PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF

Provozovatel
Petra Krištofová

Lipovická 201/16
Praha 4-Písnice
14200
Česká republika

IČ 88504468

Část I.

1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.


Vzorový formulář odstoupení od smlouvy:

Adresát (zde vložte jméno a příjmení/název obchodní firmy, adresu sídla, popř. faxové číslo a emailovou adresu prodávajícího) …..................................................................................................................................................

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží

(uveďte název zboží, popř. číslo objednávky, počet kusů a pod.)........................................................................
Datum objednání zboží …......................................................................................................

Datum obdržení zboží …........................................................................................................
Jméno, příjmení a adresa spotřebitele/nakupujícího ..............................................................

Datum …...............
 (v případě zaslání odstoupení od smlouvy v listinné podobě přidejte rovněž podpis)

 

................................


2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)

- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.


3. Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

4. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/



5. Prohlášení:

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19.

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

V případě, že je následující Část II. či jakákoliv její část v rozporu s platnými zákony a ustanoveními, stává se neplatnou a transakce se řídí výlučně společnými podmínkami prodeje z Části I.
 

Část II.

MILÉ MAMINKY,ČI TATÍNKOVÉ děkuji vám, že jste navštívily můj obchůdek:)

Věcičky v mém albu jsou většinou většinou dovoz Anglie případně Amerika něco i po mých dětech či rodině...dané věci se snažím co nejlépe popsat ,nafotit a přeměřit-v případě zájmu ráda odpovím na jakékoli dotazy.Vaše objednávky považuji za závazné. Proto prosím svoji objednávku řádně zvažte.Po obdržení objednávky zasílám automaticky podklady pro platbu zboží. PŘEJI PŘÍJEMNÉ NAKUPOVÁNÍ A PROSÍM VÁS O DODRŽOVÁNÍ URČITÝCH PRAVIDEL.
1.O cenách nesmlouvám.
2.Zboží NEMĚNÍM pokud bych chtěla něco koupit či vyměnit, najdete to u mě ve fotoalbu.
3.REZERVACII NA PŘEMĚŘENÍ ČI DOTAZY DRŽÍM MAX 60 MINUT PAK AUTOMATICKY ANULUJI, ČI PRODÁM DALŠÍMU ZÁJEMCI!
4.UMOŽŇUJI NAKUPOVAT I NEREGISTROVANÝM UŽIVALŮM ,ALE DÁVÁM PŘEDNOST REGISTROVANÝM ZÁKAZNÍKŮM...DĚKUJI ZA POCHOPENÍ
5.OSOBNÍ ODBĚR UMOŽŇUJI POUZE REGISTROVANÝM ZÁKAZNÍKŮM !!!!
NEUMOŽŇUJI ZKOUŠENÍ-MÍRY JSOU UVEDENÉ-NEJSEM KAMENNÝ OBCHOD TAK TO PROSÍM RESPEKTUJTE-DĚKUJI ZA POCHOPENÍ
6. O VÍKENDU PROSÍM O TRPĚLIVOST S VYŘIZOVÁNÍM MAILŮ A OBJEDNÁVEK. CHCI SI TAKÉ MALIČKO ODPOČINOUT TAK JEN, ABY JSTE S TÍM POČÍTALI, KDYŽ IHNED NEODPOVÍM. URČITĚ VŠE VYŘÍDÍM V PONDĚLÍ DOPOLEDNE :) DĚKUJI ZA POCHOPENÍ

***INFO O PLATBĚ ZBOŽÍ***
Č.ÚČTU*** 0754751003/0800*** JAKO VAR.SYMBOL UVÁDĚJTE VAŠE ID A PŘÍJMENÍ DO ZPRÁVY PRO PŘÍJEMCE..

.PLATBU OČEKÁVÁM DO 5 DNŮ OD OBJEDNÁVKY(VE VÝJIMEČNÝCH PŘÍPADECH A PO PŘEDCHOZÍ DOMLUVĚ I DÉLE).V PŘÍPADĚ,ŽE NEUHRADÍTE A NEBO MI NEDÁTE VČAS VĚDĚT PÍŠU NEGATIVNÍ HODNOCENÍ.
BALÍČKY ODESÍLÁM- 4X TÝDNĚ PRES ZASILKOVNU, KTEROU PREFERUJI A 1XTÝDNĚ VE STREDU PŘES ČP

Platbu akceptuji jedině předem na účet. Dříve balíček neodesílám.

ČESKÁ POŠTA
obyčejné zaslání bude možné jen max u jedné malé věci( 1 tričko ) cena 30Kč
-rekomando do 500gr - 65KČ
rekomando do 1kg -70KČ
rekomando do 2kg -77KČ
ovšem max rozměr musí být 50x35x5cm
balíček do 2kg a hodnoty do 1000Kč - cena 100Kč
balik do ruky 125Kbalík na poštu 115Kč-potřebuji vždy tel. číslo


-doručení na pobočku zásilkovny( když zásilkovnu vyjedou Vám všechny výdejní místa)
cena 72KČ max rozměr 3 stran 120cm a váha 5Kg
cena 130KČ max rozměr 3 stran od 120do 150cm váha 5-10Kg

cena nejlevnějšího doručení na adresu od ZÁSILKOVNA.CZ

balík do 5Kg součet 3 stran 120cm 100Kč
balík do 10Kg 125Kč

ÚSPORNÝ BALÍK od společnosti DPD 120Kč max hmotnost 20Kg
Maximální rozměry: 80 x 60 x 175 cm, obvod nesmí přesáhnout 300 cm
-všechny ceny poštovného jsou uvedené i s balným což činí 3-10Kč

PROSÍM PŘI OBJEDNÁVKÁCH MNE INFORMUJTE JAKÉ DODÁNÍ UPŘEDNOSTŇUJETE, zatím mám vyzkoušené DPD, kde 1den balík podáte 2den je doručený, hodně je doporučovaná zásilkovna kde jsou ceny opravdu zajímavé. Doporučuji otevřené objednávky s meziplatbou v pátek jak již mnoho mých zákaznic využívá a pak jen záleží jaká forma doručení Vám bude vyhovovat :)
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den Petra


VKLÁDÁM VETSINOU PONDĚLÍ-ČTVRTEK **ČAS VĚTŠINOU UVÁDÍM DO VZKAZŮ* MÁTE MOŽNOST SPOJIT OBJEDNÁVKU,ALE MAX.DO 7 DNÍ... PROSÍM O DODRŽOVÁNÍ UVEDENÉ DOBY

REKLAMACE: reklamace z důvodu nesedící velikosti či nehodící se věci jsou předem neuznané..věci důkladně přeměřuji ...pokud ,ale na věcech najdete vadu kterou jsem neuvedla pak mne samozřejmě kontaktujte a dohodneme se na případné slevě či vrácení zboží při vadách neodstranitelných.
Po obdržení balíčku ode mne, bych vás poprosila o zpravičku formou hodnocení nebo mailíkem, že balíček v pořádku dorazil:)

Děkuji a přeji vám příjemné nakupování!!Petra
Podmínky byly naposledy upraveny: 22.4.2021, 8:42
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu