PODMÍNKY PRODEJE
Veronika Š. (kyticka86) ID 306087 |
mimibazar.cz/kyticka86 |
Oblast: Olomouc |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení) |
Registrace: 2.6.2010 |
Naposledy: 9.12.2016 22:28 |
Aktualizace: 16.4.2014 16:54 |
|
|
|
IČ: 87503964
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFObecná ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen OP) upravují v souladu s ustanovením obchodního zákoníku smluvní vztahy vznikající mezi prodávajícím Veronika Šiblová, Werichova 25, 779 00 Olomouc, IČO 87503964, ČR a kupujícím prostřednictvím e-shopu. Provozovatelem e-shopu (elektronického obchodu) je Veronika Šiblová, Olomouc, ČR.
Předmět plnění
Předmětem plnění je sjednaná dodávka zboží prostřednictvím objednávky z e-shopu.
Registrace a nákup v e-shopu
V českém jazykovém rozhraní e-shopu mohou nakupovat pouze řádně registrovaní zákazníci z České republiky. Žádost o registraci je možno vyplnit kdykoli, registrace je ovšem prováděna ručně. Zaregistrovány mohou být fyzické osoby, bydlištěm na území ČR a zboží je určeno pro území ČR.
Kupující odesláním objednávky souhlasí s cenou objednaného zboží i s obchodními podmínkami.
Cena, placení a doprava
Kupní cena je sjednána na základě ceníku prodávajícího, který je platný v den, kdy kupující objednává zboží. Standardně je cena stanovena s DPH.
Zboží je expedováno od pondělí do pátku prostřednictvím české pošty, přepravní společností nebo je možnost osobního převzetí dle dohody.
Vlastnické právo k dodávanému zboží přechází na kupujícího až okamžikem zaplacení celé kupní ceny.
Kupující je povinen překontrolovat při převzetí stav zásilky neporušenost obalů. V případě pochybnosti o nepoškozenosti zásilky je kupující oprávněn zásilku nepřevzít. Dojde-li k újmě na zboží během přepravy a kupující tuto skutečnost zjistí při předání přepravcem, posečká s převzetím, ihned kontaktuje prodávajícího a dohodne se na dalším postupu.
Dodací lhůta
Termín dodání zboží závisí na čase doručení objednávky z e-shopu. Objednávky jsou expedovány v nejbližším termínu, záleží na jejich rozsahu a na vytíženosti expedice. Nejpozději do 5 pracovních dnů (obvykle dříve), ovšem po ověření platby na účtu.
Odeslání zásilky je avizováno změnou stavu objednávky v e-shopu, v den odeslání v odpoledních hodinách.
Prodávající je oprávněn plnit předmět smlouvy i částečně, dojde-li v průběhu zpracování objednávky k nedostupnosti některé objednané položky. Kupující je povinen částečné plnění předmětu dodávky převzít.
Prodávající neodpovídá za zpoždění nebo nemožnost dodávky zboží v důsledku vyšší moci.
Prodávající je v takovém případě povinen informovat kupujícího a má pak právo prodloužit dodací lhůtu nebo odstoupit od smlouvy a to bez odpovědnosti za škody vzniklé kupujícímu nesplněním dodávky.
Nevyzvednutí zásilky a storno objednávky po jejím odeslání
Každá objednávka je závazná. Pokud nebude zaslaná objednávka zákazníkem vyzvednuta (nebo bude objednávka stornována po jejím odeslání), bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 200,-Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazená smluvní pokuta), mohou být postoupeny k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených, třetí osobě.
V případě nepřevzetí zásilky v úložní době, dochází ze strany zákazníka k porušení obchodních podmínek.
Smluvní pokuta zahrnuje vzniklé náklady za poštovné a blokování zboží, případně nevyžádané skladové zásoby ( v případě, že je zboží doobjednáváno ). Za tím účelem je vystavena zákazníkovi faktura či zaslány platební informace potřebné k úhradě sankce.
Opakované zaslání
Zákazník má možnost v případě nevyzvednutí zásilky požádat o opakované zaslání zásilky do 2 dnů od vrácení zásilky nebo upozornění o nevyzvednutí.
Původní cena zásilky je však navýšena o dodatečné poštovné a to ve výši dle platného tarifu přepravní firmy (Česká pošta, či jiný dopravce).
Další ujednání
Zjevné vady musí být kupujícím oznámeny prodávajícímu a to nejpozději do 7 dnů po převzetí zboží. Reklamace na zboží je prodávajícím vyřízena neprodleně, je-li náhradní zboží skladem. Není-li zboží okamžitě dostupné, reklamace se řeší dohodou s kupujícím (posunutí termínu náhradního dodání, ev.vystavení dobropisu).
Zboží zasíláme Českou poštou. (doporučený balíček nebo balík)
Poštovné je počítáno dle podmínek a tarifů České pošty:
Doporučený balíček:
do 0,5 kg ... 59,- Kč
do 1 kg ... 64,- Kč
do 2 kg ... 68,- Kč
Balík:
do 5 kg ... 80,- Kč
do 10 kg ... 95,- Kč
do 15 kg ... 110,- Kč
do 20 kg ... 125,- Kč
Podmínky byly naposledy upraveny: 3.5.2012, 19:30
VELIKOSTI OBLEČENÍ
32,
34,
36,
38,
40,
42,
44,
46,
48,
50,
52,
54,
56,
58,
60,
62,
64,
66,
68,
70,
74,
80,
86,
92,
98,
102,
104,
110,
116,
122,
128,
134,
140,
146,
152,
158,
164,
170,
176,
182,
XXS,
XS,
S,
M,
L,
XL,
XXL,
XXXL,
4XL,
5XL,
6XL,
7XL VELIKOSTI OBUVI
15,
16,
17,
18,
19,
20,
21,
22,
23,
24,
24.5,
25,
26,
27,
28,
29,
29.5,
30,
31,
32,
33,
33.5,
34,
35,
35.5,
36,
36.5,
37,
37.5,
38,
38.5,
39,
39.5,
40,
40.5,
41,
41.5,
42,
42.5,
43,
43.5,
44,
44.5,
45,
45.5,
46,
46.5,
47,
47.5,
48,
49,
50,
51,
52
© 2001–2024 Copyright
CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7,
IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490
a dodavatelé obsahu