Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Martin P. (GranuleHaná) ID 459011
Granule Haná
mimibazar.cz/granulehana
Oblast: Olomouc
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 18.11.2012
Naposledy: 20.12.2012 10:41
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 6
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Provozovatel
Martin Pagáč

Štarnov 175
78314 Štarnov
Česká republika

tel. 731200365, 731234147

IČ 76096653

Společné (ověřené) podmínky prodeje Ověřených obchodníků

1. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Dle Občanského zákoníku §53

odst. 7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.

odst. 8. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv:

na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
na dodávku novin, periodik a časopisů,
spočívajících ve hře nebo loterii

Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.

Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.

Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.


2. Záruční lhůty

NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. U potravinářského zboží činí osm dnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.

Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.

POUŽITÉ ZBOŽÍ:
U věcí použitých nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, jež tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena prekluzivní lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (§ 626 odst. 3 občanského zákoníku. U věcí použitých práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců, tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci).

Reklamační postup uvede prodávající ve druhé - vlastní části podmínek prodeje.


3. Prohlášení

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých vlastních podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

Vlastní podmínky prodeje:
Milí zákazníci, děkuji, že jste navštívili mé stránky.
Prosím přečtěte si následující podmínky prodeje. Pokud budete mít nějaké dotazy kontaktujte mne telefonicky nebo e.mailem, rád Vám odpovím nebo poradím.

KOMERČNÍ PRODEJ - pro DOMÁCÍ MAZLÍČKY

PROVOZUJE:
Martin Pagáč, Štarnov 175, 78314 Štarnov
IČ: 76096653, nejsem plátce DPH

KONTAKTNÍ A ZODPOVĚDNÁ OSOBA:
Martin Pagáč, e-mail: granulehana@seznam.cz, mobil 731200365, 731234147

INFORMACE O ZBOŽÍ A CENÁCH ZA ZBOŽÍ:
Veškeré zboží je nové, nepoužité s klasickou záruční dobou dle zákona, pokud není uvedeno jinak.

Ceny za zboží jsou uvedeny s DPH, bez poštovného (poštovné dopočítáváme, dle celkové váhy objenávky a ceníků pošty)

Balné neúčtujeme.

Cenovou nabídku nebo podklady k platbě zasíláme většinou do 48 hod od Vašeho kontaktu, ve výjmečných případech do 3 dnů, těsně před Vánocemi se snažíme reagovat okamžitě.

Veškeré nabízené zboží máme skladem, pokud se stane, že náhodou zboží nemáme, tak o tom ihned zákazníka informujeme a nabízíme nejbližší možný termín dodání. Pokud se stane, že zboží nemá skladem ani dodavatel, je časová prodleva samozřejmě delší, ale stává se to minimálně a samozřejmě o tom zákazníka informujeme.

Daňový doklad je zasílán v písemné podobě společně se zbožím v balíčku.

POŠTOVNÉ, DOPRAVA:

ROZVOZ ZDARMA
Rozvoz Vánočních balíčků zajišťujeme do Olomouce, Šternberka, Uničova, Litovle a blízkého okolí ZDARMA ! Jste-li tedy zákazník z některé obce poblíž těchto měst (na dotaz potvrdíme) máte dopravu zboží zdarma. Vánoční balíčky ovšem v tomto případě rozvážíme pouze v termínech 20.12.2012 a 21.12.2012 a platbu lze provést osobně při převzetí zboží.

ČESKÁ POŠTA
Zasíláme poštou jako cenný balík nebo doporučenou zásilku do 5cm výšky a 500g, ceny jsou uvedeny včetně DPH.

- Doporučená zásilka do výšky 5cm
100g za 41,-
500g za 45,-

- Cenný balík pojištěný do 500kč (ČP garantuje doručení do 3-5 dnů)
0-2kg za 73,- Kč
2-5kg za 80,- Kč
5-10kg za 95,- Kč
10-15kg za 110,- Kč
15-20kg za 125,- Kč

- Balík do ruky (ČP garantuje doručení následující den po podání)
0-2kg za 102,- Kč
2-3kg za 105,- Kč
3-4kg za 108,- Kč
4-5kg za 114,- Kč
5-6kg za 117,- Kč
6-7kg za 120,- Kč
7-8kg za 123,- Kč
8-9kg za 129,- Kč
9-10kg za 132,- Kč

Na dobírku zasíláme po domluvě se zákazníkem za příplatek 35,-Kč.

Cenu poštovného nebo přepravného účtujeme podle celkové váhy objednaného zboží (pokud objednáváte více položek) .

Balíčky zasíláme týž den, nebo následující pracovní den po připsání platby na náš účet (pokud výjmečně není zboží skladem, odesíláme zboží později, o všem informujeme zákazníka).

Před převzetím zásilky zkontrolujte, zda zásilka není viditelně poškozena přepravou, pokud tomu je tak, zkontrolujte ihned obsah a případně sepište reklamaci přímo s přepravcem a následně nás kontaktujte

ZPŮSOBY ÚHRADY:
Platba předem na účet č. 1350594173/0800, Česká spořitelna a.s., variabilní symbol je vaše ID na MMB, po připsání částky na účet Vám ihned zboží zašleme.

Dobírkou - po domluvě

Před platbou, vždy prosím vyčkejte na potvrzení Vaší objednávky a zaslání podkladů k platbě, kde uvádíme celkovou cenu i s poštovným.

REKLAMACE, VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
Reklamace jsou vyřizovány ve lhůtě do 30-ti dnů dle obch. zákona

Výměna a vrácení zboží do 14-ti dnů bez uvedení důvodu - v souladu se zákonem č. 367/2000 má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (nikoliv na IČO) a pouze v případě, kdy zákazník není přítomen při převzetí zboží. V ostatních případech dle zákona tento nárok zaniká. K odstoupení od kupní smlouvy je nutný originál dokladu o koupi. V případě, že jednáním zákazníka vznikne prodávajícímu škoda ve smyslu §55 odst. 1, je kupující povinen tuto škodu uhradit (zejména neúplný obsah, poškozený obsah atp.).

V případě odstoupení od smlouvy zboží zašlete doporučeně nepoškozené, kompletní, v nepoškozeném originálním obale.

Zboží zaslané na dobírku nebude převzato. Peníze Vám po kontrole úplnosti a nepoškozenosti zašleme na Váš účet, či složenkou

Stornování již provedené objdenávky, proveďte na náš e-mail v co nejkratší možné době, nejdéle do následujícího dne od objednání.

NEKOMERČNÍ PRODEJ:
Prodej všech věcí v ostatních albech, které nejsou zahrnuty v albech pro domácí mazlíčky je nekomerční. Balíček zasíláme doporučeně po připsání peněz na náš účet. Poštovné účtujeme podle platného ceníku ČP.

Pokud budete s nákupem zboží u nás spokojeni, prosíme o Vaše hodnocení na MMB.

Děkujeme za Vaše objednávky a věříme, že budete s našimi službami spokojeni a případně nás doporučíte svým přátelům.

S pozdravem Martin Pagáč, Granule HANÁ
Podmínky byly naposledy upraveny: 6.12.2012, 20:07
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu