NEPŘEMĚŘUJI!!!! Předem se omlouvám, ale zboží nemám doma a je pro mě velmi pracné ho vozit tam a zpět a proto zboží nepřeměřuji....děkuji za pochopení... Omlouvám se, za pomalejší reakce. Mám doma 3 děti k tomu práci. Někdy mě odpověď na email trvá několik dnů. Děkuji za pochopení. Pokud se jedná o závažnou věc a nereaguji, pište sem na MMB, zde jsem každý den. Snad se zase brzy celá situace uklidní a bude vše při starém. Pokud máte zájem o osobní předání, tak mi napište a zkusíme se domluvit. Předání Brno-Komín. Míry jsou pouze ORIENTAČNÍ. Přeměřuji vždy první kus a někdy se ostatní kusy můžou lišit.
Většina zboží zn. NEXT a HM jsou dovezené z Anglie z originálních obchodů. ROZMĚRY: délka rukávů je měřena od krku, pas je měřen v klidu, obvod vrchního dílu je měřen v podpaží
Preferuji platbu předem na účet. Pokud se zbožím nejste spokojení, ráda vezmu zboží zpět a vrátím peníze...:-)) . Pokud tedy nemáte zboží ušité na míru, zde je zboží ušité dle vašich potřeb a proto nejsem schopná vzít zboží zpět. Všem děkuji pokud si u mě něco vyberou a zároveň doufám, že budete se vším spokojeni...:-)) Na platbu čekám 14 dní a pokud se nedomluvíme jinak, nabídnu zboží dál k prodeji. Na dobírku zboží neposílám...omlouvám se, ale již se mě to mockrát nevyplatilo... Jako doklad pro pozdější reklamace Vám slouží výpis z účtu. CENY JSOU PEVNĚ STANOVENÉ...
Na poštu chodím 2x týdně. K reklamaci Vám stačí doklad- výpis z účtu.
Pokud se na nějaké zboží jenom ptáte a obratem mi někdo napíše, že ho koupí, tak se omlouvám, ale prodávám okamžitě vážnému zájemci - za poslední dobu jsem přišla o moc zájemců, jenom proto, že jsem čekala na vyjádření.
Zboží šité na míru se bohužel nedá vracet a ani měnit.
Děkuji a doufám za příjemný nákup Martina
Podmínky byly naposledy upraveny: 31.3.2021, 16:38