Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Jana B. (jane1122) ID 230530
mimibazar.cz/jane1122
Oblast: Plzeň
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 5.7.2009
Naposledy: 5.6.2020 11:32
Aktualizace: 15.5.2019 8:46
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 99
VŠECHNY FOTOGRAFIE 1
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Vítám Vás v mém obchůdku, ve kterém najdete hlavně NOVÉ zboží, ale i občas něco z mého osobního bazárku.

Nové zboží nabízím na objednávku z ciziny, ale i skladem. Zboží je buď z Číny nebo z Velké Británie.

ZBOŽÍ NA OBJEDNÁVKU

Zboží na objednávku je převážně z Číny a vybírám takové zboží, které mám buď já sama vyzkoušené a mám s ním dobré zkušenosti, nebo je to zboží, které má vynikající hodnocení od kupujících. Zároveň se dívám i na hodnocení samotného prodejce. Proto se nemusíte bát zboží objednat.
Bohužel doba dodání je delší (většinou 3-6 týdnů), ale může se stát, že se balíček zatoulá a dorazí až za dva měsíce, tak s tím, prosím, počítejte. I tak je to výhodnější jak pro Vás, tak pro mě. Cena v inzerátu je konečná a zahrnuje i poštovné přímo k Vám na adresu psanou v objendávce. Kdybych já měla zboží naskladnit, pak posílat k Vám, zvedla by se cena minimálně o poštovné tady po ČR. Výhodnější je tedy zprostředkování prodeje přímo od prodejce z ciziny přímo k Vám.
V tomto případě jsem pouze zprosředkovatel, zboží objednávám pouze na Vaše přání.
A jak to funguje?
Jakmile mi přijde nová nabídka, pošlu Vám podklady k platbě. Hned, jak mi platba dorazí, já Vám zboží u prodejce objednám na adresu, kterou máte psanou zde na MMB, nebo kterou mi napíšete v objednávce.
Poté, co prodejce zásilku odešle, pošle mi číslo zásilky, kterou je pak možné sledovat přes internet. Číslo Vám samozřejmě pošlu.
Po obdržení zboží Vás prosím, aby jste mi dali vědět. Já musím ukončit obchod a okomentovat prodejce i zboží. Tím beru obchod za uzavřený. Pokud mi nedáte vědět do sedmi dnů po obdržení zboží, obchod uzavírám, prodejce hodnotím pozitivně a dál nemohu případnou reklamaci u dodavatele řešit. Proto Vás prosím, pokud Vám zboží dojde, informujte mě v nejbližím možném čase.
Jakmile by nastal nějaký problém, okamžitě mě informujte, budu to řešit.
Co se reklamace zboží z ciziny týká, počítejte s tím, že vrátit zboží zpět by se v žádném případě nevyplatilo. To ale neznamená, že to nemohu s dodavatelem řešit.
Mohu otevřít s prodejcem spor a řešit případnou peněžní náhradu. Ale i takový spor má jistá pravidla. Pokud mi napíšete, že zboží nefunguje jak má, nebo má vadu, musíte mi pro spor poslat podklady. To znamená, video, fotografie. Bez důkazů spor nemá smysl otevírat a proto po mě nežádejte žádnou finanční či jinou náhradu.
Jakmile mi poskytnete dostatečný materiál pro spor, já se s dodavatelem dohodnu na náhradě, celou náhradu Vám pošlu na Váš účet (pokud se bude jednat o finanční náhradu) nebo na své náklady Vám může prodejce poslat zboží nové.

Ještě jednou upozorňuji, že prodej pouze zprostředkovávám, proto neplatí ty samé podmínky, jako u zboží skladem, kdy Vám nabízím zboží, pokud je nepoužité, nepoškozené, vrátit.
U přeprodeje zboží fyzicky nevidím, nemohu tedy za zboží ručit, jako za zboží skladem. Mám pouze zprostředkovatelkou provizi, za kterou já komunikuji s dodavatelem od objednání zboží, až do doby, kdy zboží v pořádku dojde k Vám, na adresu uvededenou v objednávce, případně do doby, než by se vyřešil s dodavatelem spor, pokd se zbožím není něco v pořádku.



ZBOŽÍ SKLADEM

Poznáte snadno. Je u něj napsaáno SKLADEM.
U zboží skladem Vám také odešlu podklady k platbě a po připsání peněz na můj účet, zboží brzy odešlu na adresu, kterou máte vyplněnou na MMB nebo jakou mi pošlete v objednávce.
Na dobírku většinou nezasílám, mám špatné zkušenosti, Ještě jsem ochotná udělat vyjímku u registrovaných uživatelů, kteří mají samé pozitivní hodnocení.
Stejně jako u zboží na objednávku Vás prosím, aby jste mi dali vědět, že zboží v pořádku dorazilo.
Já doufám, že žádný problém nenastane, ale pokud přeci jen ano, určitě mě kontaktuje. Pokud se Vám zboží nelíbí, můžete vrátit zpět a já Vám vrátím peníze. Platí u zboží, které mám skladem a samozřejmě musí být nepoužité, nepoškozené a nejdéle do 14 dnů. I tak mě ale předem informujte. V žádném případě mi neposílejte zboží zpět po předchozí domluvě. Děkuji.


PO ŠPATNÝCH ZKUŠENOSTECH S NĚKTERÝMI KUPUJÍCÍMI, ČEKÁM NA PLATBU TÝDEN (POKUD SE NEDOHODNEME JINAK), PAK REZERVOVANÉ ZBOŽÍ VRACÍM DO PRODEJE A UDĚLUJI NEGATIVNÍ HODNOCENÍ.
Vše je o komunikaci, nemám problém na platbu počkat, ale musíme se předem dohodnout.

Pokud sháníte nějakou věc, zkuste mě kontaktovat a já se pokusím vyhledat a napsat Vám jestli jsem našla a za kolik by byla ,-)

Mějte krásný den a přeji Vám pohodové nakupování ,-)

Jana Bešťáková
Podmínky byly naposledy upraveny: 4.3.2014, 13:20
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu