Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

ÚČET BYL POZASTAVEN
Vícenásobná registrace - Jindra D. (Farenheitt) ID 35855, Kateřina D. (clinique) ID 34383
Kačka D. (DoNell) ID 315195
mimibazar.cz/donell
Oblast: Brno
Registrace: 8.8.2010
Naposledy: 15.12.2010 8:40
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 24
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Zájemci o nové zboží, čtěte podmínky prodeje, prosím!
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ, KONTAKTNÍ ÚDAJE A CHARAKTERISTIKA SLUŽEB

1.1 Níže uvedené obchodní podmínky upravují poskytnutí služby na adrese http://www.mimibazar.cz/bazar.php?user=315195. Obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti poskytovatele služeb a zákazníka. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li zákazníkem spotřebitel, řídí se vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, zákonem č. 40/1964 Sb, občanský zákoník a č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Je-li zákazníkem podnikatel a je současně zřejmé s přihlédnutím ke všem okolnostem, že se závazkový vztah s poskytovatelem týká jejich podnikatelské činnosti, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami, zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník.

1.2 Poskytovatelem internetové služby je Dorňáková Kateřina, Krausova 1053/4, 61800 Brno, IČ 74461494 (dále jen „poskytovatel“).

1.3 Poskytovatel poskytuje zákazníkům službu spočívající v zastoupení zákazníků při objednávání zboží a zaplacení jeho kupní ceny (dále jen „výrobky“), pocházejícího ze zahraničí, které si zákazník vybere z virtuální nabídky umístěné na webových stránkách http://www.mimibazar.cz/bazar.php?user=315195 (dále jen „služba“).

1.4 Poskytovatel uzavírá se zákazníkem příkazní, respektive mandátní smlouvu, je-li zákazníkem podnikatel a je zřejmé s přihlédnutím ke všem okolnostem, že se smlouva týká jeho podnikatelské činnosti (dále jen „smlouva“). Po uzavření smlouvy poskytovatel objednává zákazníkem vybrané zboží a hradí kupní cenu jménem zákazníka a na jeho účet, a to prostřednictvím veřejné komunikační sítě (internet).

1.5 Služba je poskytována za odměnu.

1.6 Poskytovatel zboží neprodává, není ani jeho dovozcem a dodavatelem ve smyslu zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Poskytovatel pouze za odměnu jménem zákazníků a na jejich účet objednává zboží u prodávajícího a jménem zákazníků a na jejich účet hradí prodávajícímu kupní cenu.



2. VÝBĚR ZBOŽÍ K OBJEDNÁNÍ, OBJEDNÁVKA SLUŽBY A UZAVŘENÍ SMLOUVY

2.1 Zboží je dle zaměření obrazově prezentováno ve virtuální nabídce umístěné na webových stránkách http://www.mimibazar.cz/bazar.php?user=315195. U každého zboží je uveden jeho název, krátký popis, údaj o ceně a popřípadě další doplňující informace.

2.2 Výběr zboží k objednání zákazník provádí jeho kliknutím na ODPOVĚDĚT NA INZERÁT. Po emailové komunikaci a upřesnění velikosti, uděluje poskytovateli plnou moc, aby jménem zákazníka a na jeho účet objednal u prodávajícího zboží, které zákazník uvedeným způsobem koupil a uhradil za toto zboží kupní cenu.

2.3. Po dokončení objednávky zákazník prostřednictvím elektronické pošty obdrží podklady pro platbu kupní ceny, vč. poštovného.

2.4 Po upřesnění velikosti a vyžádání si podkladů pro platbu zákazník zároveň stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, a že s nimi souhlasí.

2.5 Účinnost smlouvy a zmocnění poskytovatele je vázáno na splnění odkládací podmínky. Odkládací podmínkou je úhrada ceny zákazníkem. Smlouva a zmocnění proto nabývá účinnosti až úhradou ceny (viz čl. 3 níže).

2.6 Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená smlouva je poskytovatelem archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastěným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích, vedoucích k uzavření smlouvy, jsou patrné z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán.



3. CENA, ZPŮSOB PLATBY A OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ U PRODÁVAJÍCÍHO

3.1 Cenou se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí částka, uvedená u každého zboží, která představuje součet kupní ceny zboží, a odměny za službu poskytovatele. Cenu tak tvoří kupní cena zboží (včetně nákladů na dodání) a odměna poskytovatele za jeho služby. Poskytovatel zákazníkům garantuje, že cena je konečná.

3.2 Cena se hradí bezhotovostním převodem z účtu nebo vkladem na účet poskytovatele předem (případně jako záloha a doplatek). Cena se považuje za uhrazenou připsáním částky na účet poskytovatele. Úhradou ceny (či její části) se objednávka služby stává závaznou.

3.3 Objednáním služby zákazník souhlasí s tím, aby poskytovatel s plněním služby započal ihned poté, co se objednávka služby stane závaznou. Zboží bude u prodávajícího objednáno nejpozději do 1 týdne po úhradě ceny.

3.4 Okamžikem objednání zákazníkem určeného zboží u prodávajícího a odesláním částky představující kupní cenu tohoto zboží na účet prodávajícího, je poskytovatelův závazek splněn a poskytovateli vzniká nárok na odměnu.



4. DODÁNÍ ZBOŽÍ

4.1 Poskytovatel zboží nedodává. Dodává ho dodavatel v zahraničí, přes moji osobu projde zboží jen z důvodu kontroly !

4.2 Předpokládaná doba dodání je 14-21 pracovních dní od objednání zboží u prodávajícího.

4.3 Po odeslání zboží od prodávajícího může zákazník na vyžádání prostřednictvím elektronické pošty obdržet od poskytovatele informaci, pokud bude dostupná, o sledovacím čísle zásilky.

4.4 Poskytovatel odpovídá za řádné dodání objednaného zboží.



5. RIZIKA SOUVISEJÍCÍ S POSKYTOVANOU SLUŽBOU

5.1 Vzhledem k tomu, že poskytovatel zboží neprodává, není možné nároky z odpovědnosti za vady výrobku uplatňovat u poskytovatele. Tyto nároky je možné uplatnit přímo u prodávajícího.

5.2 Poskytovatel nenese odpovědnost za škodu způsobenou vadou zboží nebo nesprávnou manipulací se zbožím.


¨
6. REKLAMACE

6.1 U poskytovatele lze v souladu s ustanoveními § 499 až 510 obč. zákoníku reklamovat pouze vady služeb, které poskytovatel poskytuje. Reklamaci služeb poskytovaných poskytovatelem lze kdykoli uplatnit na adrese poskytovatele.

6.2 Poskytovatel může vyjít zákazníkovi vstříc a zastoupit ho, při řešení reklamace s prodávajícím. Po předchozí domluvě může poskytovatel náklady spojené s reklamací vadného zboží uhradit na své náklady.



7. ZÁNIK SMLOUVY

7.1 Pro zánik smlouvy přiměřené platí ustanovení § 33b obč. zákoníku o zániku plné moci.

7.2 Výpověď plné moci ze strany zákazníka se nikterak nedotýká činnosti poskytovatele uskutečněné na základě plné moci do doby, než se poskytovatel o výpovědi dozvěděl.



8. POUČENÍ O MOŽNOSTI ODSTOUPIT OD SMLOUVY

8.1 Je-li zákazník spotřebitelem ve smyslu ustanovení § 52 odst. 3 obč. zákoníku, je oprávněn odstoupit od příkazní smlouvy s poskytovatelem bez uvedení důvodů a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od uzavření smlouvy.



9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1 Osobní údaje zákazníků jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Objednávkou služby zákazník souhlasí s tím, že jeho osobní údaje, tedy jméno, příjmení, telefonní číslo, email a adresa a také případně fakturační údaje, poskytnuté poskytovateli, budou použity pro účely vyřízení objednávky a nebudou zneužity. Nebudou zejména poskytnuty třetím stranám, využity k periodické reklamě a budou chráněny v soulady s předpisy České republiky.


*Chápu že pro někoho mohou být podmínky méně srozumitelné, takže pro upřesnění jen v pár větách vysvětluji :o):
Vystupuji jako zprostředkovatel, tedy pod mojí registrací u dodavatele v zahraničí se zboží objedná, kvůli kontrole zboží (zda nedošlo k záměně, či není zřejmá vada již při zaslání) půjde ze zahraničí balíček ke mně a ode mě k vám. Cena je konečná, skládá se z kupní ceny zboží, z provize za zprostředkování koupě, z poštovného (u každého inzerátu je uvedena jeho výše). Faktura bude vystavena na částku za zprostředkování služby, tato faktura vám bude sloužit jako doklad, že jste zboží objednala u mě, bude zde samozřejmě i datum nákupu.
V případě reklamace je potřeba mi poslat zpět fakturu za zprostředkování prodeje, zboží s popisem vady, předem mne však musíte informovat, abych vám mohla zaslat poštovní adresu. Pokud bude vada opravitelná, nechám zboží opravit, pokud vada neopravitelná, objednám zboží jiné - na mé náklady!
Také se může stát, že se vám zboží nebude líbit, možnost odstoupit od smlouvy vám zůstává - je to lhůta 14 dnů, kdy mi můžete zboží vrátit zpět a já s prodejcem vyřídím vrácení platby zpět na váš účet (z částky bude odečteno poštovné - které bude prokazatelně zaplaceno do zahraničí). Pokud by jste chtěla zboží vyměnit za jiné z nabídky či za jiné číslo, tyto náklady beru na sebe a zboží měním přímo já. Platba se vrací zpět do 30 dnů. Snad je to takto lépe srozumitelné, podmínky jsou sepsány právníkem, aby jste věděla jakými zákony se vše řídí, ale vyplývá z toho, co jsem vám napsala zde na konci.


Pokud si nebudete něčím jista, raději se mě prosím zeptejte, nerada bych, aby došlo k nějakému nedorozumění. Tyto podmínky se týkají nového zboží na objednávku.
Použité zboží je bez záruky.

Děkuji a přeji příjemný nákup.
Katka
Podmínky byly naposledy upraveny: 30.9.2010, 15:17
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu