Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Iveta Kopecká (Ba Lamba) ID 330120
mimibazar.cz/balamba
Oblast: Teplice
Telefon: 777 287 922
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 15.10.2010
Naposledy: 4.7.2016 13:41
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 35
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Objednání zboží:

Zboží zasíláme poštou do 5 pracovních dnů, pokud je zboží na skladě. Objednané zboží zasíláme na dobírku.V případě platby předem zasíláme zboží následující pracovní den po připsání požadované částky na účet.Ceny jsou uváděny včetně DPH.

Za expedici zboží účtujeme poštovné 59 Kč. Balíčky zasíláme jako doporučenou zásilku. Balné neúčtujeme. Po zaplacení zboží Vám balíček odesíláme většinou obratem. Pokud hodnota Vámi objednaného zboží překročí 2.500 Kč, poskytneme Vám na poštovné 100% slevu (poštovné neúčtujeme).

Zásilky, které nám jsou vráceny jako nevyzvednuté, zasíláme znovu pouze na Vaše vyžádání.Z důvodů velkého zájmu o zboží může dojít ke zpoždění dodání. V takovém případě přijměte naši omluvu. O zpoždění dodávky nebo vyprodání zboží budete informováni. Děkujeme za pochopení.


Výměna a vrácení zboží:

Na veškeré zboží je poskytnuta záruka 24 měsíců vztahující se na výrobní vady. Zboží, které Vám z jakýchkoli důvodů nevyhovuje, můžete do 14 dnů vrátit zpět. Nebude-li poškozeno, rádi Vám je vyměníme bez dalšího účtování balného a poštovného nebo vrátíme peníze. Při zasílání zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě. Zboží poškozené při přepravě v důsledku volby nevhodného obalu nelze vyměnit nebo za takové zboží žádat vrácení peněz. Zboží zpět nezasílejte na dobírku, takovou zásilku nepřebíráme, ale vracíme ji jako nevyžádanou.
Při vracení nebo výměně nezapomeňte vložit do zásilky zprávu o tom, jak s balíčkem naložit, zda žádáte výměnu nebo vrácení peněz, dále pak kopii prodejky nebo čitelné jméno a adresu, na kterou byla původní objednávka zaslána. Na vyřízení reklamací si vyhrazujeme dobu 30 dnů. Peníze lze vrátit pouze na jméno, na které byla vystavena prodejka. Reklamační řád:
Za dopravu zboží a s tím spojené riziko poškození nebo ztráty Vaší zásilky během přepravy zodpovídá přepravní společnost. V případě zboží poškozeného při přepravě Českou poštou, je nutné nahlásit tuto škodu do 48 hodin od převzetí zásilky na dodací poště.


Ochrana osobních dat:

Osobní data (jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail, bankovní spojení popř. IČO, DIČ apod.), která jsou součástí objednávky nebo nám byla sdělena během registrace nového zákazníka jsou považována za diskrétní a jsou chráněna proti zneužití.
Údaje o zákaznících zásadně nebudou sdělovány třetím osobám kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky zákazníka (banky, přepravci a pod.) a to pouze v nutném rozsahu.
Podmínky byly naposledy upraveny: 20.10.2010, 11:07
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu