PODMÍNKY PRODEJE
Hana B. (mimi-galerie) ID 369269 Hana Bézová |
mimibazar.cz/mimi-galerie |
Oblast: Vlašim |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení) |
Registrace: 2.5.2011 |
Naposledy: 10.5.2015 21:20 |
|
|
|
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFDobrý den
nabízíme Vám nové zboží značek Birki´s, Papillio, Fare od oficiálních distributorů nebo přímo od výrobců.
Na Vaše dotazy odpovíme obratem, nejpozději však do 24 hodin.Případnou nepřítomnost oznámíme na MMB.
V případě jakéhokoli dotazu mne prosím kontaktujte na tel čísle +420 777 40 30 80 a nebo mailem info@mimi-galerie.cz a to kdykoli.
UPŘEDNOSTŇUJEME OBJEDNÁVKU PŘES E-SHOP( viz kontakt ), KDE MÁME PŘÍPRAVEN OBJEDNÁVKOVÝ A FAKTURAČNÍ SYSTÉM. Samozřejmě přes MMB není žádný problém.
DODÁNÍ objednaného zboží po zaplacení částky odesláním obratem (v případě zboží skladem) nebo do 7 dnů (v případě zboží skladem u dodavatele) nebo do 14 dnů (v případě zboží skladem u výrobce).Může se lišit plus mínus den (neovlivním rychlost pošty)
POŠTOVNÉ v ČR - je v tuto chvíli ZDARMA (zahajovací akce)
- v případě zájmu odešlu dobírkou za částku 109 Kč
ODESLÁNÍ ZBOŽÍ - Vždy doporučenou poštou předáním zboží k přepravě maximálně do 2 pracovních dnů.
Pokud se ukáže, že Vámi objednané zboží není nebo je jakýkoliv problém s dodáním, vždy Vás budu informovat, jaký zvolíme další postup ( buď se objednávka protáhne nebo ji vystornuji ). Nejlépe, když si dostupnost zboží ověříte předem mailem nebo telefonem. .
STORNO OBJEDNÁVKY - objednávku můžete stornovat do 24 hodin od přijetí podkladů k platbě (mailem nebo telefonicky). Po této lhůtě se bere objednávka jako závazná.
VÝMĚNA A VRÁCENÍ Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží není možné vázat na žádné podmínky či sankce. Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly. Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené kupní ceny. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky (kupní cenu, popř. zálohu) nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit (převzaté plnění již například nemá), anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích – v praxi se tak děje formou započtení na prodávajícím vracenou kupní cenu, která je tudíž spotřebiteli vyplacena ve snížené hodnotě. Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. Častou protiprávní praxí poskytovatelů služeb bývá požadavek na vrácení dodaného zboží v neporušeném obalu či zboží nepoužitého. Právo odstoupit od smlouvy má však spotřebitel podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku i v případě, že zboží již použil, ba dokonce i tehdy, jestliže jej již částečně opotřeboval – pak se uplatní shora popsaná metoda zápočtu spotřebované hodnoty na vracenou cenu. Současná česká právní úprava je již v souladu s evropskou směrnicí č. 97/7/ES a požadavek na bezpodmínečnost a nesankcionovatelnost práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy je výslovně uveden v ustanovení § 53 odst. 10 občanského zákoníku. Znamená to, že nepřichází v úvahu žádné kladení podmínek, účtování poplatků za odstoupení od smlouvy či odstupného. Pokud by poskytovatel služby chtěl spotřebiteli účtovat náklady spojené s vrácením zboží, musel by je řádně doložit. Toto opatření má za účel umožnit spotřebiteli zboží v klidu a náležitě vyzkoušet proto, že narozdíl od běžného nákupu v obchodě k tomu nemá při zásilkovém prodeji šanci, nemá možnost zjistit, zda mu zboží vyhovuje, ani jeho funkčnost porovnat s jiným zbožím. Nejde tedy o náhražku reklamací (reklamovat toto zboží je možné samozřejmě v záruční době).
REKLAMACE - ihned po obdržení zásilky si, prosím, Vaše zboží pečlivě překontrolujte. Pokud najdete vadu či kaz, obratem mě kontaktujte, na pozdější reklamace (výrobní vady) nebude brán zřetel.
Na nové zboží se vztahuje záruka 2 roky dle zákona. Na vady vzniklé mechanickým či jiným poškozením se záruka nevztahuje.Na vyřízení reklamace si vyhrazuji lhůtu 30 dnů (§19 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele). Také na použité zboží se vztahuje záruka dle platných zákonů
PLATBA
balíčky posílám doporučeně, v ceně je v tuto chvíli poštovné.
Platbu přijímám převodem na účet.
Na dobírku posíláme.
Provozovatel obchodní činnosti:
Bézová Hana
Hulice 5
257 63 Trhový Štěpánov
IČ : 67939163
telefonní spojení : +420 777 40 30 80
e-mailová adresa : info@mimi-galerie.cz
Nejsme plátci DPH
Věci NEMĚNÍM, jen PRODÁVÁM. Ve výjímečných případech je možno se domluvit jinak.
Věci po našich dětech jsou označeny,pokud není jinak označeno jsou to věci použité.
Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na
vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo
až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a
pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se
nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v
obecně v obchodních podmínkách.
Příjemný nákup.
Podmínky byly naposledy upraveny: 11.5.2011, 23:38
VELIKOSTI OBLEČENÍ
32,
34,
36,
38,
40,
42,
44,
46,
48,
50,
52,
54,
56,
58,
60,
62,
64,
66,
68,
70,
74,
80,
86,
92,
98,
102,
104,
110,
116,
122,
128,
134,
140,
146,
152,
158,
164,
170,
176,
182,
XXS,
XS,
S,
M,
L,
XL,
XXL,
XXXL,
4XL,
5XL,
6XL,
7XL VELIKOSTI OBUVI
15,
16,
17,
18,
19,
20,
21,
22,
23,
24,
24.5,
25,
26,
27,
28,
29,
29.5,
30,
31,
32,
33,
33.5,
34,
35,
35.5,
36,
36.5,
37,
37.5,
38,
38.5,
39,
39.5,
40,
40.5,
41,
41.5,
42,
42.5,
43,
43.5,
44,
44.5,
45,
45.5,
46,
46.5,
47,
47.5,
48,
49,
50,
51,
52 Nově na Mimibazaru
TESTY A SOUTĚŽE