Dobrý den, děkuji za Váš zájem o nabízené věci. Přečtěte si, prosím, podmínky prodeje.
OBJEDNÁVKA / DODÁNÍ Snažím se vše popravdě popsat, oměřit, v rámci možností i nafotit. Pokud máte nějaké dotazy, ptejte se, ráda zodpovím. V případě, že požadujete informace ke konkrétní věci, prosím, dejte co nejdříve vědět, zda jste se rozhodli pro její koupi. Pokud se při dotazu na určité zboží do 24hod od mé odpovědi znovu neozvete, dávám věc opět k prodeji. Díky za pochopení. V případě, že si uvedené zboží objednáte, do 24hod se ozvu s podklady k platbě (mimo dovolené, o které budu informovat ve vzkazech). Ceny u nabízených věcí jsou bez poštovného. Po Hradci Králové je možno se domluvit na osobním odběru, jinak zboží zasílám poštou. Poštovné bude stanoveno dle sazebníku České pošty podle velikosti balíčku (www.cpost.cz). Posílám pojištěné balíčky.
FORMA PLATBY Pouze převodem na účet. Číslo účtu a přesnou částku (cena zboží + poštovné dle velikosti balíčku) dodám po Vaší objednávce. Nejpozději do dvou dnů od Vaší platby balíčky odesílám a o odeslání informuji ve vzkazech. Na platbu čekám 7 dní - po nezaplacení dávám negativní hodnocení na MMB.
ZÁRUČNÍ DOBA / REKLAMACE Na použité zboží (též customers return) není záruční doba poskytována. Na nové zboží je záruční doba poskytována dle platného záručního řádu. Zákazník má právo bez udání důvodu do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy, v takovém případě je mu do 5 kalendářních dnů po zpětném obdržení zboží vrácena částka převodem na účet. Zboží je možné vrátit pouze ve stejném stavu, v jakém jej zákazník obdržel. V případě sporu bude použita fotodokumentace prodejce. Balíček musí být odeslán do 5- ti pracovních dnů od Vašeho odstoupení od smlouvy. Při vrácení zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní se nevrací poštovné k zákazníkovi, zákazník hradí následné poštovné k prodejci. V případě reklamace bude postupováno dle platného reklamačního řádu nebo dle individuální dohody. V případě oprávněné reklamace je vrácena částka v plné výši, dále je hrazeno poštovné k zákazníkovi i zpět k prodejci a to do 5 kalendářních dnů převodem na účet. V případě ztráty zásilky Českou poštou je zákazníkovi vrácena celá částka včetně poštovného do 30 dní od ztráty zásilky.