Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Nikol J. (Luciana0) ID 46889
Nikol Jelínková
mimibazar.cz/luciana0
Oblast: Cheb
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 11.3.2007
Naposledy: 22.11.2017 13:19
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 90
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Odpovědná osoba:
Nikol Jelínková
Celní 409
351 35 Plesná
IČ 87116189
Tel. 774715286, posílat můžete i sms
email: luciana.mimibazar@email.cz
Provozní doba, čili doba kdy mne můžete kontaktovat jak telefonicky tak emailem je celý den, tedy po 24 h.

NÁKUPNÍ ŘÁD:
Po zaslání objednávky budete kontaktování emailem nejpozději do 24 hodin.
Rezervace držím 7dní, po této době rezervaci ruším, ale není problém se domluvit na delší rezervaci.

Strono objednávky je možné provést do 24 h od objednání jak telefonicky tak emailem či kdykoli později po domluvě.

DOSTUPNOST ZBOŽÍ: vystavené zboží je skladem.

FAKTURY:
Jelikož je vystavovaní faktur ke každému jednotlivému kusu zboží zdlouhavé a hlavně neekologické, posílám faktury pouze na vyžádání emailem v elektronické podobě. Pomůžete mi tak ušetřit polovinu nákladů a také životní prostředí :-) Děkuji.

ZPŮSOB PLATBY:
Bankovním převodem na účet č. 206099616/0600

ZPŮSOB DORUČENÍ:
Vystavené zboží je skladem a snažím se jej vždy aktualizovat, tzn. pokud je již zakoupeno a zaplaceno jiným zákazníkem, mažu jej z nabídky.

Zasíláno je nejpozději druhý den po připsání platby na účet.

Balíky zasílám prostřednictvím Geis nebo České pošty. U takového doručení je u vás zboží vždy do druhého dne od odeslání. Případně u menších zásilek je po domluvě možné jako doporučená zásilka, ale zasílám max. jen jednou týdně, Pošta je zde dost z ruky.

POŠTOVNÉ:

Geis - 85 Kč
Pošta Balík na poštu nebo Balík do ruky 85 Kč
Doporučená zásilka (po domluvě) 49 Kč

DŮLEŽITÉ: Věnujte prosím pozornost popisu u jednotlivého zboží. Přeměřujte míry. V popisu může být uvedena vada na zboží (potrhané ani děravé oblečení neprodávám, může se jednat případně o malý flíček, který celkový dojem na oblečení nekazí nebo je oblečení jinak krásné a zachovalé). Na takové oblečení se nevztahuje reklamace neboť koupí zboží souhlasíte s popisem, kvalitou zboží i s těmito obchodními podmínkami.

Pokud naleznete vadu na oblečení, kterou jsem přehlédla, není to rozhodně záměrné. Oblečení se snažím několikrát důladně prohlédnout a vadné zboží do nabídky ani nedávávám. V takovém případě mě prosím kontaktujte abychom se mohli domluvit na případné kompenzaci či navrácení zboží. Děkuji.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ BĚHEM 14 DNÍ OD ZAKOUPENÍ
Případné reklamace vyřizuji dle reklamačního řádu, v souladu s Občanským zákoníkem a se Zákonem o ochraně spotřebitele.

V souladu se zákonem č. 367/2000 má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží a zboží bez udání důvodu vrátit.

Před odesláním zboží mně prosím informujte zprávou na e-mail.

Písemně (i emailem) zašlete odstoupení od smlouvy, které musí být odesláno do 14 dní od převzetí zboží.

Na uvedenou adresu zašlete vracené zboží.

Všeobecné podmínky při vrácení zboží do 14 dnů od koupi:
Spotřebitel je povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží.
Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu zboží prodávajícímu nahradit v penězích.



REKLAMACE:
Jak postupovat v případě reklamace během 24 (12) měsíční záruční doby?

Zboží odešlete na adresu: Nikol Jelínková, Celní 409, Plesná 351 35

Ke zboží si připravte doklad o koupi a dopis, kde uvádíte důvod (vadu) pro uplatňování reklamace.
Pokud mne předem kontaktujete, na výše uvedeném čísle či e-mailu, můžeme si reklamaci usnadnit a lépe se domluvit.

ZÁRUKA: na nové zboží 2 roky

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ:
Odesláním osobní objednávky a registrací kupující souhlasí se zařazením svých údajů do databáze prodávajícího. Prodávající se zavazuje neposkytovat tyto údaje třetím osobám. Veškerá osobní data a kontaktní údaje uvedené při objednávce zboží jsou určeny pouze pro účely internetového obchodu Bio-shopping, který s nimi nakládá v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
Podmínky byly naposledy upraveny: 14.11.2014, 16:01
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu