Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFVšem přeji krásný den.
Jsem ráda, že máte zájem o mé věcičky.
Prodávám zboží nové i outlet , oblečení po svých detech.Peníze požaduji poslat na účet předem.NA DOBÍRKU po špatných zkušenostech již NEPOSÍLÁM!!! Opět po špatných zkušenostech se nedomlouvám na osobním odběru (i když je to v místě bydliště)!!V případě ztráty balíčku poštou( posláno doporučeně)vám zaplacenou částku vracím. Na úhradu dávám lhůtu 7 dnů, pokud potřebujete delší dobu, je potřeba napsat ihned, ať se můžeme domluvit.
Poštovné účtuji dle sazebníku České pošty (váhu vždy odhaduji, takže se může drobně lišit).
* Reklamaci lze tedy uplatnit pouze po dohodě a vyskytnutém problému - jako důvod reklamace neberu fakt, že Vám něco nesedí. Vždy mám vše poměřené a zdali vás zajímá další míra,napište email,ráda na požádání přeměřím.
* Rozhodně nelze reklamovat zboží po měsíci nebo i týdnu po převzetí objednávky, proto, prosím, všechny věci řádně překontrolujte IHNED.
Pokud máte vážný zájem o koupi a rezervaci zboží nezapomeňte mi poslat Vaši adresu kam mám balíček poslat !!!!
VÁŽENÍ nakupující... přeji vám všem příjemné nakupování a prosím o dodržování určitých nákupních pravidel