Prodáváme to, co sami používáme a nosíme. V nabídce máme výrobky od předních českých a slovenských značek outdoorového a sportovního oblečení a vybavení.
OBJEDNÁVKA
Veškeré potvrzené objednávky jsou závazné. Kupující stvrzuje svou objednávkou souhlas s obchodními podmínkami i s reklamačním řádem. Pokud si kupující svou objednávku rozmyslí, je nutné nás co nejrychleji kontaktovat, max. do 24 hod.
ZPŮSOB DODÁNÍ ZBOŽÍ
Zboží expedujeme prostřednictvím České pošty. Zásilka je podána jako obchodní balík. Zboží bude doručeno na DODACÍ adresu uvedenou v objednávce, popř. na adresu uvedenou v komentáři k objednávce.
PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Kupující při převzetí zboží ve vlastním zájmu zkontroluje neporušenost obalu. Pokud se objeví poškození obalu sepíše s dopravcem protokol o poškození zásilky. Kupují by měl po převzetí zásilky zkontrolovat správnost dodaného (objednaného) zboží dle přiložené faktury a v případě nesrovnalostí ihned (buď telefonicky nebo emailem) informovat pracovníky e-shopu.
Kupující má právo do 14 dnů od převzetí zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno v nepoškozeném stavu, bez známek užívání a s veškerými visačkami. Zároveň musí být přiložena faktura a na ní uvedeno číslo účtu, na který si přejete částku vrátit.
Na vrácení peněz má prodávající 30 dní od doručení zásilky. V případě připsání na účet je to zpravidla do 14 dní.
Po doručení vráceného zboží (odstoupení od kupní smlouvy) prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána částka odpovídající ceně za zaplacené zboží.
Zboží, které vracíte zpět nezasílejte na dobríku. Takto došlá zásilka nebude přijata. Vrácení peněz probíhá pouze převodem na uvedený účet.
REKLAMACE
Reklamace zboží bude vyřízena dle zákona do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží spolu s fakturou, na kterou uveďte co reklamujete. Zákazník bude emailem informován o přijetí zboží k reklamaci. Po vyřízení bude opět informován emailem, jak reklamace dopadla.
Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.
VĚŘÍM, ŽE NAŠE SPOLEČNÉ OBCHODOVÁNÍ VŽDY DOVEDEM K OBOUSTRANÉ SPOKOJENOSTI :)
Podmínky byly naposledy upraveny: 29.9.2013, 21:03