a užívá jeho osobní údaje v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, a to pouze v rozsahu nutném k povaze kupní smlouvy a práv a povinností z ní vyplývajících, a to až do doby jeho písemného vyjádření o nesouhlasu s tímto zpracováním.
Veškeré údaje a informace poskytnuté Zákazníkem Prodávajícímu, jsou považovány za důvěrné.
Prodávající není oprávněn užít údaje a informace poskytnuté Zákazníkem jiným způsobem, než je tomu uvedeno výše a poskytovat je třetím osobám, jestliže jejich činnost nesouvisí s plněním z kupní smlouvy (například zvolený přepravce).
Zákazník má právo k přístupu ke svým osobním údajům, které jsou zpracovávány Prodávajícím a má právo kontroly jejich správnosti a nakládání s nimi.
Osobní údaje je možné na základě písemné žádosti ze strany Zákazníka Prodávajícímu odstranit trvale z databáze.
Prodávající prohlašuje, že osobní údaje Zákazníka jsou plně zabezpečeny proti jakémukoli zneužití.
Podmínky byly naposledy upraveny: 1.5.2013, 15:14
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu