PODMÍNKY PRODEJE
Jana Tománková (janula32) ID 304851 |
mimibazar.cz/janula32 |
Oblast: Zlín |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení) |
Registrace: 26.5.2010 |
Naposledy: 9.8.2017 9:39 |
|
|
|
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFMilé maminky, zboží objednávám každý týden.
Termín dodání je 7-10 dnů.
Snažím se co nejdříve :).
Přeji hezké nakupování.
Jana
Provozovatel
Ing. Jana Tománková
Březolupy 547
687 13 Březolupy
Podnikám na základě živnostenského oprávnění:
1. Činnost účetních poradců, vedení účetnictví, vedení daňové evidence
2. Výroba, obchod a služby
Obory činnosti : Zprostředkování obchodu a služeb, Velkoobchod a maloobchod
IČO : 74573624
Nejsem plátcem DPH
Další kontaktní údaje :
telefon 733 570 767 email : janatomankova@post.cz
Společné (ověřené) podmínky prodeje Ověřených obchodníků
1. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Dle Občanského zákoníku §53
odst. 7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.
odst. 8. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv:
na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
na dodávku novin, periodik a časopisů,
spočívajících ve hře nebo loterii
Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.
Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.
Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.
Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.
2. Záruční lhůty
NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. U potravinářského zboží činí osm dnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.
Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.
Záruku Vám nebudeme moci uznat v těchto případech:
- Pokud jste zboží používali k jiným než určeným účelům (např. Boty určené do haly používali venku, s botami určenými na běh hráli fotbal, atd…)
- Úpravy a zásahy do struktury výrobku
- Běžným opotřebením
- Údržba v rozporu s návodem
- Zanedbání péče o výrobek
- Při mechanickém poškození vzniklým neopatrnou manipulaci .
POUŽITÉ ZBOŽÍ:
U věcí použitých nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, jež tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena prekluzivní lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (§ 626 odst. 3 občanského zákoníku. U věcí použitých práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců, tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci).
Reklamační postup uvede prodávající ve druhé - vlastní části podmínek prodeje.
3. Prohlášení
Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19
Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých vlastních podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.
Vlastní podmínky prodeje
Dobrý den milé maminky, děkuji za Váš zájem o mé zboží. Ráda bych aby jste byly vždy spokojené a obchůdky probíhaly rychle a hladce.
Obecné údaje:
Všechny použité věci jsou pouze po synovi, neprodávám žádné věci někoho jiného, nebo koupené někdě v second handu.
Všechny nové věci jsou dovážené z Anglie přímo z daných obchodů uvedených značek či obchodů, které se specializují na prodej těchto značek.
Protože mi tyto věci chodí v balíku, nejsou vždy úplně vyžehlené, je to vidět i na některých fotkách. Věc je ale v pořádku, čistá a opravdu nová. Předpokládám, že si stejně každá maminka po obdržení oblečení vypere a vyžehlí dle svého gusta.
Nechci tu psát žádné sankce či údílení špatných hodnocení za nekorektní jednání či obchody. Prostě doufám v seriózní jednání obou stran obchůdku.
Těším se na obchůdky s Vámi a pokud budete spokojení, budu ráda za Vaše hodnocení na MMB. Díky Jana
Obchodní podmínky:
Prodávající je firma
Ing. Jana Tománková
Březolupy 547
687 13 Březolupy
Odpovědný vedoucí: Ing. Jana Tománková
Kontakt: www.mimibazar.cz/janula32
janatomankova@post.cz
tel. 733 570 767, provozní doba: /po-pá 10-14 hod/
Kupující odesláním objednávky potvrzuje souhlas s kompletním zněním Obchodních platných podmínek.
Objednávání
Objednání probíhá buď závaznou rezervací vybraného zboží na uvedených stránkách nebo e-mailem (viz. Výše). Kupující dostane zboží za cenu platnou a uvedenou u daného zboží v okamžiku objednání. V případě, že se jedná o zboží, které není na skladě, prodávající kupujícímu potvrdí telefonicky / e-mailem cenu a předběžný termín dodání. Tuto cenu je prodávající oprávněn měnit vzhledem k aktuální situaci na trhu a v závislosti na vývoji kurzu Kč vůči zahraničním měnám.
Objednávat je možno následujícími způsoby:
prostřednictvím „závazné rezervace“ na www.mimibazar.cz/janula32
elektronickou poštou na adrese janatomankova@post.cz
Objednávka musí obsahovat minimálně tyto údaje:
Jméno a příjmení kupujícího
Úplnou dodací adresu
Emailovou adresu pro potvrzení objednávky
Závaznost objednávek
Každá objednávka je závazná. Od zákazníků, kteří si objednají zboží a nezaplatí objednávku, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů souvisejících s nepřevzetím zboží.
Stornování objednávek
Objednávky lze stornovat nejpozději do 24 hodin od podání objedávky a to vždy písemnou formou na email janatomankova@post.cz
Odstoupení od smlouvy bez udání důvodu
V souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. může každý zákazník odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží při zásilkové formě prodeje. Pokud nastane tato sitauce a kupující bude chtít odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a zboží vrátit, musí ke zboží přiložit originál dokladu (faktury či dodejky), který byl přiložen u dodaného zboží či zaslán emailem. Prodávající poté musí do 30 dní od odstoupení od smlouvy vrátit spotřebiteli zaplacenou finanční částku. Pokud zboží, které se vrací, již nemá originální obal, je použito či poničeno, bude kupujícímu vrácena částka za zboží ponížená o čásktu opotřebení, kterou písemně dohodne kupující s prodávajícím.
Zrušení objedávky ze strany prodávajícícho
v případě, že zboží již není na skladě, nevyrábí se nebo ho už dodavatel neprodává
objedávka nebude v souladu s těmito obchodními podmínkami
došlo ke změně ceny či výrazné změně ve vývoji kurzu koruny k zahraničním měnám, která by ovlivnila konečnou výši ceny
V případě, že objednávka obsahuje zboží, které není momentálně skladem, prodávající neprodleně upozorní na tuto skutečnost telefonicky či mailem kupujícícho a dohodnou se buď na jiné možné variantě či změně objedávky. Pokud již kupujícící uhradil částku za zboží, které nelze dodat a nedohodl se s prodávajícím na náhradním řešení, částka mu bude vrácena dle dohody do 10 dnů od zrušení objednávky.
Reklamace
Po převzetí zboží se prosím ihned přesvědčte zda je zásilka v pořádku
Před reklamací vady výrobku nás informujte na janatomankova@post.cz,
Reklamační řízení je zahájeno převzetím vadné věci od přepravce
Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30ti dnů.
Při doručení zboží Českou poštou a.s., nebo jiným přepravcem, se reklamace výrobku poškozeného při přepravě řídí reklamačním řádem přepravce a příslušnými ustanoveními občanského resp. obchodního zákoníku. Takto způsobené vady nelze reklamovat u prodávajícího.
Prodávající neodpovídá za vady, na které byl kupující v době uzavírání smlouvy upozorněn.
Záruka
Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží kupujícím, tj. dnem převzetí. Dle zákona je tato záruční doba 2 roky. Tato lhůta se týká pouze nového zboží. U použitého zboží (jedná se o soukromý prodej) nelze tuto lhůtu uplatňovat, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li takováto vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo obecně v obchodních podmínkách.
Způsob úhrady
Při objednání si kupující zvolí tyto možnosti úhrady:
Bankovním převodem na účet:
V hotovosti při osobním odběru
Na dobírku nezasílám.
V případě zvolení způsobu úhrady bankovním převodem je zboží odesláno v den, max. druhý den po obdržení částky n účet.
Převzetí daňového dokladu zákazníkem
Faktura (daňový doklad) za objednané zboží je zákazníkovi dodána společně se zbožím na uvedenou dodací adresu.
Doprava
Zboží je odesláno do 2 pracovních dnů po obdržení objednávky a v případě zvolení úhrady převodem, po připsání částky na účet.
Možné způsoby dopravy:
prostřednictvím poštovní balíkové služby
osobní odběr na adrese: Březolupy 547
Cena poštovného a balného
Ceny poštovného a balného jsou vždy uváděny v kolonce „poštovné“ u každého zboží. Cena zde uvedena zahrnuje vždy poštovné i balné.
Bezpečnost a ochrana informací
Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).
Nově jsem rozšířila nabídku o zboží na objednávku. Všechno toto zboží je označené vždy „NA OBJEDNÁNÍ“. Pokud toto u zboží není uvedené, daná věc je skladem a mohu ji zaslat ihned po připsání penízků na účet.
Zboží na objednávku:
Zboží na objednávku je vždy označeno v textu „NA OBJEDNÁNÍ,..“.
Termíny objednávek: Objednávám každé pondělí, objednávky uzavírám vždy v neděli před a to do 20.00 hod. Objednávám pouze zboží, za které mi je připsána platba na účet nebo mi zájemce zašle potvrzení o platbě a to nejpozději do 20.00 hod neděle před objednacím dnem.
Termín dodání: Dodací doba od dodavatele je cca 10 pracovních dní někdy i dříve. Zboží je ihned zpracováno a odesláno na adresu zákazníka Českou poštou (doba dodání ode mne k odběrateli viz dodací lhůty České pošty – nejčastěji cca 2 dny).
Reklamace: V případě, že zákazník obdrží poškozené zboží, či zboží, které velikostně či jinak nesedí, má nárok toto zboží vrátit zpět a částka mu bude vrácena na jeho účet, pokud se s prodejcem nedohodne jinak.
Zboží je v prodeji do vyprodání zásob. Pokud zákazník objedná a zaplatí zboží, které v den objednání u dodavatele již není buď velikostě či vůbec k dispozici, prodávající o této skutečnosti neprodleně informuje kupujícího a vrací kupujícímu peníze, či se dohodnou na novém obchodě.
Podmínky byly naposledy upraveny: 26.1.2013, 23:57
VELIKOSTI OBLEČENÍ
32,
34,
36,
38,
40,
42,
44,
46,
48,
50,
52,
54,
56,
58,
60,
62,
64,
66,
68,
70,
74,
80,
86,
92,
98,
102,
104,
110,
116,
122,
128,
134,
140,
146,
152,
158,
164,
170,
176,
182,
XXS,
XS,
S,
M,
L,
XL,
XXL,
XXXL,
4XL,
5XL,
6XL,
7XL VELIKOSTI OBUVI
15,
16,
17,
18,
19,
20,
21,
22,
23,
24,
24.5,
25,
26,
27,
28,
29,
29.5,
30,
31,
32,
33,
33.5,
34,
35,
35.5,
36,
36.5,
37,
37.5,
38,
38.5,
39,
39.5,
40,
40.5,
41,
41.5,
42,
42.5,
43,
43.5,
44,
44.5,
45,
45.5,
46,
46.5,
47,
47.5,
48,
49,
50,
51,
52 Nově na Mimibazaru
TESTY A SOUTĚŽE
© 2001–2024 Copyright
CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10,
IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490
a dodavatelé obsahu