Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Šárka L. (Šarira) ID 422633
mimibazar.cz/sarira
Oblast: Jesenice u Prahy
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 16.3.2012
Naposledy: 14.4.2019 22:12
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 55
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milé zákaznice,

nabízím vám zboží dámské, pánské, dětské . NYNÍ ZA CENY OPRAVDU MINIMÁLNÍ!!! Pokud znáte kvalitu zboží, které nabízím, jistě oceníte, že nyní vyprodávám za částky pod nákupní cenou!!!!!!!!!!!!!!
Veškeré zboží, které vám nabízím mám skladem, je to značná výhoda jak pro vás tak pro mě. Máte tedy jistotu, že zboží vámi objednané dorazí ve velikosti, barvě a v domluveném termínu tak, jak jste si objednaly. Což vám se zbožím na skladě mohu zaručit.
Nyní nově odprodávám nové zboží z mého kameného obchodu, který budu zavírat. Všechno jsou to originál značkové věci od renomovaných firem, jak prádlo, tak noční zboží.
Pár kousků nabízím po sobě ať už nových nebo nošených. Ani tyto věci nejsou nakoupeny ze stánků, tam já nekupuji.
V obchodě pracuji již mnoho let, mou prioritou je zcela upřímný vztah k zákazníkovi. Tj. že vždy o zboží informuji tak, aby jste měly pravdivé a konečné informace pro spokojený nákup. Také preferuji kontakt se zákazníkem, osobní, telefonický či e-mailem v případě e-shopu.
Ráda bych Vás požádala, pokud budete provádět platbu účtem, rezervuji 7 pracovních dnů. Pokud se mi do té doby neozvete, jsem nucena objednávku zrušit.
Zrovna tak i já, pokud budu mít problém s odesláním zboží následovně po připsání na účet, určitě se Vám ozvu.
Jinak zboží odesílám druhý den po připsání částky na účet. Při platbě dobírkou také co nejrychleji po potvrzení objednávky. Obvykle druhý den.


Pro jasnost všech objednávek prosím udávejte vždy přesně své jméno, příjmení a adresu. Také prosím nezapomeňte připsat barvu a velikost zboží.
U platby účtem mi do zprávy pro příjemce napište své jméno a příjmení, budu mít tak rychlejší orientaci v platbách.
Odpovídám a objednávky vyřizuji v podvečer nebo ve večerních hodinách.

Díky za pochopení. Přeji Vám příjemný a spokojený nákup.
Děkuji Šárka Ledvinková (Šarira)

Společné (ověřené) podmínky prodeje Ověřených obchodníků

1. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Dle Občanského zákoníku §53

odst. 7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.

odst. 8. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv:


na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
na dodávku novin, periodik a časopisů,

spočívajících ve hře nebo loterii
Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.

Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.

Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.


2. Záruční lhůty

NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. U potravinářského zboží činí osm dnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.

Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.

POUŽITÉ ZBOŽÍ:
U věcí použitých nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, jež tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena prekluzivní lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (§ 626 odst. 3 občanského zákoníku. U věcí použitých práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců, tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci).

Reklamační postup uvede prodávající ve druhé - vlastní části podmínek prodeje.


3. Prohlášení

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých vlastních podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

platby:
- na účet
- dobírkou
- hotovostní platby na uvedené adrese ( po předchozí domluvě)

Šárka Ledvinková
K Rozcestí 214
Jílové u Prahy 25401


.

tel: 603943949

e-mail: s.ledva@seznam.cz

ceny jsou uvedeny s DPH
Podmínky byly naposledy upraveny: 21.6.2013, 9:55
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu