Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Petra Fialová (Peča) ID 28788
mimibazar.cz/petruskafi
Oblast: Zlín
Telefon: +420777813113
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 29.10.2006
Naposledy: 3.8.2020 21:09
Aktualizace: 31.12.2017 13:32
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
68008619
HODNOCENÍ 1584
VŠECHNY FOTOGRAFIE 284
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Petra Fialová
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Děkuji, že jste nahlédli do mé nabídky :-)

Provozovatel
Petra Fialová

Adresa Pionýrů 1160, Zlín 4, 763 02

Tel. 777813113
IČO 68008619

Nejsem plátcem DPH. Veškeré ceny jsou uuvedeny včetně DPH.

Na zprávy a objednávky odpovídám v pracovní dny. Odpověď obdržíte do 24.hodin. Pokud se tak nestane, pošlete zprávu či objednávku znovu, některé totiž vůbec nedorazí.

Zaplecené balíčky odesílám cca 3x týdně!



DODACÍ PODMÍNKY

Poštovné a balné - uvedené v nabídce, při nákupu více kusů/párů to vyšší z uvedených v jednotlivých nabídkách
Poštovné a balné na dobírku - je uvedeno v nabídce
Balíčky odesílám Českou poštou DOPORUČENĚ.

ZPŮSOB PLATBY:
Převodem na účet - podklady k platbě vám budou odeslány na e-mail po vaší objednávce
Na dobírku - uhradíte při převzetí balíčku České poště



STORNO OBJEDNÁVKY
- do 24 hodin telefonicky nebo e-mailem, nikoli však bylo-li zboží již odesláno


1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.



Vzorový formulář odstoupení od smlouvy:

Adresát (zde vložte jméno a příjmení/název obchodní firmy, adresu sídla, popř. faxové číslo a emailovou adresu prodávajícího) …..................................................................................................................................................

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží

(uveďte název zboží, popř. číslo objednávky, počet kusů a pod.)........................................................................
Datum objednání zboží …......................................................................................................

Datum obdržení zboží …........................................................................................................
Jméno, příjmení a adresa spotřebitele/nakupujícího ..............................................................

Datum …......... (v případě zaslání odstoupení od smlouvy v listinné podobě přidejte rovněž podpis)..................



2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)

- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.


Reklamační postup je uveden níže ve druhé – vlastní části podmínek prodeje.

3. Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.



4. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů



V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/


5. Prohlášení:

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19 .

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.




______________________________________________________________________________





REKLAMAČNÍ ŘÁD PRODÁVAJÍCÍHO:

Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a
poškození. Případné vady je kupující povinen bez zbytečného odkladu sdělit prodávajícímu
(nejlépe telefonicky nebo e-mailem). Za vady vzniklé v důsledku přepravy neodpovídáme.
Na veškeré zboží se vztahuje záruční doba dle zákona, a to 24 měsíců.
Záruční doba počíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.


Zboží předložené k reklamačnímu řízení musí být řádně vyčištěno, zbaveno veškerých nečistot a hygienicky nezávadné. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned po projevení vady výrobku. Při používání vadného výrobku může dojít k zintenzivnění vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace. V žádném případě nelze zaměňovat záruční dobu s životností výrobků. Životnost obuvi je dána způsobem a intenzitou užívání, tzn., že intenzivním užíváním může být životnost obuvi kratší, než záruční doba.

Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným použitím zboží, nesprávnou
manipulací a skladováním, nesprávným udržováním a praním, opotřebením výrobku,
živelnými pohromami, nebo jinými vnějšími vlivy.

Každá reklamace musí obsahovat:


a. číslo objednávky (aukce)
b. popis zjištěných vad, kdy a jak se projevily
c. kontaktní údaje na reklamujícího
d. zboží zaslané doporučeně na naši adresu
e. doklad o koupi (tj. doklad o zaplacení např. z banky, ústřižek aj.)


Reklamace, včetně případného odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodl na delší lhůtě.
Uzná-li prodávající reklamaci, rozhodne, jak dále postupovat a informuje o tom kupujícího (odstranění vady, výměna zboží, sleva z kupní ceny, odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny)


ODSTOUPENÍ OD OBCHODU (14tidenní lhůta)

Je-li kupující spotřebitel, má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to i bez uvedení důvodu.
Využijete-li svého práva odstoupit od smlouvy, má prodávající právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Prodávající je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 14 dnů od přijetí vráceného zboží.
Rozhodne-li se kupující pro odstoupení, je třeba dodržet následující postup:

a) Kontaktujte mě e-mailem.

b) Zboží musí být nepoužité a nepoškozené, pouze vyzkoušené, ve stavu a hodnotě, v jakém Vám bylo doručené, s veškerými jeho součástmi a příslušenstvím (etikety, doplňky apod.), pokud možno v originálním obalu, přiložte originální doklad o koupi.

c) Zboží zašlete doporučeně a pojištěné, neodpovídám za jeho ztrátu či poškození při cestě zpět.

d) Zboží zaslané na dobírku nebude z mé strany přijato.

e) Nebude-li dodržena některá z uvedených podmínek, bude zboží odesláno zpět bez nároku na vrácení.

f) Bude-li zjištěno, že zboží je poškozené , má prodávající právo na náhradu vzniklé škody. Znehodnocení zboží, (tzn. je-li použité, špinavé, či jinak poškozené) bude zohledněno ve vracené částce, což může dosáhnout až 100% kupní ceny.


VÝMĚNA ZBOŽÍ

Dojde-li k chybnému výběru velikosti, kupující má právo na výměnu zboží. Je však nutné mě informovat (e-mailem, telefonicky) a domluvit se, zda je požadovaná velikost skladem. Zboží musí být v takovém případě neobnošené, nepoužité a nepoškozené, v originálním obalu, s veškerými jeho součástmi a příslušenstvím (etikety, doplňky apod.).
Veškeré náklady (např. poštovné a balné) spojené s výměnou zboží hradí kupující.
Postup je totožný jako při odstoupení od obchodu.



DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

1.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

1.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

1.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.[JA1]

1.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

1.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.






Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.


VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY:


(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)


Oznámení o odstoupení od smlouvy

Adresát
Michaela Hřibovská, Borová 5138, 430 04 Chomutov

Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží (*) /o poskytnutí těchto služeb (*)

Datum objednání (*) /datum obdržení (*)

Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů

Adresa spotřebitele/spotřebitelů

Podpis spotřebitele/spotřebitelů
(pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)


Datum





Kontakt:

Petruskafi@seznam.cz

Adresa:
Petra Fialová
Pionýrů 1160, Zlín 4, 763 02

Přeji Vám příjemné nakupování
Petra
Podmínky byly naposledy upraveny: 27.1.2017, 22:02
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu