Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Olga T. (Blue Mountain) ID 267887
mimibazar.cz/bluemountain
Oblast: Praha - západ
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 6.12.2009
Naposledy: 24.8.2024 14:26
Aktualizace: 19.8.2024 18:59
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 53
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 260
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Vítám Vás ve svém fotoalbu a děkuji za Váš zájem o moje věci! :-)

Ráda bych předem upozornila, že NEJSEM KOMERČNÍ prodejce (pouze jsem schopná nasyslit hromadu věcí, které pak nakonec nemůžu já nebo děti unosit :-) ) a proto peníze za věci nevracím - pouze v případě, že přehlédnu nějakou vadu nebo jsem ochotná se domluvit na slevě. Vada se každopádně musí doložit fotografií - bez prokazatelného důkazu o vrácení peněz dále jednat nebudu. Peníze určitě nevracím v případě, že Vám věc nesedí nebo se nelíbí barva apod.

Vzhledem k novým zkušenostem platí pravidlo, že pokud by se náhodou projevila nějaká skrytá vada (samozřejmě u NENOŠENÉHO ZBOŽÍ) a bude možná reklamace, rozhodně budu věc reklamovat a počkám až na vyjádření výrobce. Jestli výrobce rozhodne, že vada vznikla nesprávným zacházením, rozhodně PENÍZE VRACET NEBUDU!!! V opačném případě samozřejmě peníze vrátím. Pokud z nějakého důvodu reklamace možná nebude, věc zpět brát nebudu, ale domluvila bych se na slevě.
Dále bych ráda uvedla, že pokud objevíte u prodané věci vadu a domluvíme se na vrácení peněz - peníze vracím, až po doručení dané věci zpět ke mně. Děkuji za pochopení.

STAV OBLEČENÍ se snažím poctivě popsat - řekla bych, že jsem v hodnocení spíše přísnější, takže se Vám určitě nemůže stát (jako mně), že když si objednáte věc s popisem „stav po běžném nošení“, že na rukávu je díra…nicméně i mně se může stát, že něco přehlédnu - takže pokud by se něco takového přihodilo, ozvěte se a určitě se nějak domluvíme...
Dětské oblečení bylo kupované buď nové nebo zde na MMB, věci dospělácké jsou z 99% kupované nové a nošené jen námi – vše je každopádně uvedeno v popisu.

ZBOŽÍ REZERVUJI zpravidla týden VÁŽNÉMU zájemci, po domluvě možno i déle. Když do dohodnuté doby rezervace neobdržím peníze na účet, zájemce anuluji.
Zájemce anuluji i v případě, když nereaguje do 24 hodin na doplňující informace nebo si vezme čas na přeměření, rozmyšlení apod.
Jelikož občas inzeruji i jinde, může se stát, že i když budete první zájemce, věc už bude prodaná. V tomto případě se dopředu omlouvám, i když se inzeráty snažím ihned aktualizovat.
Na Vaše rezervace, dotazy, objednávky se snažím reagovat ihned, nejdéle do 24 hodin. Pokud bych byla na dovolené apod., informuji ve Vzkazech.

Drobná poznámka: Důrazně žádám všechny, kteří se mě ptají, jestli je věc ještě na prodej apod., protože nejsou prvními zájemci, aby mi dali jasně vědět, jestli mají o danou věc zájem či nikoliv a neblokovali zboží ostatním...!!! Pokud nebude o věc zřejmý zájem, neberu rezervaci v potaz a postupuji zboží dalšímu zájemci.

CENY ZBOŽÍ a DOPRAVY jsou platné tak, jak jsou uvedené v inzerci - nežádejte mě, prosím, o dodatečné slevy...
V poslední době se mi začínají množit dotazy a žádosti o nižší poštovné. Týká se to hlavně Doporučených zásilek. Chtěla bych proto shrnout pár důležitých informací: pokud si nejsem jistá, tak si věci kvůli poštovnému vážím a přeměřuji a když má výsledný balíček více jak 5 cm na šířku, už NEJDE poslat jako Doporučené PSANÍ (obvykle za 39 Kč), ale MUSÍ být odeslán jako Doporučený BALÍČEK!!! Někdy se stane, že poštovní úřednice dá na svůj odhad a i když je balíček širší více jak 5 cm, pošle ho jako psaní. Chápu, že v případě levných věcí je pak i 20 Kč navíc pro někoho důležitých, tak nabízím variantu, že se můžeme předem domluvit, že když bude nakonec poštovné levnější, pošlu Vám rozdíl zpět. Pokud se dopředu na tomto nedomluvíme, rozdíly v poštovném sledovat nebudu. Děkuji za pochopení.

ZPŮSOB PLATBY je předem převodem na účet, pokyny vždy obdržíte emailem.

ZBOŽÍ ZASÍLÁM doporučeně dle aktuálních tarifů České pošty.
Balíček odesílám po připsání platby na účet max. do tří pracovních dnů a o odeslání Vás budu informovat. Byla bych ráda, kdybyste mi pak také dali vědět, že balíček dorazil v pořádku.

Ještě bych chtěla poprosit, abyste mi již neposílali nabídky o VÝMĚNY - potřebuji spíše skříně vyprázdnit než opět naplnit...! :-)

Přeji krásný den,

Olga
Podmínky byly naposledy upraveny: 10.11.2014, 10:19
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu