Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Gabriela BEDRLIKOVA (Gabka Bed.) ID 22356
mimibazar.cz/gabkabed
Oblast: Ostrava
Telefon: 724 288 949
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 4.9.2006
Naposledy: 2.5.2022 15:07
Aktualizace: 11.12.2012 21:59
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1157
VŠECHNY FOTOGRAFIE 14
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 1
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Hezký den,
vítám Vás v našem obchůdku.


PODMÍNKY PRODEJE OBCHODNÍ ČINNOSTI:
Prodávané zboží je až na výjimky nové. Jestliže je nové, je takto označeno, jinak se jedná o použité zboží. Na vaši objednávku odpovím do 24 hodin od objednání formou vzkazu nebo e-mailu, jestliže se tak nestane, vždy vám přijde automatická odpověď z mého e-mailu se zprávu, kdy vám odpovím. Uvedené ceny jsou smluvní. Výše provize za zprostředkování nákupu zboží se odvíjí od jeho ceny, náročnosti na balení, manipulaci se zbožím. Výše provize je zahrnuta v ceně zboží. S ohledem na množství položek nákupu může být poskytnuta sleva.

Zboží uvedené na těchto stránkách je skladem. Jestliže Vámi objednané zboží není možné z nějakého důvodu zcela nebo z části dodat, kontaktuji Vás a společně se domluvíme na způsobu vyřešení - vrácení platby, odpovídající náhrada zboží případně posečkání k opětovnému naskladnění. Záleží, která z možností pro Vás bude nejpřijatelnější.

Dodání zboží je osobně, prostřednictvím PPL nebo České pošty do tří dnů po připsání platby na bankovní účet. O případném zdržení v odeslání zboží z osobních nebo pracovních důvodů budete informováni e-mailem.

V případě možnosti osobního dovozu lze objednat také zboží z IKEA, které nemám uvedeno na stránkách MMB. V tomto případě můžete vybírat zboží přímo z webových stránek IKEA. Osobní dovoz je možný v oblasti Ostravska a Novojičínska. U objednávek nad 500 korun není účtována doprava, do této částky je účtováno 50 za dopravu.

Prosím o PLATBU převodem na účet č. 670100-2205912002/6210 (původní bankovní spojení 2202701269/6210). Pozor, neprovádějte platbu bez předchozí domluvy. VŽDY počkejte na potvrzení Vaši objednávky a určení variabilního symbolu.

Objednávku můžete STORNOvat 24 hodin od objednání zboží e-mailem. Objednávky můžete stornovat i poté, a to po vzájemné předchozí domluvě.

BALÍČEK POSÍLÁM jako doporučený dopis, doporučený balík, případně cenný balík, obchodní balík… Cena zásilky je dle platného ceníku České pošty. V případě těžší zásilky jsou využívány služby PPL a ceny se rovněž řídí jejich platným ceníkem. Typ zásilky je závislý na váze a objemu Vámi objednaného zboží. Obyčejné zásilky zasílám jen na Vaše vyžádání a Vaše riziko, tento typ zásilky nelze prostřednictvím České pošty nijak kontrolovat. Lhůty pro dopravu se po odeslání řídí obchodními podmínkami České pošty a měly by se pohybovat max. 5 kalendářní dny dle typu služby. Na dobírku zasílám ve vyjímečných odůvodněných případech jen po předchozí vzájemné domluvě a na vaše výslovné vyžádání. Neregistrovaným uživatelům na dobírku nezasílám. O odeslání balíčku budete informováni e-mailem nebo po předchozí domluvě sms zprávou.

ZÁRUČNÍ DOBA začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Záruční doba u nového zboží je 24 měsíců, u použitého zboží 12 měsíců. Prodávající nezodpovídá za vady, na které kupujícího předem upozornil a vady způsobené přepravou zboží (je potřeba reklamovat zboží u přepravce).

REKLAMACE: V případě jakéhokoliv problému mne nejdřív kontaktujte. Upřesním Vám postup reklamace.
Reklamace a právo na odstoupení od obchodní smlouvy. Na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu má zákazník právo vždy, pokud kupuje věc přes internet. Vrátit bez udání důvodu lze nové zboží, které již nemá původní obal či nemá visačky, bylo použito, opotřebováno či dokonce poničeno. Pak si prodejce může vrácenou částku ponížit o opotřebení výrobku. V případě vrácení zboží bez udání důvodu je částka vrácena do 7 dnů převodem na účet, a to až po obdržení vráceného zboží prodejcem. Při vrácení zboží bez udání důvodu se nevrací poštovné zákazníkovi, zákazník hradí poštovné k prodejci. V případě oprávněné reklamace je vrácena částka v plné výši včetně poštovného, a to do 7 kalendářních dnů převodem na účet.

V případě ztráty zásilky Českou poštou je zákazníkovi vrácena celá částka včetně poštovného do 30 dní od ztráty zásilky. Toto není možné při odeslání balíčku obyčejně na vaše vyžádání. Jestliže je balíček na Vaše vyžádání odeslán obyčejně, za ztrátu zásilky nenese náš obchod odpovědnost.

V případě poškození zásilky při jejím dodání zásilku nepřebírejte a toto uveďte jako důvod pro vrácení v dokladech pošty.
V případě, že poškození zboží zjistíte až po převzetí zboží doma, je potřeba uplatnit reklamaci do dvou pracovních dnů (pracovních dnů pošty, počítá se i sobota, pokud je vaše pošta otevřena) od převzetí balíčku. Toto VŽDY provádí adresát (nikoliv odesilatel). Reklamaci je možné provést na kterékoliv poště, vhodnější je ovšem pošta, u které jste balíček převzali. Reklamace se provádí s celým obsahem balíku, včetně veškerých obalových materiálů a přiložené faktury (doložení výše škody). Jestliže fakturu nedoložíte, bude se vycházet z vámi zadané subjektivní výše škody maximálně do výše ceny balíku. Je důležité při reklamaci doložit obalový materiál, pokud jej nedoložíte bude při vyřizování reklamace přihlíženo k i k této skutečnosti. Jestliže by to byl důvod zamítnutí reklamace, bohužel již nelze uplatňovat reklamaci u mne jako u prodejce. Na nutnost doložení obalových materiálů pro poštu jste mnou upozorněni vždy při řešení reklamace. Jestliže v případě poškození balíku tento postup nedodržíte, nelze požadovat reklamaci u mne jako prodejce, jelikož došlo k poškození během přepravy, které jsem nemohla ovlivnit.

Reklamace zásilek přepravovaných PPL se řídí jejich obchodními podmínkami. Pokud vám přijde poškozený balíček, máte možnost sami jej reklamovat u PPL a nebo informovat mne a reklamaci podám já. Rozbité zboží ani obalový materiál nevyhazujte!!!! Následní postup reklamace vám zodpovím dle konkrétního případu.

Prodejce je nucen shromažďovat některé osobní údaje jako je jméno a adresa zákazníka. Tyto údaje slouží pouze k vyřízení objednávky a realizaci dodávky objednaného zboží. Vaše osobní údaje nebudou nijak dále zpracovávány.

Těším se na náš vzájemný obchod a věřím, že také spokojenost.

Hezký den vám přeje Gabka Konečná (Bedrlíková)

Podmínky prodeje jsou platné od 1.1.2011


Prodejce a provozovatel internetového obchodu a zodpovědná osoba
Gabriela Konečná (Bedrlíková) (nejsem plátcem DPH)
Malá strana 242
74201Suchdol nad Odrou

Místo podnikání:
Gabriela Konečná (Bedrlíková)
Malá strana 242
742 01 Suchdol nad Odrou

ŽL zapsán u Městský úřad Nový Jičín
OBCHODNÍ ČINNOST - nákup zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej
- Zrostředkování obchodu a služeb
IČO: 87081580

e-mail: gabriela.bedrlikova@gmail.com
Telefon: 724 288 949 (operátor T-mobile)
Skype nebo icq kontakt je možný po předchozí domluvě.
Podmínky byly naposledy upraveny: 26.6.2011, 9:53
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu