Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Nada R. (nadasluníčko) ID 247964
mimibazar.cz/nadaslunicko
Oblast: Děčín
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 2.10.2009
Naposledy: 29.1.2023 14:08
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 4
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
provozovatel ŠITÍ PRO VÁS

Naděžda Roubíčková
U Tiskárny 240/2
Krásná Lípa 40746
IČ : 63780330


Část I.

1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího, u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit, u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal, u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik, u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.


2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)

- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny, není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
• bezplatné odstranění vady opravou,
• přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.


Reklamační postup je uveden níže ve druhé – vlastní části podmínek prodeje.


3. Prohlášení:

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19 .

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.


Část II.


MILÉ ZÁKAZNICE,

ZBOŽÍ NEBO LÁTKY (metráž) ODESÍLÁME PO PŘIPSÁNÍ PENĚZ NA ÚČET, KDY JE VŽDY POTŘEBA UVÉST VARIABILNÍ SYMBOL Č.ZAKÁZKY ,KTERÁ VÁM BUDE PŘIDĚLENÁ U ODPOVĚDI NA VAŠÍ OBJEDNÁVKU.
OBJEDNÁVKA JE VŽDY ODESLÁNA AŽ PO PŘIPSÁNÍ PENĚZ NA ÚČET,NEJDÉLE DO 7 DNŮ VÁM JE ODESLÁN BALÍČEK . V PŘÍPADĚ OPOŽDĚNÍ NÁS IHNED INFORMUJTE.
ČESKOU POŠTOU UČTUJEME 60 AŽ 200 KČ.

DĚKUJEME ZA PĚKNOU SPOLUPRÁCI.
"ŠITÍ PRO VÁS,,




Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a
povinnosti prodávajícího (dodavatele), kterým je provozovatel internetového
obchodu a kupujícího (odběratele).

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.
Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními
podmínkami občanským zákoníkem (č.40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele
(č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy
neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.) vše ve
znění novel.

Odběratel se zavazuje seznámit se s těmito obchodními podmínkami před tím, než
si objedná zboží. Po objednání zboží se má za to, že odběratel obchodní podmínky
vzal na vědomí a souhlasí s nimi.

1. Dodací lhůty

Dodavatel se zavazuje odeslat odběrateli objednané zboží v co nejkratším
termínu. V případě plnění objednávky ze skladových zásob dodavatele obvykle do 7
dnů, PO PŘIPSÁNÍ PENĚZ NA ÚČET. V případě, že dodavatel není schopen plnit objednávku
odběratele, je povinen o této skutečnosti informovat odběratele a zároveň
odběrateli sdělit předpokládaný termín plnění objednávky.

2. Doprava

Náklady na zaslání (tj. dopravné a balné) hradí odběratel , pro přepravu využíváme přepravní službu České pošty a to malé balíčky do ceny poštovného 80Kč.
Velké balíčky nebo balíčky na dobírku ČESKÉ POŠTY od ceny 85Kč poštovného DORUČENÍ JE PAK ZE DNE NA DEN. Pokud chcete odeslat jinak napište !



3. Platební podmínky

Obvyklé platební podmínky při dodávkách standardního sortimentu dodavatele
jsou:
- Dobírkou
- Platba předem - převodním příkazem.

4. Záruční podmínky

Odběratel je povinen si před prvním použitím výrobku řádně a neodkladně
prostudovat záruční podmínky a těmito se řádně řídit.

Poskytujeme na dodané zboží záruku v zákonné délce 24 měsíců. Po tuto dobu
odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo
které se objeví v průběhu záruční doby. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí.

Záruka se nevztahuje na závady vzniklé:
- neodbornou manipulací se zbožím
- škod vzniklých v důsledku nesprávného používání zboží, vnějšími událostmi,
nešetrným zacházením, neodbornými zásahy do zboží, nedodržením technických
podmínek ....
- záruka se též nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním
- došloli k neoprávněné změně v záručním listu

5. Reklamační řád

Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu
a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího.
Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně
(e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí
kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se
projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla
dodavatele - prodávajícího.

K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o
zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů,
funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod
způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se
nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 7 dnů od obdržení
reklamace, o postupu a vyřízení.


6. Reklamační řád pro přepravní službu:

- Příjemce zásilky je povinen při převzetí si zásilku prohlédnout a při zřejmých
a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř
poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u
zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být
ihned sepsán zápis o škodě. Pracovník přepravní služby je povinen takový zápis
sepsat.
- Příjemce je povinen umožnit přepravní službě, aby se před sepsáním zápisu o
škodě osobně a fyzicky přesvědčil o rozsahu škody.
- Příjemce po sepsání reklamačního protokolu s přepravní službou, kontaktuje bez
odkladu písemně prodávajícího. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné
vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o
zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla dodavatele - prodávajícího.
- K reklamaci je nutné ve všech případech předložit: reklamační protokol,
kompletní seznam částí výrobku, kopii faktury.
- Po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u
přepravní služby, která je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od
jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od
obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele.
- Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Zboží je
vždy kvalitně zabaleno.


7. Záruka vrácení peněz

Na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu má zákazník právo
vždy, pokud kupuje věc přes internet. Vrátit bez udání důvodu lze nové
zboží, které již nemá původní obal či nemá visačky či nese známky
opotřebení. Pak si prodejce
může vrácenou částku ponížit o opotřebení výrobku.

(Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí
zboží není možné vázat na žádné podmínky či sankce. Následkem odstoupení
od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost
obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle
zrušené smlouvy dostaly. Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli
služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající
je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené kupní ceny. Uplatní-li spotřebitel
právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční
částky (kupní cenu, popř. zálohu) nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li
spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit (převzaté plnění již například nemá),
anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je
spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku
nahradit v penězích – v praxi se tak děje formou započtení na prodávajícím vracenou kupní cenu,
která je tudíž spotřebiteli vyplacena ve snížené hodnotě. Nadto mohou být spotřebiteli účtovány
pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. Častou protiprávní praxí poskytovatelů
služeb bývá požadavek na vrácení dodaného zboží v neporušeném obalu či zboží nepoužitého.
Právo odstoupit od smlouvy má však spotřebitel podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku i v případě,
že zboží již použil, ba dokonce i tehdy, jestliže jej již částečně opotřeboval – pak se uplatní shora
popsaná metoda zápočtu spotřebované hodnoty na vracenou cenu. Současná česká právní úprava je
již v souladu s evropskou směrnicí č. 97/7/ES a požadavek na bezpodmínečnost a nesankcionovatelnost
práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy je výslovně uveden v ustanovení § 53 odst. 10 občanského zákoníku.
Znamená to, že nepřichází v úvahu žádné kladení podmínek, účtování poplatků za odstoupení od smlouvy či odstupného.
Pokud by poskytovatel služby chtěl spotřebiteli účtovat náklady spojené s vrácením zboží, musel by je řádně doložit.
Toto opatření má za účel umožnit spotřebiteli zboží v klidu a náležitě vyzkoušet proto, že narozdíl od běžného
nákupu v obchodě k tomu nemá při zásilkovém prodeji šanci, nemá možnost zjistit, zda mu zboží vyhovuje, ani jeho
funkčnost porovnat s jiným zbožím. Nejde tedy o náhražku reklamací (reklamovat toto zboží je možné samozřejmě v záruční
době).

8. Možnost STORNOVÁNÍ OBJEDNÁVKY

Způsob stornování objednávky (zákazníkem do 24 hodin telefonicky nebo mailem)

Odpovědná osoba

Naděžda Roubíčková
U Tiskárny 240/2
Krásná Lípa 40746
IČ : 63780330
Podmínky byly naposledy upraveny: 21.1.2014, 7:53
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu