Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Top T. (Top Trendy) ID 444731
Zdeňka Dostálová
mimibazar.cz/toptrendy
Oblast: Havířov
Telefon: +420734639460
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 31.8.2012
Naposledy: 17.10.2013 10:38
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
65904541
DIČ CZ7258275123
HODNOCENÍ 33
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Vítáme Vás v našem albu.

Obchodní podmínky

V albu na Mimibazaru máme vystaveno POUZE zboží, které je NA OBJEDNÁVKU ze zahraničí. Nemáme ho skladem. Z těchto důvodů nemůžeme poskytnout k jednotlivým druhům přesné rozměry – pouze orientační rozměrovou tabulku, která je vystavena. Děkujeme za pochopení.
Zboží bývá dodáváno zpravidla do 10 pracovních dnů.

Jak si zboží objednat?

Na zboží, o které máte zájem klikněte a v poznámce nám uveďte požadovanou velikost. Takto učiněnou objednávku budeme brát jako ZÁVAZNOU REZERVACI ZBOŽÍ.

Jak probíhá platba a co je rezervační záloha?

Po obdržení Vaší objednávky Vám budou nejpozději do 24 hodin (pouze v pracovních dnech) zaslány podklady k platbě REZERVAČNÍ ZÁLOHY ZA ZBOŽÍ – ta činí 50,-Kč za každý objednaný kus zboží. (K požadování zálohy jsme museli přistoupit z důvodů nepřebírání si objednaného zboží zákazníky. Děkujeme za pochopení).
Po připsání rezervační zálohy na náš účet bude Vaše zboží objednáno – bez zaplacení rezervační zálohy, nemůžeme zboží objednat.
Zboží objednáváme 1x týdně. Konkrétní termín máme vždy vypsán ve vzkazu na MMB.
Pokud nám nebude rezervační záloha do tohoto termínu připsána na účet, zboží Vám nebude objednáno a nebudeme v tomto případě nést zodpovědnost za prodloužení dodací lhůty.

Zaplatili jste rezervační zálohu a co teď bude dál?

Po obdržení rezervační zálohy zboží objednáváme v uvedeném termínu. Zboží nám pak bývá dodáno do pěti pracovních dnů.
Po jeho obdržení informujeme každého zákazníka, že má zboží připraveno k expedici a zasíláme podklady k doplacení ceny zboží a poštovného.

Kdy mohu zboží očekávat?

Po obdržení doplacené částky za zboží Vám bude zásilka odeslána nejpozději do dvou pracovních dnů. O odeslání zboží zákazníky informujeme mailem.

Zaplatili jste rezervační zálohu, ale zboží nám nebylo dodáno?

V tomto případě Vás budeme neprodleně informovat, že nám Vaše zboží nebylo dodáno a požádáme Vám o zaslání čísla účtu, na který Vám zašleme rezervační poplatek zpět.
NELZE SI ZA TENTO REZERVAČNÍ POPLATEK OBJEDNÁVAT NOVÉ ZBOŽÍ. Rezervační poplatek je v případě nemožnosti dodání zboží VŽDY vrácen.
Pokud byste si další kousek chtěli objednat, budeme rádi, ale bude muset být opět zaslán nový rezervační poplatek na novou objednávku.
Omlouváme se za tato opatření, ale zákazníků je mnoho a mohlo by pak docházet k nepříjemným nedorozuměním, komplikacím a zmatkům.

Zaplatili jste rezervační zálohu, zboží nám bylo dodáno, ale neobdrželi jsme Váš doplatek déle než 7 prac. dnů od informace, že máte zboží připraveno k expedici. Co se bude dít dále?

V případě, že nám nebude připsán na účet doplatek za objednané zboží spolu s poštovným (bez předchozí dohody) po dobu delší než 7 prac. dnů, budeme Vás informovat o odstoupení od objednávky a požádáme Vás o sdělení čísla účtu, na který Vám zašleme platbu rezervačního poplatku zpět. Ten však bude snížen o pokutu za nedodržení smlouvy o 20,-Kč za každý neodebraný kus zboží, jako náhrada za pracovní úkony již poskytnuté k vyřízení objednávky.

A cena poštovného a balného ?

Zásilky posíláme jako doporučené zásilky a cena je 65,-Kč.
Co se týče poštovného - již název „poštovné a balné“ znamená platba poště, poplatky za balné, čas strávený s balením, odvoz na poštu - takže dané poštovné a balné patřičně odpovídá uvedené hodnotě. Obyčejnou poštou nezasíláme.

Jaká je doba dodání zboží?

Jelikož se u zboží vystaveného v albu na MMB jedná o zboží na objednávku a objednává se ze zahraničí (kromě odkazů na aukce – na aukcích je všechno zboží skladem), je dodací lhůta (při dodržení veškerých podkladů a termínů plateb zaslaných námi zákazníkovi) zpravidla do deseti pracovních dnů.
Pokud nám však Vaše platba přijde později, než je uveden termín v námi zaslaných podkladech k platbě, je možné, že se dodací lhůta prodlouží. Za toto prodloužení však neneseme zodpovědnost.

Proč nejsou u zboží uvedené konkrétní rozměry?

Veškeré zboží vystavené na MMB (kromě odkazů na aukce – na aukcích je všechno zboží skladem) je NA OBJEDNÁVKU ze zahraničí. Z toho důvodu nemáme k dispozici konkrétní rozměry k jednotlivým druhům zboží a nemůžeme je uvést ani Vám poskytnout.
Uvádíme pouze velikosti, ve kterých je možné zboží objednávat.

Lze sloučit objednávky z MMB a vydražených aukcí z MMA?

Je nám líto, ale z důvodu různých expedicí, nelze objednávky z různých portálů slučovat.

Jsou součástí doplňky?

Je nám líto, ale dopňky součástí oblečení nejsou.

Reklamace a vrácení zboží v zákonné lhůtě

Pokud Vám zboží nebude vyhovovat, můžete je dle zákona vrátit. Napište nám a my Vám zašleme Protokol k vrácení zboží a adresu na kterou jej vyplněný spolu se zbožím zašlete. (Bez vyplněného protokolu se může stát, že se vyřízení Vaší záležitosti časově prodlouží.)
Zároveň Vás požádáme o zaslání čísla účtu, na který Vám bude zaslána platba zpět.
OPĚT NELZE ZA VRÁCENÉ ZBOŽÍ OBJEDNÁVAT NÁHRADNÍ ZBOŽÍ NA VÝMĚNU. Vždy se vrací peníze a objednání dalšího zboží je pokládáno za novou objednávku.

Pracovní doba

Pondělí - čtvrtek 8.00 - 17.00hod.
Pátek 8.00 - 16.00hod.
V této době jsme Vám k dispozici, abychom Vám odpovídali na maily. Odpověď obdržíte v pracovní dny do 24 hodin.
Pokud uvidíte, že jsme na albu přihlášeni, ale na mail jsme Vám neodpověděli, nezlobte se na nás. Znamená to totíž, že se pracuje na údržbě alba. (Komunikaci se zákazníky a práci v albu mají ve firmě nastarosti jiné osoby.) Děkujeme za pochopení.


Objednáním zboží stvrzujete, že s těmito Obchodními podmínkami souhlasíte.
Děkujeme za přečtení Obchodních podmínek a těšíme se na spolupráci.
Přejeme příjemné nakupování .

NÁZEV FIRMY:
Zdeňka Dostálová
IČ: 65904541
CZ7258275123
Mozartova 5/1062, 736 01 Havířov -Město


ZODPOVĚDNÁ OSOBA ZA PROVOZ OBCHODU: Zdeňka Dostálová
E-MAIL: toptrendy@seznam.cz
Tel: +420734639460
Podmínky byly naposledy upraveny: 9.8.2013, 10:19
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu