Vážení návštěvníci,
reagovat na příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé. Vyplňte krátký registrační formulář a staňte se naším členem.
Jste-li již u nás zaregistrovaní, přihlašte se prosím.
Těšíme se na vás.
PODMÍNKY PRODEJE
Alena S. (Ališ111) ID 236792 FREETIME SPORT |
|
mimibazar.cz/alis111 |
Oblast: Sokolov |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení) |
Registrace: 12.8.2009 |
Naposledy: 8.12.2016 11:03 |
|
|
|
IČ: 75958599
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFDobrý den moji milý zákazníci a zákaznice, vítám Vás v mém internetovém obchůdku.
Doufám, že se Vám zde bude u Vaší kávičky dobře vybírat i nakupovat a s mým zbožím budete vždy spokojeni a udělá radost Vám i Vašim blízkým.
V mém obchůdku prodávám pouze zboží NOVÉ, 100% originální (na toto dostanete doklad a máte na něj ze zákona dvouletou záruční dobu, podmínky reklamace viz. níže!!!).
Toto zboží je tedy 100% originální – za tuto originalitu ručím vrácením peněz.
Ve svém shopíku pouze prodávám, neměním (výjimkou jsou reklamace či vrácení zboží). CENY JSOU PEVNÉ, PROSÍM NESMLOUVEJTE!
O jaký typ prodeje se jedná, je vždy uvedeno u každého inzerátu.
POZOR – pokud jste u zboží psáni jako první zájemce, neznamená to automaticky, že zboží je ještě k dispozici – zboží se prodává i jinde.
Veškeré zboží má visačky a boty jsou včetně krabice – pokud není uvedeno jinak.
Zboží, které zde nabízím je:
SKLADEM - toto zboží odesílám do 3 pracovních dnů, ode dne příchodu platby na účet (pokud se nedohodneme jinak)
Aktualizace skladových zásob se na stránkách provádí cca jednou za dva dny, v rámci časových možností.
STORNOVÁNÍ OBJEDNÁVKY
1.Stornování objednávky ze strany zákazníka
Zákazník může do 24 hodin od přijetí objednávky stornovat svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována, a to i bez udání důvodu. Zrušení se provádí zasláním emailu na adresu: freetimesportshop@seznam.cz.
Prosím tedy vždy o řádně promyšlené objednávky!
2.Stornování objednávky ze strany prodávajícího
Vyhrazuji si právo stornovat objednávku nebo její část a odstoupit od smlouvy, pokud:
- se zboží již nevyrábí
- je zboží dlouhodobě nedostupné
- cena zboží se změnila nebo byla chybně stanovena
- pokud zboží již není skladem, což bylo zjištěno až následně (stav mého zboží na stránkách se snažím průběžně aktualizovat v závislosti na mém času. Prvotní je pro mě odpovídání na objednávky a jejich expedice. Může se tedy stát, že zboží, u kterého je uvedeno SKLADEM je již vyprodáno. O této skutečnosti zákazníka co nejdříve informuji!)
- zjištění vady na objednaném zboží - může se stát, že při balení zjistím vadu na objednaném zboží .. rozbitý zip, dvě levé boty v krabici atd. V případě, že již pro zákazníka nemám adekvátní náhradu, vyhrazuji si právo, objednávku zrušit a zákazníkovi neprodleně vrátit platbu na účet.
- či z jiného závažného důvodu ( např. omylem zaslané zboží jinému zákazníkovi atd.)
Vyhrazuji si právo úpravy cen a detailů zboží v kterýkoliv okamžik a to bez jakéhokoliv upozornění.
PLATBA ZA ZBOŽÍ
Preferuji bankovní převod či peníze vložit přímo na můj účet, popř. je poslat přes českou poštu složenkou.
Prosím o správné uvádění variabilní symbolů. Děkuji!
ZASLÁNÍ ZBOŽÍ
Po příchodu peněz na můj účet – balíček do 2 pracovních dnů odesílám (pokud se nedomluvíme jinak) a to vždy přes českou poštu. Někdy se může stát, že to bude ještě později. Ale k tomu mám vždy vážné důvody - nemoc, neočekávaný příjezd dodavatele se zbožím atd. O této skutečnosti vždy zákazníka informuji!
Výše poštovného je psaná u každého zboží jednotlivě – a to dle váhy a ceny pojištění. Výše poštovného vychází z tarifů české pošty a dalších nákladů s tím spojených (jako balné, práce vynaložená na zabalení atd.)
V případě, že s výši poštovného nesouhlasíte, je nutné napsat předem. Pozdější reklamace nebudou brány v potaz!!!
Ceník poštovného:
doporučená zásilka
do 1000g....80,-
do 2000g....100,-
POZOR!!!! jako doporučený balík může být odeslána pouze věc o max. rozměrech 50x35x5cm
pojištěný balík - obchodní
do 2kg....100,-
do 5kg....120,-
Po odeslání balíčku Vám obvykle týž den, či nejpozději druhý napíšu informativní email, že balíček je již k Vám na cestě. Avšak není to mou povinností - vždy záleží na mých časových možnostech. Pokud nedorazí do 5 dní, tak se zkuste nejdříve zeptat na své poště (často se stává, že listonošky nevypisují informativní lístek o zásilce na poště) či mi napište email a zkusíme ho společně s českou poštou dohledat.
Upozorňuji, že v případě reklamací nedoručených zásilek, má pošta 30 dní na řešení reklamace ze zákona. Rychlost jejich vyřízení, bohužel, neovlivním.
Doklad o koupi vkládám do balíčků.
REZERVACE ZBOŽÍ
Pokud máte o zboží velký zájem, rovnou klikněte na odkaz závazně objednat a napište Vaše jméno + adresu. Tím Vás žádný jiný zájemce předběhnout nemůže!!!
Dotazy na míry, barvu atd. neberu za závaznou rezervaci - tj. pokud si po Vašem dotazu někdo napíše o závaznou rezervaci - má přednost před Vámi. Pokud tedy o zboží máte velký zájem a jen chcete přeměřit určité míry, napište si o rezervaci do večera či do druhého dne - tak si zboží zarezervujete a může se v klidu rozhodnout. :-) Když se mi však do 24 hodin od rezervace neozvete (pokud se nedomluvíme jinak) zboží uvolňuji a vracím zpět do prodeje či je nabídnu jinému zájemci. Je to z toho důvodu, že zájemci často píší, že věc chtějí a pak se neozývají a já jim zboží zbytečně držím.
SPLATNOST PLATBY
Splatnost platby je 5 dnů. Do této doby držím rezervaci, pak ji ruším a zboží vracím do prodeje. Samozřejmě je možné se, výjimečně individuálně, domluvit na splatnosti delší – max. však 14dní. Pokud však dojde k tomu, že do této doby nezaplatíte a ani se již dále neozýváte, budu muset Vám napsat špatné hodnocení. (doufám, že k tomu nikde nedojde).
REKLAMACE, VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Vrácení a výměna zboží
Dle zákona máte právo nepoužité zboží do 14 dnů, bez udání důvodu, vrátit. Zboží mi v tomto případě zašlete jako doporučenou zásilku či jako pojištěný klasický balík. Vrácené zboží na dobírku nepřebírám! Je to z toho důvodu že před vrácením peněz musím zboží prohlédnout, zda nedošlo k jeho poškození či opotřebení. Vrácené zboží musí tedy být nepoškozené, neprané, nenošené, čisté.
Pokud tedy chcete zboží vyměnit či vrátit, je potřeba ho vrátit rychle bez zbytečného dokladu do uvedené 14ti denní lhůty od převzetí. Pak si zákazník sám může určit, zda upřednostňuje výměnu za jinou velikost, jiné zboží či vrácení platby. Není tedy možné, aby se zákazník rozhodoval o výměně či vrácení zboží, aniž by zboží ve 14ti denní lhůtě zaslal na zpět a měl ho jen doma.
Peníze za vrácené zboží zasílám pouze na bankovní účet a to do 30 dnů od převzetí zboží, které splnilo všechny výše uvedené podmínky.
V případě Vašeho zájmu, je možné takovéto Vámi vrácené zboží, splňující výše uvedené podmínky, vyměnit za zboží stejné jen v jiné velikosti, barvě či za zboží úplně jiné.
Veškeré náklady s touto výměnou nese zákazník!!!
Nové zboží na výměnu se zákazníkovi posílá do 14ti dnů!
Dle §57 odst. 1 je povinen prodejce vrátit kupujícímu zaplacené finanční částky do 30ti dnů od odstoupení od smlouvy.
Dle §53 odt. 10 - uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy podle odstavce 7, má prodávají právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Jedná se zejména o tyto náklady: posouzení bezvadnosti vráceného zboží, naskladnění, náklady spojené administrativně s jeho příjmem, také znovu zabalení do originálního obalu, odborné očištění či nové ovisačkování, tak by bylo uvedeno do původního stavu a dalším zákazníkům nabídnuto jako nové.
REKLAMACE
Záruční lhůta a reklamační řád se řídí obecně platnými právními předpisy. Za vadu však nelze považovat změnu materiálu úměrnou délce užívání ani závady způsobené nesprávnou údržbou, skladováním a používáním výrobku.
Záruka se nevztahuje na vady způsobené používáním výrobku v rozporu s návodem na použití, nešetrným zacházením, mechanickým poškozením či běžným opotřebením.
Záruka se též nevztahuje na vady způsobené při nadměrném zatěžování, při užívání pro jiné účely než k tomu určené, na vady způsobené vnějšími vlivy v důsledku užívání v nepřiměřeném prostředí/vlhkost, styk s vodou, chemikáliemi, oheň, extrémní teplota, mráz atd./ závady způsobené neodborným zásahem. Dále pak používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.
Mezi nejčastější špatnou manipulaci se zbožím je praní, žehlení a nošení uvedené jinak než na štítku zejména pak praní bot v pračce!
Vady musejí být uplatněny u prodávajícího bez zbytečného odkladu dle § 599 zákona 40/1964 Sb. ve znění zákona č. 285/2009 Sb.
Za reklamaci se nepovažují mechanické zásahy do zboží
Údržba zboží musí probíhat v souladu se štítkem na daném zboží (čistící, žehlící a sušící postupy či zákazy )
Zboží musí být užívána v souladu s účelem použití:
- obuv z kolekce fashion adidas ( Originals) nesmí být používána na sportovní aktivity
- obuv z kategorie běh nesmí být používána na jiné sportovní aktivity než běh, tj. fotbal, tenis atd.
- outdoorová obuv nesmí být používána ke sportovním aktivitám
- obuv nesmí být prána v pračce
- tašky nesmí být přetěžovány a musí být zabráněno oděru při nošení o ostré předměty (spony, přezky na pásku, kovové ozdoby na oblečení atd.)
Záruka nebude uznána v těchto případech:
- pokud jste zboží používali k jiným než určeným účelům (např. Boty určené do haly používali venku, s botami určenými na běh hráli fotbal, atd…)
- úpravy a zásahy do struktury výrobku
- běžným opotřebením
- údržba v rozporu s návodem
- zanedbání základní péče o výrobek a jeho údržba
- při mechanickém poškození vzniklým neopatrnou manipulací
Základní péči o výrobek se rozumí:
- základní podmínkou pro zachování dobrého stavu obuvi a její funkčnosti je řádná prevence kupujícího formou základní údržby obuvi.
Zákazník před zakoupením výrobku bere v úvahu účel použití obuvi, provedení svršku i podešvu, materiál i způsob ošetření jednotlivých druhů obuvi,stejně jako případné vlastní fyziologické rozdíly ve stavbě chodidla.
Údržba o obuv
Koženou obuv ošetřujte speciálním krémem či sprejem na kůži.
Obuv z umělé kůže umyjte vodou, pak přeleštěte.
Semišovou obuv ošetřujte kartáčem s pevnými štětinami.
Textilní obuv ošetřujte kartáčováním na sucho.
Veškerou zimní obuv s technologi Goretex a Primaloft pravidelně ošetřujte impregnací, která zajistí jejich nepromokavost v zimních podmínkách - tj. ve sněhu. Zimní obuv není vhodná pro nošení za deštivého počasí, sněhových břečkách.
Je to zimní obuv - tj. jsou vhodné pouze na mokro v pevném skupenství - tj. sníh, nikoliv déšť a kaluže.
Žádná obuv značky Adidas není vhodná pro nošení za deštivého a velmi vlhkého počasí (má se na mysli i chození v kalužích a sněhových břečkách)
V případě jakýchkoliv nejasností týkajících se ošetřování a údržby zboží mě neváhejte kontaktovat.
Zboží, které zasíláte k reklamaci musí být zbaveno všech nečistot. Mokré, zapáchající, plesnivé zboží nepatří do reklamačního řízení. Takovéto zboží je ihned vráceno zákazníkovi zpět!
Veškeré vady je také nutno hlásit ihned, kdy je možná běžná oprava, ne ve stavu destrukce výrobku, či po sezoně.
Za vady vzniklé přepravcem –tj. českou poštou neručíme. Tyto vady je nutné reklamovat na české poště.
Reklamaci uplatňujte neodkladně po projevení závady.
Zjevné vady a poškození, které byly zjevné po převzetí zboží v neporušené zásilce, je kupující povinen reklamovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však ve lhůtě do 5 pracovních dnů od doručení zboží. Na pozdější reklamace těchto vad nebude brán zřetel.
ZÁRUKA NA POUŽITÉ ZBOŽÍ
Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo obecně v obchodních podmínkách.
OSTATNÍ PODMÍNKY SMLOUVY
Nejsem schopna garantovat 100% barevnost jednotlivých produktů - ta je závislá na nastavení resp. typu Vašeho monitoru. Fotografie zboží slouží k tomu, aby zákazník získal základní představu o tom, jako zboží vypadá. Tuto představu není možné podat zcela reálně, protože se jedná o internetový obchod - kde zákazník nemá možnost zboží vidět v reálu či si ho osahat. Proto také zákazník má 14 ti denní lhůtu na vrácení zboží.
Tyto obchodní podmínky se vztahují na veškeré transakce zde uskutečněné a mohou být mnou změněny a to bez jakéhokoliv upozornění. Tyto změny se poté budou vztahovat na jakoukoliv přijatou objednávku.
NESPOLEHLIVÍ ZÁKAZNÍCI – díky několika špatným zkušenostem s nespolehlivými zákazníky, jsem byla nucena zřídit toto inzertní foto album. Zde budou psáni ty osoby, kteří si zboží závazně objednaly a zboží i přes několik výzev neuhradili!!!!!!!!
Na veškeré dotazy a objednávky se snažím odpovídat nejpozději do 24 hodin v pracovním týdnu, pokud není vyvěšen vzkaz o mé celodenní či vícedenní nepřítomnosti. Pokud odpověď do té doby neobdržíte, prosím, o napsání ještě jednou – je možné, že Váš email ke mně nedorazil a naopak.
Víkendové emaily budou vyřízeny v pondělí.
Po ukončení obchůdku vždy budu ráda za případné hodnocení, které i já pak napíší. Ne sice hned, kvůli nedostatku času. Velmi mě i potěší fotečka spokojeného zákazníka.
Nabízené zboží je zároveň prodáváno v kamenném obchodě. Může se stát že ve chvíli vaší objednávky bude zboží již prodáno.
Děkuji za přečtení obchodních podmínek, těším se na obchůdky s vámi .
Alena S.
ODPOVĚDNÁ OSOBA: Alena Schneiderová
IDENTIFIKAČNÍ ČÍSLO (IČ): 75958899 - jsem plátce DPH
Podmínky byly naposledy upraveny: 11.3.2015, 12:56
VELIKOSTI OBLEČENÍ
32,
34,
36,
38,
40,
42,
44,
46,
48,
50,
52,
54,
56,
58,
60,
62,
64,
66,
68,
70,
74,
80,
86,
92,
98,
102,
104,
110,
116,
122,
128,
134,
140,
146,
152,
158,
164,
170,
176,
182,
XXS,
XS,
S,
M,
L,
XL,
XXL,
XXXL,
4XL,
5XL,
6XL,
7XL VELIKOSTI OBUVI
15,
16,
17,
18,
19,
20,
21,
22,
23,
24,
24.5,
25,
26,
27,
28,
29,
29.5,
30,
31,
32,
33,
33.5,
34,
35,
35.5,
36,
36.5,
37,
37.5,
38,
38.5,
39,
39.5,
40,
40.5,
41,
41.5,
42,
42.5,
43,
43.5,
44,
44.5,
45,
45.5,
46,
46.5,
47,
47.5,
48,
49,
50,
51,
52 Nově na Mimibazaru
TESTY A SOUTĚŽE
© 2001–2024 Copyright
CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10,
IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490
a dodavatelé obsahu