PODMÍNKY PRODEJE
Bashkim A. (adicom) ID 439306 Značkové zboží Ajdari |
mimibazar.cz/adicom |
Oblast: Plzeň - jih |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení) |
Registrace: 19.7.2012 |
Naposledy: 3.10.2015 23:09 |
|
|
|
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFMilé maminky,na mých stránkách platí všeobecné podmínky pro internetový obchod
Prosím o pochopení,že v případě neúspěšného obchodu,vrácení zboží atd.bude strženo za poštovné,poštovné hradím jen v případě úspěšného obchodu
Prosím Vás milé maminky ,o měření žádejte jen v případě vážného zájmu
PODMÍNKY PRODEJE
Provozovatel
Bashkim Ajdari
Tel:777556129
nejsem plátce DPH
Společné (ověřené) podmínky prodeje Ověřených obchodníků
1. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Dle Občanského zákoníku §53
odst. 7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.
odst. 8. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv:
na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
na dodávku novin, periodik a časopisů,
spočívajících ve hře nebo loterii
Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.
Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.
Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.
Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.
2. Záruční lhůty
NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. U potravinářského zboží činí osm dnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.
Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.
POUŽITÉ ZBOŽÍ:
U věcí použitých nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, jež tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena prekluzivní lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (§ 626 odst. 3 občanského zákoníku. U věcí použitých práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců, tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci).
Reklamační postup uvede prodávající ve druhé - vlastní části podmínek prodeje.
3. Prohlášení
Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19
Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých vlastních podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.
Vlastní podmínky prodeje
Vážené zákazníce - milé maminky,
vítám Vás v mém obchůdku, před nákupem se prosím seznamte s podmínkami prodeje:
ÚDAJE O PRODEJCI:
Bashkim Ajdari
Lipová 470
33441 Dobřany
tel.777556129
e-mail,superoutlet@seznam.cz
Adresa pro zaslání zakoupeného zboží prodejci při odstoupení od kupní smlouvy nebo u reklamace:
Bashkim Ajdari zn.Zboží
Lipová 470
33441Dobřany
PŘI NÁKUPU ZBOŽÍ BUDE DAŇOVÝ DOKLAD PŘIDÁN DO BALÍČKU NA VYŽÁDÁNÍ.
ZPŮSOB OBJEDNÁNÍ
Zboží si můžete objednávat:
a) on-line závaznou rezervací přímo z Mimibazaru
b) zasláním emailu na moji e-mailovou adresu
c) telefonicky na tel. čísle 777556129od 08.00-23.00
Zboží rezervujeme 7 dní. Pokud sedmý den nebude částka připsána na účet, zboží vracíme do prodeje. (Neplatí v případě jiné domluvy) Za rezervaci se nepovažuje dotaz na zboží.
ZÁVAZNOST OBJEDNÁVEK
Veškeré odeslané objednávky jsou považovány za závazné.
Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s tímto nákupním řádem, s dodacími, platebními a reklamačními podmínkami u nakupovaných výrobků.
Každá objednávka je potvrzena emailem. Doručením tohoto e-mailu dochází k uzavření kupní smlouvy.
Zákazník je o stavu své objednávky průběžně informován pomocí elektronické pošty.
STORNO OBJEDNÁVKY lze provést do 24 hodin telefonicky nebo mailem.
DODACÍ PODMÍNK všechny věcí v mém bazárku jsou skladem
ZPŮSOB DODÁNÍ A POŠTOVNÉ
Pokud není výše poštovného přímo uvedena u zboží, platí následující:
a) poštovné se řídí dle platného tarifu České pošty
ZPŮSOB PLATBY
a) předem bezhotovostním převodem na účet
b) hotově při osobním odběru
v kameném obchodě
PŘEVZETÍ OBJEDNÁVKY
Zákazník je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat, zda je balík nepoškozený. Žádám Vás, abyste nepřebírali otevřený, poškozený nebo promáčený balík. V opačném případě již nelze uplatnit reklamaci na poškozené zboží.
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY - VRÁCENÍ ZBOŽÍ A PENĚZ
V případě, že to umožňují zákony ČR, má zákazník ve lhůtě 14-ti dnů právo odstoupit od smlouvy. Zboží musí být vráceno na náklady zákazníka, zboží zaslané na dobírku nevyzvedáváme. Po kontrole zboží se dodavatel spojí se zákazníkem a dohodne způsob vrácení zaplacené částky za zboží.
Záruční doba poskytovaná při prodeji zboží činí všeobecně 24 měsíců ode dne nákupu, pokud není uvedeno jinak.
REKLAMACE
Reklamace vyřizujeme v souladu s obč. zákoníkem. Ze zákona máte nárok na vrácení peněz do 14 dnů bez udání důvod. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním. Bude-li zboží jevit známky opotřebení či bude-li poškozené či použité, prodejce si vyhrazuje právo na ponížení vrácené částky.
Zboží zasílejte doporučeně, ne na dobírku, a to na adresu kterou Vám potvrdím emailem. (Tj. napíšu Vám jí do emailu) Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží bez poštovného zašleme složenkou, nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
Při nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude v souladu s uvedeným zákonem akceptováno odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.
Další Vaše případné dotazy Vám rádi zodpovíme.
Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních podmínkách.
Budu se těšit na Váš nákup a věřím, že budete se zakoupeným zbožím spokojeni.
Podmínky byly naposledy upraveny: 14.9.2012, 0:02
VELIKOSTI OBLEČENÍ
32,
34,
36,
38,
40,
42,
44,
46,
48,
50,
52,
54,
56,
58,
60,
62,
64,
66,
68,
70,
74,
80,
86,
92,
98,
102,
104,
110,
116,
122,
128,
134,
140,
146,
152,
158,
164,
170,
176,
182,
XXS,
XS,
S,
M,
L,
XL,
XXL,
XXXL,
4XL,
5XL,
6XL,
7XL VELIKOSTI OBUVI
15,
16,
17,
18,
19,
20,
21,
22,
23,
24,
24.5,
25,
26,
27,
28,
29,
29.5,
30,
31,
32,
33,
33.5,
34,
35,
35.5,
36,
36.5,
37,
37.5,
38,
38.5,
39,
39.5,
40,
40.5,
41,
41.5,
42,
42.5,
43,
43.5,
44,
44.5,
45,
45.5,
46,
46.5,
47,
47.5,
48,
49,
50,
51,
52 Nově na Mimibazaru
TESTY A SOUTĚŽE
© 2001–2024 Copyright
CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10,
IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490
a dodavatelé obsahu