Dobrý den, děkuji za Váš zájem o některé z věcí po mé dceři nebo synovi. Nabízené zboží se snažím co nejlépe popsat a změřit, na Vaše dotazy ráda odpovím, případně Vám mohu poslat fotografie v plném rozlišení na Váš email. Občas se stane, že můj mail skončí ve Vaší nevyžádané poště, proto raději poprvé odepisuji z mimibazaru. Věci Vám ráda rezervuji, ale vzhledem k hned několika špatným zkušenostem jen do druhého dne, pokud se nedomluvíme jinak. I pak prosím o dodržení domluveného, nemám - a Vy určitě také ne - tolik přebytečného času dělat něco zbytečně. Nabízím možnost osobního převzetí věcí v Praze (Holešovice nebo Vysočany) nebo v Liberci. Prosím ještě o respektování toho, že věci nevyměňuji a nezasílám na dobírku. Nová zkušenost, prosím, překontrolujte velikost chodidla s uvedenou délkou stélky u bot, od 7.11. 2017 již nebudu na takovou reklamaci brát zřetel. Nemám tolik času běhat si na poštu pro balíček (kvůli komentáři, že boty jsou až na velikost naprosto v pořádku) a navíc jsem musela odmitnout jinou zájemkyni. Tak to bylo hodně přísných, ale nutných vět:-) Přeji Vám hezký den Jana