Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Soňa L. (BubaMarra) ID 265948
mimibazar.cz/bubamarra
Oblast: Vizovice
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 29.11.2009
Naposledy: 21.1.2021 10:15
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 558
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Srdečně vás zdravím a děkuji že jste navštívili náš obchůdek :-)

Nabízíme širokou škálu výrobků pro vaše šikovné ruce. Najdete u nás nejen potřeby ke korálkování (perle, rokajl, vinutky, drátky, silony, lanka, afroháčky.....) ale také mnoho užitečných věcí z galanterijního sortimentu k dozdobení vašich věcí a bytového interiéru (stuhy, stužky, peří, nášivky, nažehlovačky, flitry, hot fixy - nažehlovací kamínky a mnoho dalšího)

Pokud máte zájem o určitý typ zboží, můžete nás kontaktovat a pokud je v našich možnostech, rádi vám vyjdeme vstříct!

Naši nabídku neustále doplňujeme o novinky :-))

Poštovné je jednotné 55,-

Doklad o zakoupení přikládáme na požádání

číslo účtu 670100-2206921760/6210 ( mBank )
Všeobecné obchodní podmínky
Úvodní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího, kterým je Soňa Matějková Lutonská se sídlem Příkrá 773, Vizovice PSČ 763 12, IČ 61718921, zapsaná v obchodním rejstříku ve Zlíně.. Prodávající nabízí v internetovém obchodě následující sortiment zboží: textilní galanterie, bižuterie, dekorace, Výtvarné a kreativní potřeby, Tašky a kabelky, Módní a oděvní doplňky.
Právní vztahy vzniklé ze smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky
Vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí platnými právními předpisy - ve vztahu ke kupujícímu, kterým je spotřebitel zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Právní vztahy s kupujícím, který je podnikatelem se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník s tím, že ustanovení tohoto zákona o spotřebitelských smlouvách se vůči podnikateli neuplatní.
Spotřebitel je fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání.
Pokud je v těchto podmínkách použit pojem věc, rozumí se tím zboží, které je předmětem kupní smlouvy.

Ochrana osobních údajů
Při uchovávání osobních údajů dodržujeme všechna ustanovení zákona č. 101/2000 Sb. v platném znění (Zákon o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů), dále jen Zákon, i ustanovení mezinárodních smluv a dohod o ochraně osobních údajů zejména: Směrnice Evropského parlamentu a Rady 95/46/ES z 24. října 1995 o ochraně jednotlivců v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a Úmluvy č. 108 (ratifikováno Českou republikou 29. května 2001) o ochraně osob se zřetelem na automatizované zpracování osobních dat.
V souladu s § 16 Zákona jsme registrovaným správcem osobních údajů.

Osobní údaje jsou uchovávány po dobu uděleného souhlasu v elektronické podobě a nejsou dále předávány. Osobní údaje může registrovaný spotřebitel/kupující měnit, kontrolovat či vymazat v on-line profilu/účtu, neregistrovaný spotřebitel/kupující na základě žádosti prostřednictvím emailu zaslaného na abigailice@seznam.cz

Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, pro vedení uživatelského účtu a pro zasílání obchodních sdělení. Těmito osobními údaji jsou jméno, příjmení, doručovací adresa, e-mailová adresa případně telefonní číslo. Kupující souhlasí s tím, aby mu byla prodávajícím zasílána na jeho e-mailovou adresu obchodní sdělení. Smlouvy uzavřené s kupujícím jsou prodávajícím archivovány v elektronické podobě a jsou přístupné pouze prodávajícímu.
Souhlas se zasíláním obchodních sdělení lze kdykoli písemně odvolat výslovným a určitým projevem učiněným formou doporučeného dopisu či e-mailu.

Cena zboží, kupní smlouva
Kupní smlouvou se prodávající zavazuje kupujícímu odevzdat zboží, které je předmětem koupě, umožnit mu nabýt vlastnické právo k němu a kupující se zavazuje zboží převzít a zaplatit za něj kupní cenu a náklady na jeho dodání. Vlastnické právo k prodávanému zboží přechází na kupujícího okamžikem úplného zaplacení kupní ceny.
Nebezpečí škody na věci přechází na kupujícího jejím převzetím. Nebezpečí škody na věci přechází na kupujícího i tehdy, když mu prodávající umožnil věc převzít a kupující ji z důvodů spočívajících na jeho straně nepřevezme.
Kupující souhlasí s uzavřením kupní smlouvy prostřednictvím komunikačního prostředku na dálku. Prodávající neúčtuje kupujícímu náklady na použití komunikačních prostředků na dálku. Náklady na použití těchto komunikačních prostředků si nese kupující ze svého, a to v ceně, kterou má sjednánu se svým operátorem komunikačních služeb.
Ceny, za které prodávající prodává zboží, jsou aktuálně uvedeny na webových stránkách prodávajícího včetně DPH. DPH nebude účtováno kupujícím s platnou registrací plátce daně z přidané hodnoty se sídlem a místem dodání v zahraničí, a to jak v zemích EU tak mimo ně. Kupující musí prodávajícímu splnění této podmínky prokázat, přičemž místo registrace kupujícího musí souhlasit s údajem o registraci uveřejněným na webových stránkách systému VIES. Pro nákup zboží v cizích měnách platí přepočet ceny v českých korunách aktuálním kurzem uveřejněným na webových stránkách prodávajícího v den přijetí objednávky. V ceně jsou obsaženy veškeré poplatky vztahující se k prodávanému zboží a balné, jenž jsou rovněž uvedeny včetně DPH. V ceně nejsou obsaženy náklady na dodání zboží.
Cena dodání se řídí zemí dodání a hmotností či velikostí balíku. Pro výpočet hmotnosti balíku se vychází z evidenční hmotnosti zboží a koeficientu objemové hmotnosti. K celkové hmotnosti se přičítá smluvní hmotnost obalu. Pokud zásilka překročí limitní podmínky pro přepravu, bude rozdělena do více balíků. Cena dodání za jednotlivé balíky se sčítá.
Přehled o výši poštovného se nachází na webových stránkách prodávajícího.
Není-li s kupujícím sjednáno jinak, prodávající nepožaduje uhrazení zálohy na kupní cenu zboží.
Cenu zboží uhradí kupující prodávajícímu takto:
- prostřednictvím doručovatele zásilky zboží – při doručení na dobírku,
- k vyúčtování fakturou bezhotovostním převodem na účet prodávajícího
- osobně v provozovnách prodávajícího.
Daňový doklad obdrží kupující e-mailem po uskutečnění objednávky, dále je rovněž ke stažení a vytištění po přihlášení kupujícím do svého účtu, jenž má v rámci e-shopu http://shop.bubamarra.cz.
Volba způsobu úhrady kupní ceny včetně nákladů na jeho doručení přísluší prodávajícímu.
Prodávající neuzavírá s kupujícími smlouvy na opakované plnění ani smlouvy na dobu neurčitou.
Kupující předkládá prodávajícímu objednávku na zboží na formuláři vystaveném na stránkách internetového obchodu tak, že zašle vyplněný objednávkový formulář na adresu: http://shop.bubamarra.cz Doručená vyplněná objednávka je považována za návrh kupní smlouvy a kupní smlouva se považuje za uzavřenou potvrzením objednávky ze strany prodávajícího za přijatou potvrzovacím e-mailem zaslaným nejpozději ve lhůtě do jednoho týdne od doručení objednávky. Takto vzniklou kupní smlouvu lze měnit či rušit jen dohodou obou stran. Prodávající neodpovídá za chyby způsobené přenosem dat.
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku nebo její část v případě, že zboží již není v okamžiku doručení objednávky skladem. Prodávající je povinen informovat kupujícího emailem o stavu přijaté objednávky s uvedením chybějících či upravených položek objednávky. Pokud není objednávka přijata zcela v souladu s požadavkem kupujícího, může kupující od kupní smlouvy odstoupit. Nabídka zboží v internetovém obchodě není ve smyslu § 1732 občanského zákoníku považována za návrh kupní smlouvy
Nabízené zboží platí do vyprodání zásob bez omezení.
Prodávající si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s kupujícím se sídlem v zahraničí mimo země EU, pokud objednávka nedosáhne hodnoty 1800 CZK.

Odpovědnost za vady, práva z vadného plnění
Práva po povinnosti prodávajícího a kupujícího ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku (zákon č. 89/2012Sb.).
Prodávající odpovídá za to, že věc nemá při převzetí vady. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že v době kdy věc převzal:
- má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající uvedl v nabídce či v reklamě popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu věci,
- se věc hodí k účelu, který prodávající uvádí nebo ke kterému se věc používá,
- je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
- věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Pokud se vada na věci projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
U spotřebního zboží je kupující-spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vad do dvaceti čtyř měsíců od jeho převzetí, což se netýká:
- zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána,
- na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním,
- u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou mělo při převzetí kupujícím,
- vyplývá-li to z povahy věci.
Záruční doba dvacet čtyři měsíců se vztahuje výlučně na kupujícího-spotřebitele, nikoliv na kupujícího-podnikatele. Záruční doba počíná běžet od okamžiku předání věci kupujícímu. Kupující nemá právo ze záruky, pokud byla vada na zboží způsobena vnější událostí po jeho převzetí.
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetí věci věděl, že věc má vadu, nebo tuto vadu sám způsobil.
a) právo kupujícího při podstatném porušení smlouvy
Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy má kupující právo:
- na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud se vada týká jen součástí věci, může kupující požadovat jen výměnu této součásti. Není-li to možné, může kupující od smlouvy odstoupit. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména pak lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady:
- na odstranění vady opravou věci,
- na přiměřenou slevu z kupní ceny,
- odstoupit od smlouvy.
Kupující sdělí prodávajícímu při oznámení vady bez zbytečného odkladu po oznámení vady, jaké právo si zvolil. Provedenou volbu nemůže kupující následně změnit bez souhlasu prodávajícího. Toto neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že je neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může od smlouvy odstoupit.
Pokud kupující nezvolí své právo včas, má práva jako v případě nepodstatného porušení kupní smlouvy (viz dále).
Kupující spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, kdy prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli způsobilo značné obtíže.
b) právo kupujícího při nepodstatném porušení smlouvy
Pokud je vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy má kupující právo na odstranění vady, nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od kupní smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci.
Pokud prodávající neodstraní vadu věci včas, nebo vadu odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny nebo může od kupní smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující bez souhlasu prodávajícího změnit.
Právo na dodání nové věci nebo na výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující právo i od smlouvy odstoupit.
Při dodání nové věci vrátí kupující prodávajícímu na jeho náklady zboží původně dodané.
Práva z odpovědnosti za vady uplatňuje kupující-spotřebitel u prodávajícího na adrese:Soňa Matějková Lutonská, Příkrá 773 Vizovice 76312 ).
Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
O reklamaci rozhoduje prodávající ihned, nejpozději do tří pracovních dnů. Tato doba se prodlužuje přiměřeně v případě, kdy prodávající předává věc k odbornému posouzení vady.
Reklamace vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud nebude mezi prodávajícím a spotřebitelem dohodnuto jinak. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
V případě oprávněné reklamace má spotřebitel nárok na náhradu nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vznikly.
V případě zjevně neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů, které na uplatnění práva z vad vynaložil. Současně nemá prodávající nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně, pokud ze strany spotřebitele nedošlo k jednání, z něhož se dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv.
Spotřebitel bude písemně vyrozuměn o způsobu a lhůtě, ve které prodávající potvrdil, kdy spotřebitel právo z vadného plnění uplatnil. Po odeslání reklamace bude spotřebitel/kupující telefonicky nebo elektronicky kontaktován pracovnicí reklamačního oddělení, která spotřebitele vyrozumí se způsobem vyřízení reklamace.
Prodávající nezaručuje záruční a pozáruční servis.
Prodávající upřednostňuje v případě sporu smírné řešení. Spotřebitel je oprávněn se se svou stížností obracet na obchodního ředitele prodávajícího. Písemnosti možno doručit do sídla prodávajícího nebo elektronicky na adresu abigailice@seznam.cz

Odstoupení od kupní smlouvy
Pokud je kupní smlouva uzavřena prostřednictvím komunikačních prostředků na dálku (v internetovém obchodě), má kupující – spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodů. Spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě do čtrnácti dnů od převzetí. Tato lhůta běží:
- jde-li o kupní smlouvu, jejímž předmětem je dodání jedinou zásilkou ode dne převzetí zboží,
- jde-li i kupní smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí ode dne převzetí poslední dodávky zboží,
- jde-li o kupní smlouvu, je pravidelně opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.
Prodávající umožňuje spotřebiteli odstoupit od kupní smlouvy prostřednictvím vyplnění a odeslání formuláře pro odstoupení od smlouvy, který je přílohou těchto podmínek, a je přístupný na internetových stránkách prodávajícího.
Písemné odstoupení od kupní smlouvy lze prodávajícímu doručit:
- vyplněním
- emailem na adresu: abigailice@seznam.cz
Pokud bude odstoupení od smlouvy zasláno na email, potvrdí prodávající spotřebiteli bez zbytečného odkladu přijetí tohoto písemného odstoupení od kupní smlouvy.
Odstoupení od kupní smlouvy musí spotřebitel odeslat nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží. Lhůta 14 dnů je počítána ode dne převzetí zboží.
Nepřevzetí zboží kupujícím je považováno za odstoupení od kupní smlouvy.
Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.
Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
Pokud spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy, zašle nebo předá na své náklady prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od kupní smlouvy vše, co na základě kupní smlouvy nabyl. Spotřebitel je povinen vrátit zboží úplné, s kompletní dokumentací, byla-li součástí plnění, a to nepoškozené, čisté, pokud možno v originálním obalu, ve stavu a v hodnotě, v jakém zboží převzal.
Pokud bude vrácené zboží poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, bere spotřebitel na vědomí, že prodávajícímu vzniká vůči spotřebiteli nárok na náhradu škody takto vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započítat proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
V případě, že z důvodu na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
Spotřebitel nemá právo odstoupit od kupní smlouvy ani požadovat dodání nové věci nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí, došlo-li ke změně stavu věci v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci, použil-li spotřebitel věc ještě před zjištěním vady, nezpůsobil-li spotřebitel nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním nebo opomenutím, nebo prodal-li spotřebitel věc ještě před zjištěním vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí spotřebitel prodávajícímu, co ještě vrátit může a dá prodávajícímu náhradu od výše, v níž měl z použití věci prospěch.
Neoznámí-li spotřebitel vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od kupní smlouvy.

Objednávku lze stornovat do doby, než se přesune do stavu „Odeslaná“. Storno objednávky kupující provede telefonicky na telefonním čísle 773622262 nebo e-mailem (abigailice@seznam.cz). Pokud je objednávka ve stavu „Odeslaná“, je již předána přepravci k doručení. V této fázi kupující kontaktuje náš zákaznický servis, který bude informovat o následném postupu.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Termíny dodání zboží
Objednávky vyřizuje prodávající obvykle do 2 pracovních dnů. Zboží je doručeno kupujícímu do ČR a SK zpravidla následující pracovní den od podání zásilky. Doba doručení zásilky do jiných destinací je individuální a podrobnější informace je možno získat přímo u jednotlivých doručovatelů.
Zásilky vrácené z důvodu spočívajícího na straně kupujícího jsou opětovně zasílány jen na požádání s tím, že prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu další poštovné.

Závěrečná ustanovení
Kupující je povinen při dodání zboží zkontrolovat stav přejímané zásilky. Podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou (je např. poškozená, neúplná). Pokud kupující takovou zásilku převezme, je nezbytné, aby stav zásilky a rozsah jejího poškození popsal v předávacím protokolu přepravce. Kupující bere na vědomí, že je povinen stav neúplné nebo poškozené zásilky oznámit prodávajícímu na jeho emailové adrese: abigailice@seznam.cz sepsat s dopravcem protokol o škodě a tento bez zbytečného odkladu zaslat emailem nebo poštou prodávajícímu.

Prodávající nevystavuje certifikáty původu zboží EUR1 a rovněž ve fakturách neuvádíme preferenční věty potvrzující původ zboží.
Nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek jsou odkazy v podmínkách uvedené.
Prodávající si vyhrazuje právo na úpravy či změny těchto všeobecných obchodních podmínek.
Tyto obchodní podmínky ruší dříve účinné obchodní podmínky společnosti Soňa Matějková Lutonská.

Platnost obchodních podmínek od 1.1.2014
Podmínky byly naposledy upraveny: 1.3.2018, 17:47
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu