Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Alžběta F. (lilibett) ID 202249
Alžběta Fajová
mimibazar.cz/lilibett
Oblast: Strakonice
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 25.2.2009
Naposledy: 10.4.2021 20:25
Aktualizace: 19.3.2019 17:31
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
73472450
HODNOCENÍ 568
VŠECHNY FOTOGRAFIE 5
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milí kupující,

jsem ráda, že jste navštívili mé album.

Potřebujete k vystavovaným předmětům podrobnější informace?

Potřebujete doplňující fotografie či jiné podrobnosti?

Neváhejte mě kontaktovat na uvedené majlové adrese.
Ráda Vaše dotazy zodpovím.

Platba:

Zboží lze platit převodem či na dobírku, záleží na domluvě. K částce si účtuji poštovné, jeho cena je vždy uvedena u každého předmětu. Tyto poplatky je nutno přičíst k částce za jakou je předmět nabízen. Zboží zasílám registrovaným zájemcům i na Slovensko, poštovné je stanoveno dle České pošty. Díky špatným zkušenostem upřednostňuji platbu předem na účet. Číslo účtu sdělím po rezervaci.
Pokud nakoupíte více věcí najednou, je samozřejmostí platba pouze jednoho poštovného.

Zboží:
V mých albech najdete především výrobky značky LEIFHEIT, SOEHNLE A OETKER. Na výrobky těchto značek Vám bude vystavena faktura, která slouží zároveň jako záruční list pro případnou reklamaci. Na zboží poskytuji záruku 2 roky.

U obnošených věcí přidávám pravdivou informaci o jejich stavu popř. době užívání.


Pro vaši spokojenost předmět zasílám ihned druhý den po připsání částky na účet :-) Číslo účtu sdělím po rezervaci.

Při objednávce zároveň uveďte svojí adresu, na kterou chcete zboží zaslat.

Rezervace:
Je možné si předmět zarezervovat, očekávám od Vás do10 pracovních dnů oznámení, že platba byla odeslána na účet. Pokud oznámení do deseti dnů nepřijde nebo neproběhne platba, bude Vaše rezervace zrušena a předmět vrácen do prodeje.

Objednávku můžete stornovat do 24 hodin telefonicky nebo emailem - kontakty dole.
O termínu zaslání zboží budete informování po přijetí objednávky. Pokud nebude některé objednané zboží skladem, bude zákazník na toto upozorněn a po dohodě se zákazníkem bude objednávka upravena. V případě, že nebude objednané zboží skladem, bude zákazníkovi oznámen termín dodání zboží a dohodnuto, zda objednávka nadále trvá, nebo svou objednávku ruší. Pokud budu schopna vyhovět objednávce pouze částečně, postupuji stejným způsobem - dohodou se zákazníkem k jeho plné spokojenosti s vyřízením objednávky.

Reklamace:
Reklamovat zboží je možné samozřejmě v záruční době.
Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na
vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo
až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a
pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se
nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo
obecně v obchodních podmínkách.

Pokud se stane, že se vyskytne vada, na kterou jste nebyly předem upozorněny, máte samozřejmě nárok na reklamaci. Jakmile mi zašlete zboží zpět a já ho převezmu, bude Vám dříve zaplacená částka za zboží vrácena zpět na účet.
Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží není možné vázat na žádné podmínky či sankce. Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.
Při přebírání zásilky doporučuji zkontrolovat, že se při přepravě nepoškodila a je kompletní.
Pokud obdržíte vizuálně poškozený balík,  zásilku před pracovníkem přepravce rozbalte a zkontrolujte zboží. Pokud je poškozené, trvejte na sepsání zápisu o škodě. Zjistíte-li poškození až po rozbalení (balík nesmí vykazovat známky poškození) sepište s přepravcem neprodleně (máte na to dva až tři pracovní dny, záleží na dopravci) dodatečný zápis o škodě. Pořiďte si pokud možno fotodokumentaci rozbaleného balíku včetně poškozeného zboží a obal uschovejte. Pro vyřízení reklamace zároveň kontaktujte i mě. Reklamaci neuznáme jako oprávněnou, když dodatečně, při prohlídce výrobku, zjistíme, že zboží bylo poškozeno jinak, než zákazník udal.
Nemůžeme ručit za poškození zásilky přepravní službou, či Českou poštou.


Jsem si jistá, že se vždy dohodneme.:o)

Děkuji za Váš čas, který jste věnovali přečtení pravidel a těším se na spolupráci s Vámi.

Oprávněná osoba a provozovatel:
************************************
Mgr. Alžběta Fajová
IČO: 73472450
Živnostenské oprávnění vydal Městský úřad Blatná
nejsem plátce DPH
Místo podnikání: Lipová 1394, 388 01 Blatná

Kontaktní údaje:
606687779
e-mail: lilibett@centrum.cz
v pracovní dny cca 8:00 - 22:00 hodin
o víkendech - jak kdy :-)
Podmínky byly naposledy upraveny: 20.9.2018, 22:52
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu